maandag 6 juni 2011

Voor de turnjuffen en twee deugenieten van dames :-)

Hallo allemaal,

Dank u voor de lieve reacties wéér !!

Vanavond mocht ons dochter voor de laatste keer gaan turnen, ze houden daarna een zomerstop tot in september, dus ik vond het een mooi moment om de turnjuffen te bedanken voor het mogen komen proef doen en ze een prettige vakantie te wensen en te laten weten dat ze er in september een lid bij hebben aan ons dochter hoor :-)

Hihi, maar nu heb ik al zoveel stempelafdrukken gekregen, vond ik nergens de geschikte en dan nog een dubbele afdruk, dus maar gaan googlen op kleurplaten en ja ik had er ééntje gevonden die snel dubbel ingekleurd kon worden met de copics :-)

Ik had enkel tijd om creatief te doen, als ons dochter was gaan turnen, dus dat wil zeggen, maar wéér een uurtje en geloof mij, dat is toch niet véél hoor !!

Want oh help, dat papier kiezen, ik vond niks goed of geschikt voor het thema "turnen",
en dan nog erger..hoe ga ik het maken, welke kaart, wat gaat erop,...het moet wel snééél hé!!! En van de stress viel alles uit mijn handen, kreeg ik de copics niet stil, het lint wilde niet in een strikje,..whaaa, dus even stressen hoor,hihi.

Dus gewoon begonnen en dit is het resultaat, de foto is binnen getrokken en met een gsm, dus niet zo best hé, en het is de bedoeling dat het kindje ondersteboven hangt hoor ;-)


Er was één juf op vakantie, maar de andere ging het haar wel bezorgen als ze terug was, en deze juf vond het mooi en blijkbaar houden ze nog niet op, 20 juni is de laatste les, maar ja dat wist ik ook pas nu, dus dan hebben ze het al gekregen hé.

Oh ja en wat ik nog wil delen, is dat er in blogland, twee deugenieten rond lopen, ze dragen de namen Annemarie & merit :-))

Want kijk eens wat ze stiekem opgestuurd hebben naar mij , zovéél en leuke afdrukjes ség!!!



Dames, nogmaals dank u ! (ik stond te trillen bij het ontdekken van de vonst)

Ook aan mijn andere volgers, dank u voor de lieve reacties, hulp, tips, ...echt mercikes allemaal!

Groetjes,

22 opmerkingen:

Anneke zei

Mooie kaartjes Jaimie!
En wat een leuk afdrukjes mapje heb je gekregen :)
Groetjes Anneke

Gerda Hartman zei

Wat een snoezige kaartjes en als ik die mooie stempels zie, zou ik spontaan een kleurdoos pakken!

Cards by Jol zei

wat een leuke kaartjes heb je voor de juffen gemaakt en je bent lekker verwend met de afdrukjes en ook nog zo mooi verpakt.

groetjes jolande

regina zei

hoi

wat een prachtige kaartjes!
en een leuke afdrukjes heb je gekregen!

gr regina

Linda zei

wat leuk gedaan voor de turn juffen
gr linda

stempelfreaks zei

Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt voor de juffen. Leuk al je afdrukjes die je gekregen hebt. Jij kunt voorlopig vooruit!! LOL.
Groetjes Astrid & Larissa

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaartjes voor de turnjuffen, super afdrukje heb je er voor gevonden.
fijne dag en graag gedaan.

groetjes Annemarie en merit

M@rjan zei

Ze zijn ondnaks de stress toch heel geslaagd hoor, die kaartjes voor de juffen. Hie worden ze vast blij van!
Leuke verrassing van Annemarie en Merit!

Groetjes, Marjan

scraplouise zei

Echt geweldig je kaarten voor de juffen en wat ben je verwend met zoveel afdrukjes.

gr.Louise

Saskia zei

Jaimie,

Leuke kaartjes voor de turnjuffen! Zo'n attentie zullen ze wel waarderen hé!!

En je hebt weer veel moois gekregen, super!!!

Lieve groetjes, Saskia :)

miriam zei

mooie kaartjes en wat hebben ze je goed verwend .

gr miriam

Pauline zei

Wat heb je weer een superleuke kaarten in elkaar geknutseld zeg!
En dat zo snel....

Sandraatsjuh zei

Ohhhhhh Jaimie,,,

Wat is dat leuk geworden die turnende meisjes.... Geweldig leuk idee zeg.....

Een wat een verrassing met je stempel afdrukjes!!! leuk!!!!!!!!!!!1

Lief Sandraatsjuh

Irene zei

Het heeft je wat stress bezorgd maar de kaartjes van die "ondersteboven" gymnastiekers zijn hartstikke leuk!!
WAUW heb JIJ dat schitterende envelopje gekregen, ik had het al op hun blog gezien......fijn voor je en lekker van genieten Jaimie!!!

Groetjes, Irene

Kristel zei

Dat ziet er weer supers uit Jaimie!!
Groeten Kristel

Charlotte zei

Hoi Jaimie! Wat een leuke kaartjes voor de turnjuffen. Kleurplaten van internetafdrukken en inkleuren met copics... hoe gaat dit? Loopt de inkt dan niet uit? Welk papier gebruik je?

Het envelopje dat je kreeg is inderdaad erg leuk, ik begrijp dat je er blij mee bent!

Nog een fijne dag!
Charlotte
(madebycharlottec@gmail.com)

Thea zei

Prachtige kaartjes Jaimie! En wat heb je leuke afdrukjes gekregen.

Groetjes Thea

martina's kaartjes zei

dat heb je leuk gemaakt ! dat zullen ze zeker wel fijn gevonden hebben.
en wat een mooie verrassing !
groetjes, martina
x

cheneson zei

leuk zo een post.
mooie kaartjes heb je voor de turnjuffen gemaakt

Sonja zei

Mooi gemaakt en ik ga vanavond naar de dokter, want ik zie alles dubbel ;;))

groetjes,
Sonja

Riet zei

Wat een leuke kaartjes Jaimie.
Super afdrukjes heb je gehad zeg.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Jij verwent de gym juffen en dan wordt je ook weleens zelf verwent!
Geniet er maar van!
Groetjes Jolanda.