dinsdag 28 juni 2011

Zwaar onderweer !!! treft ook ons knutselruimte !! :-((

Hallo allemaal

mensen lief wat was dat voor een zwaar onweer hier ség, niet normaal !!!

Het water kwam binnen in onze veranda, bij mijn mama haar gedeelte boven, twee plekken nat, hier in de keuken in de pompbak kwam het naar boven , beneden in de kelder kwam het water met liter binnen, de riolering kon het niet meer aan !!

Zo kwam het de kelder binnen !


de tuin stond blank ,.. gewoon niet te doen, (gelukkig waren de konijnen ok ) maar het ergste van heel de kelder die onderliep, is dat onze knutselruimtes (ook die van mijn man) in een paar sec onderliepen en je zag het alleen maar hoger komen en je staat zo machteloos,


en al mijn gerief zien nat worden dat op de grond stond, geloof mij, dan laat je een traantje hoor!



Mijn schoonouders zijn komen helpen (en ze hadden moeite met hier te geraken, het was in het dorp naar het schijnt ook al zo erg gesteld), dan mijn mama, ik , mijn ventje en de kindjes hebben ons allemaal of een dweil of emmer en vuilblik gepakt en maar scheppen met zijn allen!!

Dank u voor de hulp aan mijn mama en schoonouders, en dank u voor de lieve woorden via sms of telefoon aan mijn vriendinnen Cindy'ke , (die ocharme ook met wateroverlast zat), Marika'tje, en margo'tje !!!!

En nu mensen ga ik douchen, want ik stink van dat water en mijn rug , auau.

Neen, dat begint hier terug te regenen !! De schrik zit erin hoor , geen twee keer hoor, mijn ventje moet normaal de nacht gaan werken, maar die heeft verlof genomen en gaat hier de wacht houden .

Groetjes,



42 opmerkingen:

Lia zei

oei meen je dat nou echt???
Heb je veel schade????

Hetty zei

Oh wat erg allemaal, ik wens jullie veel sterkte voor de komende nacht en ik hoop dat er geen regen meer komt
voor jullie.

gr hetty

susie zei

DAT WAS WREED Hé !!!
EN MAAR WATER SCHEPPEN. NIE TE DOEN HOE DAT DIT NAAR BINNEN GEKLOTST KWAM !!!
WE ZIJN ER WEL ENKELE UREN ZOET MEE GEWEEST !
WAT HEBBEN DE KINDJES FLINK GEHOLPEN !
HET WATER IS VOOR HET GROOTSTE GEDEELTE WEG MAAR HET BEGINT ALWEER TE REGENEN PFF :(

WE ZULLEN TOCH MAAR PROBEREN OM TE SLAPEN WANT IEDEREEN IS MOE.

DIKKE KNUFFEL EN DIKKE BEES ! X

Saskia zei

Jaimie,

Oesje...dat ziet er helemaal niet goed uit hé...Hopelijk valt de schade nog redelijk mee... En anders bezorg ik je een nieuw knutselpakketje zenne!!

Bij ons enkel wat water via het keukenraam en badkamerraam. Maar het centrum van 't dorp staat blijkbaar onder water, want alle verkeer moet nu door onze straat (waar het anders zo rustig is).

Veel sterkte hé!

Saskia

Linda zei

Ohhhhhhh wat erg joh, vreselijk. Wij hebben hier ook noodweer gehad, hagel en regen we koneden niet eens de overkant van de straat meer zien, best angstig was dat, maar gelukkig geen schade verder. Nou joh ik wens jullie het beste en hoop dat het weer allemaal goed komt.
gr linda

regina zei

oooo wat erg zeg ik hoop dat je niet te eel schade hebt!

het is ook wel flink te keer gegaan sterkte met het opruimen!

gr regina

Els G. zei

Oei, het heeft wel heel lelijk gedaan bij jullie. Bij ons kon de dakgoot het enkele malen niet trekken en gutste het water onder keukendeur door en moesten we dweilen tegen de sterren op, maar voor de rest hadden we geen last.
Hopenlijk valt de schade wat mee en hebben jullie nog wat kunnen slapen!

anja zei

oh verschrikkelijk, allemaal die rotzooi,zijn jullie verzekerd in belgie hiervoor?ik zat net in een korte hevig hagelbui,auto alles deukjes,grrrrrr.heel eng is dit.straks effe bellen met de verzekering.jij veel sterkte ermee.
liefs anja

martina's kaartjes zei

wat een pech ! en dat na zo'n prachtige dag ! veel moed met het opruimen
groetjes, martina
x

Debby zei

ojee wat een ellende. gelukkig maken vele handen licht werk en is je kelder weer water vrij. Dat word zeker een kastje bouwen zodat je alle spulletjes netjes hoog op kan bergen zodat het niet nogmaals nat word als de hemel open breekt. en heel logisch hoor een traantje wegpinken zou ik ook hebben gedaan.

hoe is het nu met je rug??
vandaag maar een dagje rustig aan
groetjes Debby

Sandraatsjuh zei

Ohh Jaimie wat erg....

hier ook regenoverlast maar als ik dat bij jou zie dan is het hier geen overlast..... Vreselijk zeg.......

corry'kaart zei

heel veel sterkte en hopelijk kan je het een plekje geven, want het is niet niks!
groetjes van corry

Annemarie en Merit zei

Jeetje Jaimie, wat een ellende dan weet je inderdaad niet waar je eerst moet beginnen.
Het aller beste ermee en hopen dat het drroog blijft!!

groetjes Annemarie en merit

Colien zei

Oh, wat balen! Sterkte ermee, Jaimie. Hopelijk valt het allemaal nog mee, maar kan me voorstellen dat je een traantje hebt gelaten.
Hou je taai, meid!
grtz.Colien

scraplouise zei

Ohhhhhh wat verschrikkelijk zeg, het heeft hier ook wel erg geregend maar niet zo erg, je weet ook niet waar je beginnen noet met dweilen, kan me voorstellen dat je er wanhopig van werd.

gr.Louise

miriam zei

Hopelijk valt de schade nog mee en krijg je alles vergoed.
Wij hebben het 2 weken geleden meegemaakt het water met modder kwam via de gootsteen en de keukenkastje naar binnen. De schuur stond helemaal onder water,het tuinhuis en de tuin .
Er is toen een bedrijf moeten komen om alles op te ruimen.
Toen het hier gisteren weer zo tekeer ging zat de schrik er hier wel in dat het weer zou gebeuren.

gr miriam

elke verschooten zei

We leven in een land van extremen : te warm, te nat. Sterkte met het opruimen.

liefs

elk

Anneke zei

Hoi Jaimie, ik kan geloven dat je bang bent dat het weer gebeurd!
Ooh wat erg zeg!! En je knutselruimte is beneden, hier heeft het ook wel geregend maar veel meer gebliksemd zodicht dat ik dacht dat hij hier binnen ging inslagen alle geluk is dat niet gebeurt, ik wens je veel moed met het opruimen!!
Groetjes Anneke

Charlotte zei

Dat is geen leuk nieuws Jaimie! Bij ons heeft het ook lelijk gedaan, de eerste keer sinds wij er wonen, dus wisten we niet wat te verwachten en waar de 'pijnpunten' van ons huis liggen tijdens dit weer. Gelukkig goed meegevallen hier.
Hopelijk is het na je bericht goed gebleven. Sterkte,
Charlotte

Carla zei

Nou Jaimie, wat een overlast zeg!
Kan het me voorstellen dat je verschrikkelijk baalt van dit alles en dan zeker van de spullen die op de grond staan.
Maar tegen zulke buien kan niemand op he?
Hopelijk kan je nog het één en ander redden.

Sterkte!
Groetjes Carla

Irene zei

OOOOH Jaimie, wat erg!! Ik ken die beelden uitsluitend van TV en zou me werkelijk geen raad weten als het echt zou gebeuren en nu heb jij het dus aan den lijve ondervonden! Had je niet net je hele knutselhok zo keurig aan kant??? Is er veel materiaal verloren gegaan?? Ik vind het zo sneu...........hoop echt dat het gedaan is met dit idiote weer en je alles weer snel op orde hebt!

Liefs, Irene

Lia zei

Ohhhhh, wat een ellende en een pech hebben jullie, hoop dat je alles snel weer in orde hebt en dat het niet nog eens gebeurd,

groetjes Lia

Thea zei

Oh wat erg, bij ons viel het (gelukkig) ontzettend mee.

Sterkte!

Liefs Thea

Mascha zei

Oh, wat erg. Kan me goed voorstellen dat je hier een traantje om gelaten hebt. Hopelijk valt de schade mee.
Groetjes Mascha

brigitte zei

O wat erg.
Heel veel succes en sterkte.
Hoop dat het een beetje meevalt allemaal.
Groetjes Brigitte

Amarins zei

Wat verschrikkelijk zeg. Hopelijk valt het mee met de schade en kun je veel spulletjes toch nog redden. Ik wil je heel veel sterktee wensen.
Liefs, Amarins

Margreet zei

Wat afschuwelijk Jaimie, wateroverlast is echt geen pretje :-(
Net nu jullie toch redelijk op orde waren na alle verbouwingen. Verdrietig hoor.
Hopelijk hebben jullie niet al te veel schade en valt het achteraf een beetje mee.

groetjes van Margreet

Sarah zei

oei, dat is inderdaad om een traan bij neer te laten.

Veel sterkte alvast aan jullie allemaal.

Kan je dit aangeven aan de verzekering ?

Mvg Sarah

M@rjan zei

Oh bah, meid, wat vreselijk naar! Kan me voorstellen dat je daar een traantje om liet! Sterkte met de rommel! inderdaad misschien ook verzekeringswerk.

Groetjes, Marjan

Christine zei

Ocharme Jaimie! Moet nu net jij die pech hebben? Ik hoop dat alles vlug achter de rug is en je de narigheid vlug vergeet!
Sterkte
Christine

jans zei

o wat erg kan me voor stellen hoe je je voelde machteloos toekijken hoe je hoobby spullen nat worden veel sterkte er mee en hopelijk komt alles goed bij ons is alleen de tuin en ravage en het tuinmeubel stuk grt jans

Liv zei

Oh Jaimie, zo'n ellende! Wij zijn hier gespaard gebleven, wel een golfplaat die losgerukt is, tuinmeubelen verspreid over de tuin en de straat die afgezet is (nog steeds, het asfalt is helemaal beschadigd en dus niet berijdbaar). Nog veel opkuissterkte!

Groetjes
Liv

cheneson zei

wat een rot weer he, ik hoop dat jullie spulletjes niet te fel beschadigd zijn, gelukkig heb je op hulp kunnen rekenen , altijd fijn als er iemand klaar staat voor u

groetjes cheneson

Pia zei

Dat ziet er niet goed uit zeg.
Heb je veel schade?

Groetjes,

Pia

Aleida zei

He, bah! Dat kun je nu net niet gebruiken! Heel veel sterkte met het opruimen! Ik hoop dat je vannacht wel lekker kunt slapen.
groetjes,

Cindy zei

Hey schatteke,

Géén dank, daar zijn vriendinnen voor hé ;-)
Ondertussen opkuis hier gedaan, nog super hard bedankt voor de prachtige kaart die je tussen alle bedrijven toch nog hebt klaargespeeld voor me, petje af meid voor je!

Dikke knuf,
xxx

Margo zei

Het ziet er even grellig uit als dat het klonk gisteren !
Hopelijk hebben jullie niet te veel schade !!!!
Veel sterkte met de opkuis !
Liefs
Margo

Rosina zei

Oh Jaimie wat een ramp dat dat bij jullie overkomen is. hopelijk heb je niet al te schade en anders kan de verzekering de pijn wat verlichten. Maar ik geloofhhel graag dat de schrik er goed inzit, wij hebben niks geen extreme buien gehad. Ik woon in de buurt van Essen
Ik wens je sterkte en succes met het opruimen en droog krijgen van alle spullen....
Groetjes Rosina

Pauline zei

Wat een narigheid! Ik hoop zo dat je nog wat van je hobbyspullen hebt kunnen redden...

marika zei

verschrikkelijk gewoon.Heb je ondertussen al kunnen vaststellen hoeveelschade je hebt in je knutselruimte?

groetjes,marika

Tania zei

Ohnee, ik hoop dat het al bij al nogal zal meevallen. Ja, het heeft wel heel erg gedaan hé.

Bietje zei

Wauw, hier heeft het ook erg lelijk gedaan. Maar gelukkig wonen we wat hoger, zodat het water niet het huis in loopt. Uit voorzorg hadden we alle losse dingen op het terras en in de tuin veilig in huis of garage gehaald. Zodat er niets weg kon vliegen. Een paar jaar geleden was dat wel het geval. Toen vloog er vanalles weg, zo over de schutting. We konden het een paar honderd meter verderop gaan halen. Over natuurkracht (of natuurgeweld) gesproken. Sterkte meisje.