zaterdag 23 juli 2011

1, 2, 3, 4, ....80 !!! :-))

Hallo allemaal,

De volgers die ons gesteund hebben na onze wateroverlast via mijn blogje/mail/tel./sms/...
wil ik héél erg graag bedanken, ik weet dat dat niet nodig is,...

maar jullie zijn een échte steun voor ons geweest, jullie lieve reacties deden ons moed geven, om als ons nat hobbygerief door ons handen te laten gaan en op te ruimen, er zijn tranen gelopen bij het weggooien ervan, op een gegeven moment wil je enkel gewoon op de grond gaan zitten en zeggen," neen ik kan dit niet!" , al de jaren van bijéén verzamelen van spullekes, servetten, bloemschikgerief, foto's ...alles in een paar seconde kapot zien gaan, is vreselijk!

Ik wil het ook niet vanzelfsprekend vinden dat jullie moeite doen om mijn blogje te volgen , om ons op te bellen, te sms'en, te mailen,.. dat vind ik zelf van jullie ook superlief,

Dus daarom ben ik al de reacties afgegaan van de wateroverlast tot nu, en dat waren 80 lieve volgers, en die lieve volgers hebben van mij privé allemaal een mail gekregen en mijn mailbox loopt ondertussen over van de antwoorden en ik heb voor elk van jullie een zéér kleine creatie beloofd, ik heb eerst de mails afgewacht, want 80 stuks ga je niet op voorhand maken , maar hihi, jullie zijn allen benieuwd hé, dus ik ga in het weekend aan de slag gaan voor julie, ik heb al ééntje klaar en heb het even laten zien aan mijn mama en ventje, en ze vonden het mooi, dus ik hoop dat het bij jullie ook zo mag overkomen, het is niet groot, niet duur,...maar wel klein, en met liefde 80x gemaakt :-))

Hier zal ik al iets verklappen ,



En gisteren is ons Marika'tje en haar man langs geweest en hebben we ons geamuseerd, gelachen dat we hebben, mijn kaken deden gewoon zeer op momenten !!
Ons mannen kunnen het ook goed vinden met elkaar, super !
Marika'tje, het was superleuk je nog eens te zien en de volgende keer hopelijk met beter weer en in de tuin met een bbq erbij hé, maar eerst de muur properder krijgen dan hé :-)

Groetjes,

38 opmerkingen:

Tania zei

Wat maak je het superspannend seg! Ik ben reuzebenieuwd ;-)

Kristel zei

Wat ben je toch een lieverd zeg! Ben ook wel benieud hoor!
Groeten Kristel

cheneson zei

ik ben ook heel benieuw, vind het heel lief van jou

groetjes

Charlotte zei

Wat maak je ons nieuwschierig! ohnee, wij zijn niet nieuwschierig - wij weten gewoon graag alles :)
Groetjes,
Charlotte

Bietje zei

Jij wilt dat er volgende week 80 mensen voor hun brievenbus liggen. Dat gaat je lukken, hoor.
Het is zo'n lief gebaar van jou, om voor alle 80 iets te maken. Ik waardeer het enorm. Maar ja ik ben dan ook een van de 80 gelukkigen.
Dank je wel.

susie zei

Nummerke 1 heb ik net gezien en het is iets mooi !
Een héél lief gebaar van je meiske :)

knuf xxxxxxxxx

Irene zei

SPANNEND..........werk je niet over de kop hoor, wij zijn super nieuwsgierig maar ook heeel geduldig!!!!!

liefs, Irene

Ageeth Holster zei

Je maakt het heel spannend Jaimie een aangezien ik nogal nieuwsgierig van aard ben......
Lieve groetjes van Ageeth

jans zei

o wat spannend maar hoef niet hoor elkaar steunen is wel het minste wat je kunt doen maar vind het wel heel lief van je om na aldat werk wat je heb gehad door de water overlast nog meer werk er van te maken liefs jans

yvon zei

Lieve Jaimie, maak me niet zo nieuwschierig zeg. Ik ben er dus zo eentje die de hele week bij de brievenbus gaat zitten (lol) Meis, overwerk je niet hé. We vinden het allemaal een ontzettend lief gebaar van je maar je weet het hé....
Lieve groetjes, Yvon

Lia zei

Doe je wel een beetje rustig aan? Denk ook aan je rust.........

groetjes Lia

Thea zei

Hoi Jaimie,

Ook ik word nu wel een beetje nieuwsgierig! Denk je ook een beetje om jezelf?

Fijn weekend,
Lieve groet
Thea

Liv zei

Ik ga waarschijnlijk nu net hetzelfde zeggen als in m'n mail maar toch... Het belangrijkste blijft dat bij jullie alles in orde geraakt, dat je daarin gesteund wordt door mensen is (vind ik) niet meer dan normaal. Dus overwerk je niet aan de cadeautjes, je eenvoudige "dankuwel" is al genoeg voor zij die echt met je meeleven :)

Groetjes
Liv

Gerda Hartman zei

Ik had het al gezegd, maar ik zeg het hier nog een keer, want ik vind het zo lief van je en natuurlijk wacht ik in spanning af. Knutsel ze dit weekend en groetjes aan je mama.

Tinie zei

Ik heb de mail inderdaad gekregen en nog geen tijd gehad om te reageren, maar ik vind het zo'n kleine moeite om een reactie achter te laten, dat die mail al meer dan voldoende was!!! Bedankt daarvoor en echt voor mij hoef je niets op te sturen!

Groetjes Tinie

Terray zei

Malle, lieve meis.
Wat lief, eigenlijk niet nodig maar ik denk dat je volgers het vast zullen waarderen.

Lieve Groetjes
Tertia

Linda zei

Jij weet ook wel hoe je mensen nieuwsgierig moet maken hè hahaha. Doe je wel rustig aan en denk goed om je eigen hoor. Fijn weekend verder
gr linda

corry'kaart zei

hallo lieve jaimie
wat lief dat je dat wilt doen ,maar elkaar bijstaan in moeilijke tijden,dat is toch normaal en zorg dat je aan je rust komt,dat is het allerbelangrijkste!
groetjes van corry

anja zei

ik weet zeker dat je hier spontane reactie's op teru gzult krijgen
super meid
liefs anja

cristel zei

nou ik vindt het heel lief van je maar je had het niet moeten doen je hebt me wel reuze nieuwsgierig gemaakt hoor
grtjs

Marijke zei

Natuurlijk ben ik net als de rest ook super nieuwsgierig, maar je hoeft het niet te doen hoor. Je geeft altijd al reactie op de bloggen en dat is wat wij ook bij jou dan weer doen.Geniet van je weekend en overhaast je niet.
Groetjes Marijke.

Kaatje zei

wat lief van je en ik ben heeeel nieuwsgierig!

groetjes,
Annika

Cards by Jol zei

jij weet de spanning erin te brengen Jaimie.
ik was op vakantie, maar heb je berichtjes wel gelezen hoor.
ik denk als mij zoiets zou overkomen, ik het verlies van de foto's nog het meest erge zou vinden.
je hebt het al zo druk en nu ga je ook nog 80 presentjes maken?, meid helemaal niet nodig, we zijn op de wereld om elkaar te helpen en een berichtje achterlaten en meeleven is wel het minste wat we kunnen doen.
ik wens jullie nog veel sterkte met het verdere opknappen.

liefs Jolande

Cards by Jol zei

jij weet de spanning erin te brengen Jaimie.
ik was op vakantie, maar heb je berichtjes wel gelezen hoor.
ik denk als mij zoiets zou overkomen, ik het verlies van de foto's nog het meest erge zou vinden.
je hebt het al zo druk en nu ga je ook nog 80 presentjes maken?, meid helemaal niet nodig, we zijn op de wereld om elkaar te helpen en een berichtje achterlaten en meeleven is wel het minste wat we kunnen doen.
ik wens jullie nog veel sterkte met het verdere opknappen.

liefs Jolande

Christine zei

Je bent een schatje Jaimie! En ik vind het fantastisch dat je eens goed kunnen lachen gisteren!
Liefs
Christine

Kitty zei

Nu ik na het mailtje dit leest word het nog spannender.Ik ben niet nieuwschierig hoor,hi hi
Je weet denk ook aan jezelf he je heb het al druk genoeg.

Fijn weekend en groetjes.

Kitty

scraplouise zei

Hoi Jaimie, Wat lief van je dat je dat doet is toch eigenlijk helemaal niet nodig. Als ik het zo weer lees word ik er toch een beetje verdrietig van hoor als die mooi spulletjes zo maar weg.

gr.Louise

Michelle zei

Wat lief van je zeg, kan me voorstellen dat het pijn doet om al die mooie, verzamelde spulletje allemaal kapot zien te gaan.
Hopelijk heb je er nog veel van kunnen redden.
Ik heb je net een mailtje gestuurd.

Nog een heel fijn weekend,

Liefs Michelle

marika zei

allez,ben benieuwd naar het eindresultaat!
Zal nie zo lang duren voor we elkaar weer zien he,en tzal nie in uwen hof zijn.Of zijt ge vergeten dat ge u dochter haar taart moetkomen ophalen

groetjes,marika

Pierelantijntjes zei

Echt superlief Jaimie, ben benieuwd wat het wordt...altijd spannend om post te krijgen!
Heerlijk om zo gezellig te kunnen lachen met elkaar! Dat doet een mens goed!
Fijn weekend verder.
liefs Ester

Sarah zei

Dat is echt superlief van je Jaimie, Je hebt echt een hart van goud ;)

Mvg Sarah

Jolanda Cuper zei

Het is natuurlijk vreselijk als je zulke dingen overkomen. Ben ook heel blij om te lezen dat je zo'n lol hebt gehad. En als de blogreacties je steunen en opvrolijken blijf ik graag volger want ik gun jou het zeker!
Groetjes Jolanda.

Tamara zei

Ik ben benieuwd Jaimie!! Je maakt ons nieuwsgierig ...hihi...
En ik vind het zo lief dat je dit doet!
XX Tamara

Margo zei

Hoi Jaimie,
Je doet jezelf wat aan zeg !
80 presentjes !!!!!!
Meid overdoe het inderdaad niet en ook ik vind het maar normaal dat een reactie laat bij elkaar en elkaar probeert te steunen !
Liefs
Margo

regina zei

hoi

je maakt het wel spannend ,ik ben erg benieuwd wat je gaat maken!

het is toch fijn dat je met elkaar meeleeft!!

gr regina

Anneke zei

Hoi Jaimie, toch normaal dat we elkaar allemaal steunen!!
Maar wel heel lief wat je doet, maar een dank je wel is al meer als genoeg!! Je bent veel te goed voor deze wereld ;)

Groetjes Anneke

M@rjan zei

Ik vind het een erg lief en attent gebaar en ben erg benieuwd naar je attentie! En fijn dat je je zo gesteund voelde door alle reacties!

Groetjes, Marjan

Hetty zei

Je maakt ons wel nieuwsgierig maar
je moet wel goed aan jezelf denken
want het is toch normaal dat je met
elkaar meeleefd

gr hetty