zaterdag 2 juli 2011

Alles opruimen

Hallo allemaal,

Ik wil jullie nog steeds bedanken, ook voor de personen die privé mailen, dank u voor jullie steunende woorden , het helpt ons moed te houden en de opkuis aan te kunnen. DANK U!!!!
Gisteren zijn mijn mama en ik naar ikea plastiek bakken gaan kopen, en wat nepplanten, (om de boel wat op te fleuren daarna hé), de gezelschapsspelen heb ik kunnen redden, buiten 9 spellekes, maar drie liggen te drogen, dat éne was niet zo nat en de andere twee waren van lego en lego kan je wassen hé.


maar eerst verder opruimen, het washok is bijna leeg van de was die er lag, ik heb al 5 machine was gaan draaien in de wasserette, en straks nog gaan doen hoor, want het is nog niet weg allemaal. Voor ons strijkplank heb ik ook een nieuw hoesje gaan kopen, ook maar ineens een nieuwe wasmand, want één van mijn twee andere, lag te drijven toen, dus krijgt eerst een goed sopje over haar gegoten hoor!

Ik heb spijtig genoeg een deel foto's moeten weggooien, en dat doet zeer, want dat kan je nooit meer vervangen hé !! Stom dat die doos nog op de grond stond, maar ja we waren in de knutselruimte bezig met verbouwen, en alles moest nog naar boven gezet worden, enkel het water was ons voor hé :-(

Oooh, ik zag de ochtend erna de konijntjes boven op het terrasje liggen, en ik vond die foto zo lief, ze zeggen precies tegen elkaar "zie je dat schatje, daar beneden, daar stond ooit ons huisje hé, maar schatje, samen komen we er wel door hé!"


Alléé nu gaan we voort opruimen beneden,

Tot later,

Groetjes,

14 opmerkingen:

Anneke zei

Ooh Jaimie, foto's zijn inderdaad niet vervangbaar!! Dat zijn ook mijn dierbaarste herinneringen, ik wens je nog veel stertke met de opkuis!!
GRoetjes Anneke

Annemarie en Merit zei

hoi Jaimie,

Dapper meid dat je de moet er zo inhoud. Beter die plastic bekken dat kan in ieder gavl wat water hebben, alleen maar hopen dat het niet weer gebeurd.
Jammer van de foto's dat doe je niet meer over!

wat een gezellige foto van die twee pluisjes!!!

fijn weekend annemarie en merit

marika zei

mja,ben ook al heel wat foto's kwijt,niet door water,maar toch....
Ge kunt daar niks aan veranderen he,alleen ne keer over zagen.Goed dat ge plastick bakken gaan halen zijt,dan kan het u in ieder geval geen tweede keer meer gebeuren.
Houd de moed erin he dametje!

groetjes,marika

M@rjan zei

Heel erg jammer van je foto's en een erg slim idee om voortaan die plastic bakken te gaan gebruiken!

Het komt allemaal wel weer in orde, hou je taai.

Groetjes, Marjan

Pauline zei

Wat een werk allemaal door dat noodweer...onvoorstelbaar!
Maar zo te lezen zet je er je schoudertjes weer onder!!
Goed zo hoor, Jaimie, jij laat je niet klein krijgen!
liefs Pauline

Michelle zei

Jammer van de foto's, dat is het altijd het ergste. Een jaar geleden door een crash van m'n laptop ben ik ook erg veel kwijt geraakt. erg jammer maar gelukkig kan je altijd weer andere mooie herinneringen fotograferen. Succes met het opruimen nog,

Liefs Michelle

nora zei

Pffff Jaimie wat een narigheid bij jullie!!Hoop dat jullie er gauw weer bovenop komen.Heel veel sterkte,groetjes Nora

Irene zei

Die 2 konijntjes hebben het helemaal bij het rechte eind "samen komen jullie er beslist door heen" Jaimie!
Echt heel jammer van de foto's! Heel veel sterkte met opruimen en je bent met je plastic bakken nu wel op het ergste voorbereid maar ik hoop van harte dat dit je voortaan bespaard zal blijven hoor!!

Liefs, Irene

Linda zei

Wat jammer van je foto's joh, dat is echt balen. Maar wat een lieve foto van de konijntjes, ze liggen er prachtig bij zo
gr linda

Aleida zei

Gelukkig heb je de echte herinneringen nog. En je ijzersterke humeur!
Sterkte!

Riet zei

Succes met het opruimen Jaimie.

Liefs Riet.

Hetty zei

Oh wat erg van je foto's maar je hebt weer een mooie foto gemaakt van de konijntjes en ik wens jullie nog heel veel sterkte

gr hetty

Gusta zei

jeetje wat een ellende zeg.
ik wens jullie veel sterkte toe

Groetjes Gusta

Christine zei

Het is net alsof de konijntjes elkaar moed inspreken en dat is wat ik ook wil doen je nog wat extra moed geven. Je slaat je er wel door!
Alleen jammer van je foto's.
Liefs
Christine