zaterdag 16 juli 2011

Copics zijn verslavend , help :-))

Hallo allemaal,

Dank u voor de lieve reacties weer !!

Vanmorgen nog eens snel een afdrukje ingekleurd ermee, zo blijven we oefenen hé :-)
Enkel grijs heb ik nog niet, dus het zijn blauwe stenen geworden, moet kunnen hé?


Ik wou dat ik meer copics in ons bezit had , hoe bedoel je verslavend ,hihi !

Marjon, dank u voor de copic-tip! En als we in de buurt zijn van je winkeltje, komen we een kijkje nemen hoor !

en nu ga ik me verder door mijn strijk werken!

Groetjes,

14 opmerkingen:

hennie zei

Prachtig gedaan Jaimie!
Succes met de strijk, dat zou verslavend moeten werken.
Lieve groetjes hennie.

Mascha zei

Wat mooi.
Groetjes Mascha

Thea zei

Wat een prachtig ingekleurd afdrukje Jaimie!
Ik heb helemaal geen hekel aan huishoudelijke klusjes, maar de strijk is niet mijn favoriet.

Groetjes Thea

Saskia zei

Dag Jaimie!

Supermooi ingekleurd zeg!!! Ja, ja... die copics zijn inderdaad verslavend hé! :)

Lieve groetjes, Saskia & co.

marika zei

ziet er goed uit!
kzal kik ne keer moeten komen oefenen bij u hé

groetjes,marika

regina zei

heel erg mooi ingekleurd!!

gr regina

Jolanda Cuper zei

Heb even alle berichtjes bekeken want ik zie dat ik behoorlijk achter loop. Prachtige dingen heb je op de workshop gemaakt. Het poesje is echt een ondeugend schatje zo te zien. De ingekleurde plaatjes vind ik erg mooi hoor!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Ja plezant hé! Mooi gedaan trouwens en het werkt lekker ontspannend, althans bij mij toch. De workshop bij Elke was weer heel tof en je ziet het resultaat wel eens verschijnen op mijn blog!
Liefs
Christine

Hetty zei

Wauuw wat heb je het mooi ingekleurd
en vel succes met de strijk

gr hetty

susie zei

Heb jij weer héél mooi ingekleurd meiske !

KNUFFEL X

Sarah zei

ziet er heel mooi uit, lekker kleurrijk

Mvg Sarah

Marijke zei

met copics kleuren is inderdaad verslavend. Je wilt er ook steeds meer hebben. Let op over een paar maanden heb je een hele koffer vol copics. Je plaatje is mooi gekleurd. Groetjes Marijke.

corry'kaart zei

hoy jaimie
wat heb je het weer mooi ingekleurd en wat de copic betreft, dat werkt echt verslavend en als je denkt nu heb ik er genoeg ontdek je weer een kleur die je niet bezit(zoals ik vandaag)dus heb ik er weer een gekocht:-))
groetjes van corry

Margo zei

Ha Jaimie,
jij bent inderdaad goed vertrokken met de copics zeg :)
Liefs
Margo