zondag 31 juli 2011

daguitstapjes in NL ??

Hallo allemaal,

Wij hebben al (een paar jaar) geplande uitstapjes erop staan in NL, en gelukkig zou het weer wat gaan meewerken, dus moeten we ervan profiteren hé,

wij willen graag deze uitstapjes doen of nog eens doen, maar als jullie weten of dat daar leuk is, of jullie weten nog andere plaatsjes, laat maar weten hoor aub :-)

Het aardbeienland (zijn we met ons dochter al eens geweest)


Dippiedoe
Tivoli (maar éne van 11j, zou daarvoor al te groot zijn?)
Hellendoorn (attractiepark)
Het arsenaal (zijn we met allebei de kindjes al eens geweest)
Koningin Juliana Toren
Linnaeushof
Safari park Beekse Bergen
Sea life (in NL zit nu de grote krab dacht ik hé?)
Sprookjeswonderland (héél graag zelf, maar ver in NL hé,hihi)
Amersfoort dierentuin

Indien jullie tips ofzo weten, graag :-)
Debby, jij al mercikes voor de mail met info hierover !!

Groetjes,

19 opmerkingen:

Lia zei

Hoi Jaimie,

wij zijn pas in het Amersfoortse dierenpark geweest en het is daar heel leuk en erg op kinderen gericht, een heel mooi park.

Ben je al eens in Drievliet geweest?
Ligt bij Den Haag en is ook een heel leuk park.

Groetjes Lia

Michelle zei

Ik vind zelf burger zoo ook altijd erg mooi. Laatst nog in het Dolfinarium geweest maar dat viel ons een beetje tegen. Voor kinderen is er wel veel leuks te beleven.

Fijne zondag

Liefs Michelle

Wendy Kamp zei

De Julianatoren is erg leuk voor kinderen to een jaartje of 14(zit bij ons om de hoek).
Bij de Beekse Bergen ben ik ook een keer geweest toen wij een weekend weg waren. Is een erg mooi park, je kunt er mooi wandelen en een rondleiding krijgen met een bus.Voor zowel kinderen als volwassen erg leuk!

Groetjes,
Wendy

Tamara zei

He Jaimie
Ik zelf ben laatst weer eens naar Dolfinarium geweest. Ik vond het super!! Echt een aanrader! 1 tip: volg de route van de shows en voedertijden, dan is er heel veel te beleven.
Burger zoo is ook echt heel gaaf!
Enne.....sprookjeswonderland is bij mij om de hoek.....voor mij dus heel dichtbij:-) hihi
Veel plezier
xx Tamara

Margreet zei

Hoi Jaimie,
In plaats van Dierenpark Amersfoort kun je beter naar Burgers Zoo in Arnhem gaan. Mijn mening dan hè :-)
Amersfoort is vrij klein voor zo'n eind rijden. Burgers Zoo heeft ook véél te bieden voor kinderen, op het ogenblik de Zeven Zomerse Avond(t)uren, zie ook http://www.burgerszoo.nl en de dieren leven in een zo natuurlijk mogelijke omgeving.
Hier ben je écht een hele dag onder de panne hoor, erg leuk, groot en mooi park waar wij zelf een aantal keren per jaar naar toe gaan.
Wél makkelijke liefst dichte schoenen dragen en een luchtig T-shirt onder een trui, de Mangrove is nogal warm, glibberig en steil maar een avontuur op zich zoals het hele park trouwens :-)
De Efteling is het nr. 1 sprookjes/pretpark, ik weet niet of jullie daar al geweest zijn? keileuk voor jong en oud. Super groot, super veel te doen en te zien.

groetjes van Margreet

Jolanda Cuper zei

Tja er is veel te doen hier hoor!
Dolifinarium, Six flags, Efteling, Burgers Busch enz enz maar ik weet niet of het te ver weg voor jullie is. Je kunt het zo op internet opzoeken! Veel plezier als je een dagje weg gaat! Groetjes Jolanda.

Kristel zei

Inderdaad ik zou ook voor Burgers Zoo kiezen! Erg mooi!

Aleida zei

Sorry, wij wonen in het Noorden van het land. Dat is voor jullie wel erg ver rijden.
Veel plezier!
groetjes,

yvon zei

Burger's Zoo is een echte aanrader, maar een beetje dichterbij heb je Diergaarde Blijdorp in Rotterdam. Ik ben daar toevallig afgelopen donderdag weer eens geweest en mijn kids, 13 en 10hadden het reuze naar hun zin. En ja, dan de Efteling, Drievliet misschien Madurodam. Veel plezier in iedergeval.
Groetjes, Yvon

Linda zei

Hoi hoi

koningin Juliana toren en linnaeushof zijn erg leuk, daar zijn wij ook al een paar keer met de kinderen geweest.
Sprookjeswonderland is SUPER en voor ons niet zover (gelukkig) maar dat is echt heel leuk, wij gaan er meerdere keren per jaar naartoe omdat de ingangsprijs heel laag is (vergeleken met andere parken), maar ook als je wat wil eten en drinken daar dan zijn het leuke prijzen. Dus dat is echt een aanrader, kom je meteen een bakkie bij ons halen hihi, maar dan moet je nog verder rijden denk ik
gr linda

Cards by Jol zei

ik weet niet waar jullie in België wonen, maar wij zijn pas naar het Gaiapark geweest in Kerkrade, is tot 3x het mooiste dierenpark van de Benelux geweest en dit jaar de tweede van Nederland, is groots opgezet, de dieren hebben de ruimte.
En er zit een waanzinnig grote overdekte speeltuin bij, in dinostijl en is ook leuk voor een elfjarige.

groetjes jolande

Nicole zei

Hoi hoi Jaimie,

Wij hebben ook nog het Noorder dierenpark in Emmen nog is ook erg leuk zijn wij vorig jaar met onze kids geweest(toen 11jaar en 2 jaar)We hebben ook nog drouwenderzand(weet niet of het goed geschreven is),maar daar betaal je alleen de intree(weet niet hoeveel)en de rest is volgens mij alles gratis dus ook eten en drinken,

Liefs Nicole

Hetty zei

Ik zou het echt niet weten want mijn kinderen zijn 38 en 49 dus lang geleden dat we naar een pretpark
zijn geweest in iedergeval veel plezier

gr hetty

Kitty zei

Dat jullie er heerlijk van gaan genieten,ik kan je weinig leuks bieden want ik heb geen kinderen dus pret parken daar kom ik eigenlijk nooit,heb wel acht poppen maar ja die hebben daar ook niks he.
Maar nogmaals geniet lekker waar jullie ook naar toe gaan.

Groetjes Kitty

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik ben er niet zo in thuis dus zal het wel zien op jouw blog !
Bedankt voor je leuke kadootje, ik zal het verklappen maar ben er wel erg blij mee !
Liefs
Margo

jopie zei

hoi jannie een dagje uit in Rotterdam is veel te beleven spido haventocht blijdorp bezoekje rotterdam euromast plaswijk zet wel je auto bij de capelseburg als je de stad in ga verder met de metro spaart parkeer kosten veel plezier met de kinderen groetjes jopie

Bietje zei

Aardbeidenland is heel dicht bij ons in de buurt. Grappig dat je er geweest bent, want ik was er nog nooit.
Hier ligt ook Toverland, niet goedkoop. Het is een pretpart voor jong en oud met een geweldige houten achtbaan Troy. Ze hebben ook binnen van alles, dus ook voor slecht weer.

Gerda Hartman zei

Jaimie, Julianatoren vinden wij heel erg leuk voor jonge kinderen. Zijn we met al onze kinderen vaak geweest. Het is ook allemaal dicht op elkaar, dus je hoeft geen enden te lopen en je bent je kinderen niet zo snel kwijt. Wat wij ook erg leuk vinden is het Archeon. Heel leerzaam en de kinderen mogen zelf ook dingen doen. Mooie dierentuinen vinden wij die in Emmen en Amersfoort.

Anneke zei

Hoi Jaimie, dat zien er leuke uitstapjes uit! Vele ken ik zelf nog niet, dus ik ga eens googelen :) hihi.. Safaripark in de Beekse Bergen is natuurlijk ook heel leuk als je van diertjes houdt!!! Vooral de auto of bus toer door alle wilde dieren die los lopen daar is heel leuk :) haha.. en natuurlijk de efteling vind ik nog altijd super leuk!!
Groetjes Anneke