donderdag 21 juli 2011

Een "ik voel me direct beter" pakje :-))

Hallo allemaal,

Dank u voor de reacties op mijn gedicht, ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, enkel wou dat mijn hart met mijn verstand overéén wilde komen :-(

De titel van dit bericht, slaat op dit pakje;



en dit pakje was voor ...ons Margo'tje, en dit zijn mijn mama en ik gisteren dan ook even gaan brengen aan haar.
We zijn dan ook even blijven plakken (mijn kindjes waren thuis bij de papa, dus dat ging hé),
Zo heb ik even geprobeerd in te kleuren met distress-inkt, OMG, dat is niet simpel vind ik en het vraagt véél geduld, tja...moet je dat nu juist aan mij vragen :-))
Dan heb ik ook nog een stempel mogen afdrukken en inkleuren met Margo haar copics, dus zo heb ik nu een stempelafdrukje bij om een kaartje mee te maken.
En mijn mama , oh die was braaf hoor, we hebben ze niet gehoord, ze draaide maar door..LOL...
neen niet gek bedoeld, mijn mama was met een blaadjesmal door de cuttlebug bezig :-)

Margo'tje, mercikes voor de gezellige tijd en uw gastvrijheid, en jammer dat het zo kort was hé?! Het volgende bezoek is eens hier hé!

Ok terug over het pakje nu, wat had ik gemaakt,

vanonder lag een (te late) kaart om haar proficiat te wensen met haar rijbewijs,
(dit stempelafdrukje is van een ruil, de bloemen heb ik gekregen van Sakia.)


daarop lag een mapje met stempelafdrukjes in, het was de bedoeling dat ze de band met de stempelafdruk eraf kon schuiven en het mapje langs achter open kon vouwen, maar ja als de vanvoor de afdruk met 3D blokjes vast plakt, tja deuh dan schuift den boel niet meer hé ..LOL
dus gelukkig kan Margo het gewoon vanboven of-onder open doen om het eruit te halen :-)
(het bolletjes-papier is van Saskia gekregen, de stempel is van een ruil denk ik?)


en dan daarop lag een doosje dat ik gemaakt heb naar het patroon van Kitty Franken,
en ik heb er kwatta choco quick-zakjes ingestoken, met dit weer, kan je een warm drankje wel gebruiken hé :-)
(het bloemekes-papier is van Saskia gekregen)


als je het open doet, staat vanbinnen "beterschap" geschreven,


voor ieder in het gezin een zakje,


het doosje word dichtgehouden met een lintje er om heen,
uit leuk bruin papier, een rondje gestanst met "chocolate" op.


en dan als laatste vond ik het wel een leuk klein idee'tje om van een houten appeltje dat ik al uitgezaagd had liggen, ook een echte appel te proberen te schilderen, wat is dat moeilijk ség :-)


vanachter een magneet er tegen geplakt, en vanboven blaadjes erop gedaan (gekregen van Saskia)


en dan vanvoor heb ik nog de engelse tekst" an apple a day, keeps the doctor away" erop gezet en zo vond ik het een leuk zelfgemaakt magneetje, die uniek is!


Saskia'tje , u wil ik ook nog graag bedanken voor het knutselpakket toen !!

Ik ben nog met creaties bezig, dus lieve mensen hou jullie mailbox in het oog, want ik heb nog niet van iedereen het adres liggen...

Groetjes,

23 opmerkingen:

Kristel zei

Dat ziet er schitterend uit Jaimie! Heel mooi!
Groeten Kristel

marika zei

amai zeg!da's echt een superleuk pakketje geworden.Daar zal Margo wel heel erg blij mee zijn geweest

groetjes,marika
en tot morgen he!xxx

Irene zei

Je bent weer heerlijk bezig geweest
Jaimie en het is allemaal even leuk, de appel is keigaaf!!!

Irene

scraplouise zei

Wat een prachtig pakketje heb je gemaakt, die appel ziet eruit om op te eten.

gr.Louise

Linda zei

leuk gedaan
gr linda

Tinie zei

Het ziet er allemaal weer even schitterend uit!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Wat een mooi pakketje met een nog mooiere inhoud!

Groetjes, Marjan

jans zei

wat een super mooi pakje grt jans

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! geslaagd! daar zal ze zeker al wat van opgeknapt zijn,
grjts, martina
x

corry'kaart zei

hoy jaimi
je bent wel heel erg druk geweest om dit alles te kunnen maken ,maar het is dan ook TOPPY!
groetjes van corry

nicolet zei

Ziet er allemaal weer prachtig uit Jaimy!
Groetjes Nicolet

Hetty zei

Wauuuw wat en super mooi creaties
heb je weer gemaakt

gr hetty

Charlotte zei

Hoi Jaimie! Je hebt je duidelijk nog eens kunnen uitleven! Er zijn mooie creaties uitgekomen hoor!
Groetjes,
Charlotte

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik vond het gisteren ook erg gezellig en nog eens heel erg bedankt voor al die leuke kadootjes die je voor me meebracht ! Alles staat hier te pronken op mijn kast !
Liefs
Margo

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi Jaimie,

Ik ben zo druk bezig voor Jennifer, dat ik nu je gedicht gelezen hebt. Wat heb jij je gevoelens goed in dicht vorm op papier gezet. Lucht dat op meisje?
Kan begrijpen dat je hart soms niet wilt wat jij denkt en andersom. Maar het is nodig, anders ga je er zelf aan onder door.

Dit pakketje is erg leuk geworden en ik moest wel lachen om je 3d plakker. Ja, daar moet je voorzichtig mee zijn en goed op zijn plaats plakken, anders werkt het niet zoals jij wilt.

Ik wacht in spanning af en heb mijn adres door gegeven..

Lieve groetjes Lida

Aleida zei

Fijn dat je gezellig bezig geweest bent. Je pakketje ziet er super uit, geen wonder dat Margo er blij mee is!
groetjes,

susie zei

Een heel mooi samengesteld pakketje meiske !
En ZO blij dat Margo ermee was hé :)
'k heb mijn best gedaan met draaien hé, hihi..

Dikke bees !

Christine zei

Mooi pakketje en fijn voor je dat je eens je gedachten kon verzetten bij Margo!
Liefs
Christine

Gerda Hartman zei

Wat een leuk pakketje en die kaart met dat autootje vind ik zo schattig.

yvon zei

Wat ben je weer heerlijk aan de knutsel geweest Jaimie, is goed voor de geest zeggen ze. Maar ik vind het er allemaal weer super uitzien.
Groetjes, Yvon

Nicole zei

Hallo Jaimie ik heb je een mailtje gestuurd hopelijk heb je het ontvangen

Liefs Nicole

Jolanda Cuper zei

Prachtig gemaakt allemaal en erg leif!
Groetjes Jolanda.

Saskia zei

Dag Jaimie!

Tof om te zien dat je het knutselmateriaal goed kan gebruiken! Ja, dat doet me echt deugd! :)
Dat magneetje is suuuuper!!

En zo te lezen was het best gezellig bij Margo!

Bloggers... wat 'n fijne mensen hé! :)

Lieve groetjes, Saskia :)