zaterdag 16 juli 2011

En we blijven oefenen !

Hallo allemaal,

Dank u voor de mooie reacties !

Na de strijk heb ik mezelf toegelaten nog een afdrukje in te kleuren, ik heb 12 van ons 15 copics gebruikt, ik heb niet veel keuze in kleurtjes, maar een rose bad moet ook kunnen hé :-) ?

Enkel ik weet niet met welke inkt deze afdruk was gezet, want was van een afdrukruil, maar ik denk niet zo geschikt voor copics, want ik heb de indruk dat de inkt uitloopt.


Ik heb geen idee welke nr's je kan/mag combineren, hihi, dus ik probeer maar wat uit hoor :-)

Maar nu zou ik er toch creaties van willen maken, zal zien of het me lukt straks.

Groetjes,

11 opmerkingen:

nicolet zei

Succes met uitproberen!!
Groetjes Nicolet

Hetty zei

Nou je afdrukje heb je super
mooi ingekleurd het beste kan
je memento inkt gebruiken die
loopt niet uit

gr hetty

Riet zei

Wat mooi ingekleurd Jaimie.

Liefs Riet.

Jannie zei

Hoi Jaimie,leuk dat je me blog gaat volgen en zo heb ik jouw ook gevonden.
Super mooi ingekleurd hoor en oefening baart kunst zeggen ze altijd.
Groetjes Jannie

regina zei

haha je bent goed bezig hoor !

ik vind het erg mooi gekleurd!

gr regina

Margo zei

Hoi Jaimie,
wat heb je het leuk ingekleurd zeg !
En het klopt hoor, Memento is de beste inkt voor Copics (mijn afdrukjes zijn daarmee gestempeld :))
Liefs
Margo

marika zei

het kleuren lukt prima vind ik,ook deze is weer heel mooi gelukt.
Heb zelf geen copics (zoals je weet),maar heb al vaak gelezen dat je de afdrukjes het beste met memento kunt stempelen.Als het uitloopt is er waarschijnlijk stazon gebruikt.Prima inkt,maar niet voor copics

groetjes,marika

Linda zei

helemaal leuk joh, ik ben toch zo blij dat ik geen copics heb hahaha ik heb al verslavingen genoeg op hobby gebied dan hè
gr linda

Sarah zei

Bedankt voor je berichtje Jaimie ;)

Momenteel ben ik met 2 borduurwerken bezig.
De Abc letter T en Mother Nature van Jim Warren ;)

Ik vind de hoek zeer gemakkelijk, denk voor in het vervolg daar altijd te starten ;)
In het begin dacht ik wel dat ik verkeerd geteld had maar met nu potlood lijntjes te trekken, zie ik dat ik juist geteld had. Ga ik in het vervolg nog doen ;)

Mvg Sarah

Anneke zei

Hoi Jaimie, inderdaad oefening baart kunst! En je hoeft helemaal niet zoveel kleurtjes te hebben om mooi te kunnen kleuren :) Ik grijp ook altijd naar dezelfde kleuren en de rest als ik eraan denk gebruik ik die ook eens :) haha.. En memento is de beste inkt voor copics, mijn afdrukjes zijn daar ook mee gestempeld ;) Enne heb je een kleur niet? Probeer eens een beetje te mengen en soms kom je tot een prachtig kleurtje uit ;)

Groetjes Anneke

Tinie zei

Ziet er al goed uit zeg!!! Gewoon blijven oefenen:)

Groetjes Tinie