dinsdag 19 juli 2011

Gedichtje geschreven

Hallo allemaal,

Jullie zullen al gemerkt hebben dat er van bouwfoto's niet veel op staat hé, dat komt omdat ik in een emotionele knoop zat , die ik nu heb doorgehakt, maar waar ik veel energie aan verloren heb en nog steeds een beetje, maar we gaan terug een versnelling hoger gaan :-)

Ik heb het even van me afgeschreven, dat lukt bij mij het beste hé :-)

---------------

Gebroken vriendschappen:

Ben ik nu verdrietig of boos?
Wat is daar toch loos?

Niemand kan elkaar daar luchten,
iedereen loopt over een ander te zuchten.

Volgens mij lusten ze elkaar rauw,
geloof mij, ze hebben aan elkaar nog een knauw !

De ene vind de andere beter,
maar geen van allen zal het toegeven voor een meter!

Hun jaloersheid maakt veel kapot,
en ik zit er tussen met als inzet, mijn eigen lot.

Ik kan het allemaal niet meer verdragen,
waarom stoppen ze niet met elkaar te plagen.

In plaats daarvan zouden ze elkaar moeten steunen
en in moeilijke tijden zou je tegen elkaar moeten kunnen aanleunen !

Eigenlijk zou iedereen rond de tafel moeten gaan zitten,
maar ja, dan gaan ze gewoon wat op elkaar zitten vitten !

Of het ooit nog komt tot één geheel,
neen, ze grijpen elkaar liever naar de keel !

Ik neem dan ook een triest besluit,
en ik stap daar tussen uit!

Het maakt mij zeker niet blij,
maar zo hoor ik daar niet meer bij !

Mijn hart doet nu wel even pijn!
Maar voor nu, moet het even zo zijn.

Ik hoop op betere tijden,
zonder dat er steeds iemand moet lijden!
geschreven door Jaimie


-------------------

27 opmerkingen:

jans zei

meis begrijp helemaal wat je bedoel mijn zoon is momenteel aan het scheiden en je gedicht kom zo in de buurd kop op meis grt jans

Marijke zei

Denk inderdaad eeerst aan jezelf en als je vrienden het weer een beetje op een rijtje hebben dan kan je iets voor ze betekenen. Maar dan moet je wel zelf goed in je vel zitten. Scheiden is nooit leuk, maar soms is het beter voor alle partijen.
Veel sterkte en kracht.
Groetjes Marijke.

corry'kaart zei

hoy jaimie
een pracht van een gedicht en heel vaak de naakte waarheid!
veel sterkte en denk aan jezelf!
groetjes van corry

Kitty zei

Wat een prachtig gedicht.Met veel waarheden.
Zal best moeilijk zijn voor je maar denk eerst aan jezelf.

Groetjes Kitty

Linda zei

wat heb je dat schitterend mooi opgeschreven, meid succes hè en denk om jezelf
gr linda

Michelle zei

Mooi geschreven. Ik herken de woorden, zit er zelf ook soms midden in. Sterkte de komende tijd..

Liefs Michelle

scraplouise zei

Prachtig geschreven Jamie, knap gedaan wens je veel sterkte met het verwerken.

gr.Louise

martina's kaartjes zei

hey jaimie,
mooi geschreven. Veel sterkte verder....
grtjes, martina
x

yvon zei

Hoi Jaimie, wat een super mooi gedicht en wat goed dat je het van je af kan schrijven. Zit zelf soms ook in zo'n situatie. Vind het heel knap hoe je ermee omgaat. Veel sterkte.
Groetjes, Yvon

marika zei

dat heb je weer mooi verwoord zeg.Maar jammer is het allemaal wel he.Wel goed dat je voor jezelf kiest,want dat doen zij duidelijk niet
sterkte ermee!

groetjes,marika

Sandra's Scrapsels zei

Prachtig gedicht heb je gemaakt hoor! Soms lucht het op om het van je af te schrijven!
Sterkte!

Groetjes, Sandra

Aleida zei

"Een zucht geeft lucht
aan een hart vol smart".
zei mijn moeder altijd.
Je hebt je beslissing genomen, een duidelijke. Je kiest geen partij, bent Zwitserland zo gezegd.
Goed gedaan!
groetjes,

Pierelantijntjes zei

Hallo jaimie,
Wat een prachtig gedicht heb je gemaakt. Ontzettend goed dat je op die manier je gevoelens onder woorden kan brengen. Goed ook dat je besloten hebt, om je eigen weg te gaan. Dat zal een moeilijke beslissing geweest zijn, maar wel de beste.
Veel sterkte verder,
liefs Ester

Margo zei

Hoi Jaimie,
het is een erg mlooi gedicht en ik hoop dat je snel weer ruimte hebt en je beter voelt !
Liefs
Margo

Hetty zei

Wat een mooi gedicht en wat fijn dat je alles zo van je af kan schrijven en ens je veel sterkte

gr hetty

Saskia zei

Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.
Groetjes Saskia

Riet zei

Heel veel sterkte Jaimie.

Liefs Riet.

Irene zei

Prachtig geschreven Jaimie en ik denk dat je -met pijn in je hart - een goed besluit hebt genomen. Soms MOET je voor jezelf en je gezinnetje kiezen, dat is toch uiteindelijk het allerbelangrijkste!!!!!

Liefs, Irene

Cindy zei

Het wordt tijd dat je eens aan jezelf gaat denken!
Mooi gedichtje, goed geschreven, neem nu de tijd voor jezelf die je nodig hebt, denk aan je

xxx

Christine zei

Jaimie toch, wat mooi heb jij je gevoelens verwoord. Ik begrijp wat je bedoelt want ik voel me ook soms zo en raar genoeg weet ik het wel maar doe het toch iedere keer opnieuw zonder erg in te hebben en dat is mezelf wel eens vergeten!
Liefs en veel moed
Christine x

Gerda Hartman zei

Ik hoop dat je het zo van je af kunt schrijven en er snel betere tijden aanbreken. Sterkte.

Charlotte zei

Erg mooi Jaimie!
Sterkte!
Charlotte

M@rjan zei

Dat heb je mooi verwoord en ik denk dat je groot gelijk hebt om er afstand van te nemen. Misshcien schudt jouw houding ook anderen wakker. Sterkte ermee, meid!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Ik vind het moeilijk om hier op te reageren. Het is gedicht is gewoon schitterend, maar de reden is heel erg...... ik wens je sterkte!!!

Groetjes Tinie

cristel zei

een prachtig gedicht heb je geschreven hoor en denk gewoon een beetje aan jezelf en je energie komt wel weer terug
grtjs

Elisabeth zei

Heel mooi geschreven, het gevoel spreekt er zo uit.

Heel veel sterkte.

Lia zei

Weet precies wat je hiermee bedoel, heb ook zoiets meegemaakt, maar heb nu gelukkig mijn rust terug, sterkte hiermee,

groetjes Lia