dinsdag 12 juli 2011

Gekregen van ..

Hallo allemaal,

3x gekregen van vandaag...

enkel van deze dikke bruine pad...kreeg ik bijna een hartinfarct :-)



ik was de konijnenren aan het afbreken, en schoof een zware terrastegel weg, bbrrr, eerst kwam ik een dikke vette spin tegen, die haar poten even openzetten en te groot was naar mijn zin :-))
en toen bewoog er ineens iets tussen het zand en ik kreeg toen bijna helemaal een hartinfarct !

Er is een reden waarom ik géén groene vingers heb......teveel beestjes in de natuur !

Maar ik ben braaf geweest, ik heb gezweet , geschupt, gevloekt (vooral eigenlijk,hihi) en die boomstonken geven geen kick, ook niet als ik het vriendelijk vraag neen :-)
we hebben ze al doorgeboord en volgegoten van vanalles dat niet goed is voor die bomen, maar zijn straffe mannen hoor, die stronken !! ze geven zich niet over, de doe-het-zelfzaak in de buurt had ook geen gerief om dat uit te graven, die vrezen ook dat die diep gaan, dus ze zitten er nog !

Ik heb het konijnenhok even op het verhoogd stuk gezet nu, want dacht dat het zwaar ging onweren, tot hier toe nog niks als regen, dat het maar zo blijft hoor, alléé droog mag ook hoor!!

terjuist snel de kindjes gaan afzetten bij mijn vriendin Cindy'ke, ze mochten daar blijven slapen, is hun eerste keer ergens anders dan bij mijn schoonouders.
Ik en mijn mama moeten morgenvroeg om 8u al op de bus zitten richting Elke, we gaan ons ontspannen daar met een workshopje :-)

Nu ga ik nog even op zoek naar ons Witte'ke, (ons kattin) zijn we al heel de dag zoek :-(

Groetjes,

17 opmerkingen:

Cindy zei

Ze zijn braaf zenne, zitten een dvd te kijken ;-)
Geniet nu maar van die paar vrije uren die je hebt. Even ontspannen, geen zagende kinderen naast je hihi en je weet wat ik gezegd heb voor morgen hé! Ik wil je hier niet zien voor 18uur!!!

Hopelijk komt Witteke snel terug thuis, ik duim met je mee!

Dikke knuf en slaap zacht,
xxxxx

Michelle zei

Heerlijk om lekker buiten te werken, helaas wonen er ook zoveel kruiperige beestjes. Hou er zelf ook niet van hoor.
Veel plezier morgen, een dagje rust na al dat werk is geen overbodige luxe. Succes met zoeken naar Witteke, hoop dat ze haar weg naar huis snel weer vind.

Liefs Michelle

Hetty zei

Nou ik hou ook niet van al die vieze beestjes, Ik wens jou en je mam heel
veel plezier morgen bij de workshop

gr hetty

Jolanda Cuper zei

Goed om te horen dat je morgen een leuke dag voor de boeg hebt! Geniet ervan hoor!
Groetjes Jolanda.

cheneson zei

witteke al gevonden ? van een dikke spin zou ik eerder gaan lopen dan van een pad ;)

Margo zei

Witteke al gevonden ?
Ik vertrek ook richting 't stad se !
't Was wel een erg dikke pad daar in je tuin !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Kan me voorstellen dat je schruk wat een engerd, veel plezier vandaag en geniet ervan.

gr.Louise

Lia zei

Bah, ik zou ook hard wegrennen hoor,

groetjes Lia

Marianne zei

leuk toch al die beestjes, alhoewel ik spinnen ook liever uit de weg ga, maar padden en kikkers en salamanders en zo vind ik leuk om in de tuin te hebben.Ik denk trouwens dat die pad erger geschrokken was dan jij ;-)hihi.

Sarah zei

Hopelijk vind je witteke snel terug

Bietje zei

Ik herken dat. Wij hadden ook een boomstronk met een stam van ca. 1 meter staan, precies op de plek waar het zonneterras moest komen. Een paar jaar hebben we staan zagen, boren, volgieten, en praten. Hij werd wel een stuk korter, maar bleef staan. Stond er ook al een jaar of 30. Met de bijl heb ik er uiteindelijk flink in geslagen. De stronk brak in twee of drie stukken. Daarna op de knieën erbij en met een klein tuinschepje uitgegraven. Toen de wortels redelijk bloot lagen, hebben we hem er met z'n tweeën uitgetrokken. Duurde even, maar hij was weg hoor. Gelukkig, nu lig er een prachtig royaal zonneterras, waar we heel blij mee zijn.

Gerda Hartman zei

Ik kan het niet bijhouden bij jullie. Jullie gaan als een speer door dat huis! Hoop dat witteke weer thuis is! Ik kom liever een spin dan een kikker tegen. Die vind ik zo vies. Hier zitten er ook genoeg in de tuin. Fijne dag.

nora zei

Verre wat eng Jaimie.enne ik ben hartstikke bang van spinnen..groetjes Nora

nora zei

Verre wat eng Jaimie.enne ik ben hartstikke bang van spinnen..groetjes Nora

marika zei

leuk he,die boomstronken.Wij hadden een paar jaar geleden nog allemaal grote dikke sparren tegen onze buitenmuur staan.Hebben al die stronken moeten uitgraven,was hard werken zenn!
Allez,geniet van uwe workshop en uw kinderloos dagje,en laten weten hoe het was he
Is witteke ondertussen alweer thuis?

groetjes,marika

Aleida zei

Heel veel plezier morgen!
groetjes,

Anneke zei

Ooh Jaimie ik kan me voorstellen dat je schrok van deze dikke pad :) hihi.. Ik ben zo bang van muizen he! Niet normaal :)
Ik hoop dat je je poes al hebt terug gevonden! En een fijne dag bij elke!
Groetjes Anneke