vrijdag 15 juli 2011

Het word mij niet gemakkelijk gemaakt :-)

Hallo allemaal,

Ik had vanavond eventjes een paar min tijd, en dacht oh snel een stempelafdrukje inkleuren met de copics, dus stempelafdrukjes gezocht, maar terwijl ik de copics was gaan halen, gebeurde er dit..:-) Ons Rosse'ke, wilde liever spelen hoor !


5 min later lukte het mij toch nog om er snel ééntje in te kleuren hoor, maar ben niet echt super tevreden erover.


enkel nog geen verdere creatie mee kunnen maken, misschien morgenvroeg..

Groetjes,


17 opmerkingen:

marika zei

haha,uw rosseke heeft gelijk dat ze ook eventjes uw aandacht opvraagt zenne!

ik vind je afdrukje heel mooi ingekleurd,iis toch wel mooi he,met die copics

groetjes,marika

cheneson zei

die katten van u ook he :)

susie zei

De rosse toch hé, zie da daar nu liggen :)
En ik vind je beleke wel mooi ingekleurd ! nâ !

bezebees xx

Sandraatsjuh zei

Hahahah ik vind poes geweldig........ hahahahah wat een lekker ding... ik herken het maar oh zo goed!

Linda zei

Haha wat is het toch een grappig beest hè, je plaatje is wel erg mooi geworden.
gr linda

Tamara zei

Hahaha, wat een moppie :-)
Mooi ingekleurd hoor! xx Tamara

Margo zei

Hoi Jaimie,
ik vind het inkleuren leuk gelukt hoor !
Liefs
Margo

Sarah zei

ziet er heel mooi uit, de doen dat graag he, ergens opliggen waar je mee bezig bent ;)

Mvg Sarah

Marjon van Riet-Solleveld zei

Hoi Jaimie,

Ondanks de poes is je afdrukje heel mooi geworden, ik ben ook z'n enorme copics fan en krijg vandaag de laatste binnen, dan heb ik de ciao serie compleet, Yes!!!

Iedere keer koop ik er een paar, ze zijn trouwens bij Creapaleis maar € 2,50 per stuk, wist je dat.

Ja, inderdaad ik heb een klein hobbywinkeltje aan huis, als je eens in de buurt bent!

Liefs Marjon
marjonskaarten.blogspot.com

miriam zei

Oh wat een leuke foto jamie . Daar laat je toch graag even je copics en afdrukjes voor liggen om hem eens lekker te kroelen.

gr miriam

Elisabeth zei

Wat leuk, ik vind hem leuk geworden :)

Bietje zei

Ach en dan ga je toch door je knieen voor zo´n lief ding he.

Irene zei

OOOOH je hebt het echt zwaar Jaimie maar ondanks dat is het inkleuren helemaal gelukt hoor!!!

Groetjes, Irene

Gerda Hartman zei

Ik vind hem wel lief geworden, maar ik zou zo'n lieve poes ook niet kunnen weerstaan.

M@rjan zei

Wat een leuke foto!! Mooie kat ook. Je plaatje ziet er toch goed uit, hoor!

Groetjes, Marjan

Thea zei

Oh wat zijn het toch heerlijke beestjes!

Groetjes Thea

Kim Piggott zei

Love your sweet FF bear and your kitten is absolutely adorable!
hugs
kim x