dinsdag 26 juli 2011

Hhmm.....het ruikt hier naar....

Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik me nog eens uitgeleefd in de keuken en het ruikt hier nu zo lekker in huis naar...

Hollandse Appeltaart (foto was van toen ze net de oven in ging ), dat recept heb ik van Debby, en ik vind het wel een lekker (dit staat al op mijn kookblogje)


mijn schoonouders kwamen net op bezoek, als ze bijna uit de oven was, dus verser kon niet hé.

dan de eerste keer, deze bananentaart gemaakt, geen idee of ze lekker is, ze staat nog in de koelkast, sebiet eens proeven hoor :-), (dit recept moet ik nog op mijn kookblogje zetten).


en dan nog een verse savooisoep met spekjes in (dit recept staat ook al op mijn kookblogje).


Groetjes,

26 opmerkingen:

Jannie zei

Wow wat ziet dat er heerlijk uit Jaimie.
Oo die appeltaart jammie jammie daar ben ik dol op.Zelf doe ik er wel eens een beetje abrikozen jam met poeder suiker over heen ook heel lekker.(haha)
Alleen die soep die lust ik niet want ik hou ook niet van savooiekool als groente.

Groetjes Jannie

Tamara zei

Dat ziet er lekker uit zeg...het is 22.15 uur, maar ik krijg gelijk weer trek...hihi
xx Tamara

Lia zei

Wat jammer dat je zo ver weg woont....Ik zou graag een stukje van allebei de taarten komen proeven.
De soep blief ik niet, ben niet zo dol op soep...

groetjes Lia

susie zei

Ahhh ... ben op de geur afgekomen en lekker
mmm ...
kissikis x

Christa's blog zei

Had ik dat geweten daar juist,was ik even binnen gesprongen voor zo'n lekker stukje taart, wij zijn nog eens naar onze kleinzoon gaan kijken in Edegem.
Laat het jullie smaken.
Grtjes
Christa

Hetty zei

Oh wat heb je toch weer lekker
taarten gemaakt mmmmmm

gr hetty

Elisabeth zei

Het ziet er allemaal heerlijk uit, en ja. Het huis moet heerlijk geroken hebben, vooral met appeltaart :)

yvon zei

Ik dacht ook al.... wat ruik ik toch steeds....... hmmmm wat zal die lekker gesmaakt hebben. Ben dol op taart. Mijn man maakt ook altijd van die lekkere appeltaart, met spijs en noten. Krijg gelijk trek.
Lieve groetjes, Yvon

nicolet zei

Die appeltaart ziet er heerlijk uit zeg!
Groetjes Nicolet

Linda zei

Het soepje laat ik staan, maar de taarten zien er heerlijk uit mjammie lekker hoor
gr linda

Margo zei

Voor mij de soep en de taarten hoor Jaimie :)
Mmmmmmmmm lekker !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Mmmmmmmmmmmmmm net mijn ontbijtje op maar zo'n lekker stukje Appeltaart zo er wel in gaan, die Bananentaart ziet er ook lekker uit, die zou mijn kleinzoon denk ik wel heel lekker vinden, en ja dan die soep volgens mij vind ik die niet lekker ben niet zo gek op kool dus dan neem ik nog maar een stukje bananentaart,o fis alles al op.

Fijne dag,

Louise

M@rjan zei

MMMmmmYummyummm!! Dit is watertandend aantrekkelijk!!
Ik ga maar snel ontbijten, gewoon met magere yoghurt... :)

Groetjes, Marjan

Michelle zei

Ziet er lekker uit hoor, je hebt je lekker uitgeleefd in de keuken. Wanneer kunnen we komen proeven?

Liefs Michelle

Cards by Jol zei

hmmmmmmmm, dat ziet er wel heeeeeel lekker uit, ik kan de taarten bijna ruiken.

groetjes jolande

Charlotte zei

Hoi Jaime!
Wat ziet dat er lekker uit zeg! Ik ben benieuwd naar je recept van de bananentaart, dat vind ik zelf zo lekker en wil ook wel eens proberen het te maken!
Ook de soep ziet er heerlijk uit! Ik krijg gelijk honger!
Groetjes,
Charlotte

Kristel zei

Wowww dat ziet er weer heerlijk uit Jaimie!! En ja er gaat niets boven een lekkere appeltaart!!
Groeten Kristel

marika zei

zeg,tzal nu wel gaan zeker,met al da lekkers hier onder onze neus te duwen.Wij kunnen da wel nie proeven ze he

groetjes,marika

Irene zei

IK SPRING NU IN DE AUTO, YUMMIE!!!!!!

Irene

Thea zei

Aha, a.s. zondag gaan we via Belgie door naar Frankrijk, kom wel even een stukje proeven, hi hi
Ik doe in appeltaart i.p.v. krentjes en rozijnen wel gehakte walnoten en hazelnoten ook heel erg lekker.

Groetjes Thea

jopie zei

dat ziet er erg lekker uit jopie

Mascha zei

Mmmmmm, doe mij maar een stukje appeltaart. ha ha.
Wat lekker allemaal.
Groetjes Mascha

miriam zei

Het ziet er weer allemaal even lekker uit jaimie . Jammer dat ik zo ver weg woon anders was ik even komen proeven
gr mriiam

Christine zei

Smakelijk Jaimie! Geniet ervan en ik ga vlug eens kijken op je kookblogje!
Liefs
Christine

Tania zei

Hmmm, ziet er supelekker uit!

Riet zei

Dat ziet er lekker uit Jaimie.
Maar helaas ik moet het laten staan,me lijn,sorry meis.

Liefs Riet.