vrijdag 29 juli 2011

Ik ben in de cadeau'tjes periode ;-)

Hallo allemaal,

Gisteren waren de kindjes even bij min schoonouders, mijn ventje moest helaas werken, maar mijn mama en ik hebben dan geprofiteerd van die tijd, om eens even langs Saskia te gaan, we hebben weer goed gelachen en Saskia had lekkere muffins gemaakt , hhhmmm, dank u Sakia !!

Daarna zijn we doorgereden naar het shopping center, want ik moest nog wat spullekes hebben voor cadeau'tjes, ook voor mijn mama, maar probeer dat maar eens stiekem te doen hoor, als ze naast u loopt :-) Maar het is me gelukt, ik had toch nog andere spullen vast, dus ze wist niet dat het ook voor haar was :-)

Ook ben ik daar even de pipoos binnen gegaan, tja Elke is op vakantie, had liever naar daar gegaan natuurlijk, daar is het veel gezelliger en kan je al eens iets vragen aan Elke hé, dat kon je hier niet, want er stonden jobstudenten in de winkel, maar goed ik heb me dit gekocht, en een heat gun ligt hier blijkbaar ergens in de kelder. En ja margo zie je het, hihi, toch maar een waterbrush aangekocht, we zullen toch maar met ons geduld gaan spelen om te blijven oefenen op die distressinkt.


Dan thuis gekomen, ben ik snel mijn met cadeauspullekes de knutselruimte ingevlogen, heb me een doorschijnend inpakpapier gepakt, een rood papier voor eronder in te leggen en rode raffia om alles dicht te knopen, en zo had ik een snel pakje!


Wat zit erin , ik had een doosje gekocht, daarin haar lievelingssnoepjes gedaan en een leuke steen(magneet) met mooie tekst op gekocht.


En nu ga ik verder op zoek gaan naar zaagjes en de andere cadeau'tjes afwerken voor mijn twee Cindy'kes (mijn vriendin en schoonzusje).

Groetjes,

21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er goed uit ! veel plezier met je nieuw gekochte spulletjes ben benieuwd welke creaties ermee gaan komen !
grtjs, martina
x

Michelle zei

Je hebt leuke spulletjes gekocht, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken. Je cadeau ziet er ook erg leuk uit, heel persoonlijk.


Liefs Michelle

Linda zei

Wat een schattig doosje met snoepjes, heel erg leuk gedaan
gr linda

Pauline zei

Wat een leuk cadeautje!!

Gerda Hartman zei

Jaimie, wat leuk en wat een mooie tekst.

Charlotte zei

Leuk kadootje Jaimie!
Moeilijk e, een kado kopen als de persoon voor wie het kado is ook in de buurt is :)
Ja moeder is er vast erg blij mee!
Groetjes,
Charlotte

Kristel zei

Wat een prachtig kadootje Jaimie! daar zal ze blij mee zijn!
Groeten Kristel

Mascha zei

Leuke spulletjes heb je gekocht.
Groetjes Mascha

Margreet zei

Wat een lief kadootje Jaimie, prachtige spreuk ook!
Je hebt er weer mooi hobbymateriaal/gereedschap bij zeg, ik ben benieuwd hoe je dat gaat gebruiken en de resultaten van het werken hiermee.
Voor mij akakadabra maar jij weet er vast wel weg mee :-))

Vast een goed weekend gewenst.
groetjes van Margreet

Irene zei

Beeldig doosje en lekkere inhoud!!! Veel plezier met je nieuwe spulletjes Jaimie.
Wij hier in het Noorden zijn helemaal niet te spreken over de Pipoos en mij zien ze er niet meer, dan maar in een webwinkel of een stukje verder rijden maar ze hebben daar zo vaak iets niet en aardig zijn ze ook vaak niet dus...........koning klant of helemaal niet toch??

Goed weekend, Irene

scraplouise zei

Leuk kaddotje en wat een mooie tekst, veel plezier met je nieuwe aankopen.

gr.Louise

Cards by Jol zei

dat is een leuk en lekker cadeautje, de tekst vind ik heel mooi.

groetjes jolande

miriam zei

ziet er leuk en lekker uit . Ben benieuwd wat je allemaal voor kleine creaties aan het maken bent.
fijn weekend
gr miriam

marika zei

o,da's mooi!en lekker.Jaja,u maatje is een snoepkont he,dus ze zal er zeker blij mee zijn.
Naar welk winkelcentrum zijn jullie dan geweest?

groetjes,marika

Wendy Kamp zei

Leuke spulletjes heb je gekocht zeg! En je hebt het cadeauje erg leuk ingepakt!

Groetjes,
Wendy

Margo zei

He wat prachtig Jaimie en ja dat distressen, dat gaat goed komen, veel geduld en veel oefenen he !
Ik ga mijne ook meenemen naar de zee ! Ik heb me ook niet kunnen houden hoor, ben ook langs de Pipoos geweest, was in een boekje aan het bladeren geweest en voor je het weet ... liggen er hier ineens 3 nieuwe creatables thuis, oei nee sorry het zijn er 4 maar daar lees je morgen alles over op mijn blog !
Liefs
Margo

Lia zei

Dat ziet er weer heel leuk uit,

groetjes Lia

Aleida zei

Wat een geweldige tekst!
Het kadootje ziet er heel feestelijk uit.
Veel crea-plezier met je aankopen!
groetjes,

cristel zei

wat een leuk kadootje voor je moeder zeg mooie tekst op de magneet
grtjs

Hetty zei

Wat heb je er een mooi kado van
gemaakt daar zal je moeder zeker heel blij mee zijn en je hebt ook mooie spulletjes gekocht

gr hetty

Christine zei

Ja Jaimie, ik mis Elke ook al een beetje. Toch leuke spullen die je kocht en een leuk cadeautje maakte je daar!
Liefs
Christine