maandag 25 juli 2011

Jaimie's helpster :-)

Hallo allemaal,

Terwijl ik met jullie creatie'tje bezig was, kreeg ik hulp van ons Rosse'ke, zij hield het papier tegen, zodat ik ongestoord verder kon werken :-)


Hier zie je al een deel van het werk van vanmiddag :-)


Maar het is tussen alle andere werken en spanning door, jaja Voke, jij weet weer voor spanning te zorgen met je hart hé, goed op je hartje letten hé!

Oh ja en lieve mensen, ik moet steeds lachen, om jullie bezorgdheid naar ons, geloof mij, wij kunnen héél wat aan, zijn met ons kinderen ook héél wat gewoon, slaap tekort enz maakt ons niks uit hoor, je word dat na jaren zelf gewoon en wij rusten op tijd hoor, nemen eens tijd voor een filmpje te zien, op bezoek te gaan of bezoek te krijgen,..

en ook lachen is het beste medicijn hé, en dat komen we niet tekort hoor! :-)

Dus geen zorgen maken, rust staat gewoon niet in mijn agenda, dan word ik pas ongemakkelijk :-))

Enkel sorry, op jullie blogjes komen kijken, kan niet tot moeilijk gaan nu,door tijdgebrek.

Groetjes,

19 opmerkingen:

Thea zei

Je hoeft niet altijd op onze blogjes te komen hoor, ik kom graag bij jou langs. Wat lief dat Rosseke komt helpen, die van ons slaapt enkel en vraagt om eten.

Fijne avond,
lieve groet Thea

Cards by Jol zei

wat handig zo'n hulpje.
lachen is inderdaad het beste medicijn en je blijft er jong bij zeggen ze.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

prettig te horen dat het goed met je gaat ! keep on the spirit !
groetjes, martina
x

cheneson zei

zo n hulpje kan ik ook gebruiken :)

Ageeth Holster zei

Hoi bezige bij, ik ben soms jaloers op je altijd aanwezige energie!! Super hoor, groetjes van Ageeth

yvon zei

Hoi Jaimie, wat een heerlijk hulpje, zo schattig. Die katten van mij helpen liever niet, het is veel leuker om overal mee te spelen of gewoon op je werk te gaan liggen.
En inderdaad, altijd blijven lachen.
Groetjes, Yvon

Hetty zei

Wat een leuke foto en lekker zo'n hulpje te hebben. En maak je niet druk dat je niet altijd op blogs kan komen je hebt het al druk genoeg en
ik kom graag bij je kijken en je verhalen lezen

gr hetty

Kitty zei

Hulp ,leuk zeg die poes weet teminste wat je nodig heb.
Zoveel energie dat jij heb ik doe je dat echt niet na,maar af en toe rust en lekker eens lachen heb een mens ook nodig,maar zo te lezen neem je dat ook in je drukke programma op.
Veel succes.

Groetjes Kitty

Linda zei

Hahaha geweldig wat heb je weer een goeie hulp
gr linda

Margo zei

Wat een leuke foto's, je weet de spanning er wel in te brengen he !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Nou je hebt een goede hulp aan Rosseke, een schattige foto, knap geschoten meestal als je wil knippen is het moment voorbij.

gr.Louise

hennie zei

Fijn zo'n kat, gelukkig heb ik ook drie van dit fantastische hulpjes.
Wel spannend wat ik zie, het label figuurzagen.
Ik denk dat jij kikt op uitdaging Jaimie.
Ga maar lekker door, nu ik weet dat dit je gelukkig makt.
Lieve groetjes hennie.

corry'kaart zei

hoy jaimi
fijn om te horen dat je toch lekker in je vel zit, en ja met zo hulpje kan je dag niet meer stuk:-))
groetjes van corry

Michelle zei

Kattenhulpjes zijn de besten ;)
Das een flinke stapel zeg, ben erg benieuwd wat het gaat worden!

Liefs Michelle

Kristel zei

Das geweldig Jaimie! Je ziet de kat echt genieten!! Ben benieuwd hoor!
Groeten Kristel

miriam zei

Wat een leuke hulp zo .
Je hoeft niet altijd te komen kijken hoor ,ik heb daar zelf ook niet altijd tijd voor. Maar kom toch wel regelmatig even bij je langs om je verhalen te volgen

gr miriam

Irene zei

Super zo'n hulpje en dat kun je wel gebruiken als ik die enorme stapels zie liggen!!!!!!
Fijn dat jullie ook nog volop pret hebben. We hoeven ons dus echt geen zorgen te maken over te veel hooi op de vork.......het hoort gewoon bij jullie!!!

Liefs, Irene

marika zei

zie da kopke ne keer,zo lief!Nog goe dat die wa helpt he.
Hoe gaat het met voke ondertussen?

groetjes,marika

Els G. zei

Aha, nu weet ik waarom mijn Roske niet echt helpt (in tegenstelling tot jouw Rosseke)en liever de (knutsel)boel saboteert, 't is een jongen! Ik had het kunnen weten, hihi.
Lieve groetjes,
Els
xxx