dinsdag 5 juli 2011

jullie mogen beslissen :-)

Hallo allemaal,

We hebben ons vechtkracht terug en mijn mama, ik en mijn ventje zijn er terug ingevlogen, we gaan ook ineens door met de verbouwingen hier, alles staat toch overhoop kan het maar ineens bij hé :-)

Dus veel creatiefs op hobbygebied gaat er niet inzitten vrees ik, (enkel nog een workshop bij Elke binnen een weekje, joepie !) , te druk met zwaarder werk nu !


Maar nu mogen jullie beslissen, is het dat jullie zeggen, oh foto 's van verbouwen is ook leuk, dan blijf ik mijn blogje aanpassen voor jullie hoor :-)

of hebben jullie zoiets van , neen dat intresseert ons niet hoor, tja dan hou ik een blogpauze voor een bepaalde tijd hoor :-)

Laat maar horen, en dan neem ik een besluit wat ik met mijn blogje ga doen,

groetjes,


21 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Jaimie, wat goed dat je terug zin en moed hebt gekregen om door te werken en veel succes nog met de verbouwingen!! Ik lees alles graag hoor ;) Groetjes Anneke

Pauline zei

Laat maar lekker zien! Ik vind het wel leuk om je dagelijkse dingen te volgen hoor!
Succes ermee!!

Tinie zei

Ik vind verbouwen altijd leuk om te volgen:)!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

och, gij gelukzak ! ik bewerk al 15 jaar mijn ventje om de badkamer te verbouwen en krijg het ni klaar. dus als het bij u gedaan is, stuur maar langs hoor ! of je het allemaal op de blog wil zetten, vind ik dat je zelf een beetje moet beslissen, sommigen vinden het tof om 'binnen te loeren' bij anderen bij wijze van spreken dan, anderen houden zich daar absoluut niet mee bezig.
ik wens je in ieder geval veel moed toe en bedenk dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel =) (alleen bij ons is de tunnel vrij lang en nog niet gegraven denk ik...)
liefs, martina
x

Annemarie en Merit zei

Laat maar zien hoor hoe jullie vol goede moed doorgaan.
succes ermee!!!!

corry'kaart zei

hoy-hoy
het is leuk om je te blijven volgen,maar ik denk dat na een zware dag het voor jezelf ook even een uitlaatklep zal zijn:-)))
groetjes van corry

scraplouise zei

Wat goed dat jullie vechtlust weer terug is, ben heel beniewd hoe de verbouwing verloopt dus kom maar op!!.

gr.Louise

Karen zei

Hoi jaimie,

Laat maar zien hoor, alle verbouwingsperikelen. Wij gaan deze zomer de woonkamer verbouwen. Hoewel verbouwen, helemaal strippen. We wonen in een oude boerderij en de woonkamer is helemaal niet geisoleerd. 's Winters heel erg koud dus. Maar nu we genoeg hebben gespaard gaan we er vol tegenaan. Dus ik ben blij als er nog iemand in dezelfde puinhoop zit als wij. Dus kom maar op!
Heel veel sterkte,
Karen

Linda zei

laat maar zien hoor die verbouwing, veel succes ermee hè
gr linda

Karin zei

Hello Jaimie,
Kom maar op met je verbouwingsfoto's(als je natuurlijk zelf zin hebt om te Bloggen). Is altijd leuk om te volgen. En zo verliezen wij het contact niet met jou.Misschien is het voor jou tevens een reden om er eens een momentje tussenuit te glippen. (hi,hi.
Ik heb bewondering voor jullie "vechtlust". Hou er de moed in en je paleisje zal op en top worden.
Groetjes,
Karin

marika zei

ik denk dat het wel duidelijk is dat iedereen graag op de hoogte blijft van al jullie doen en laten,dushelaas geen blogstop voor jou

groetjes,marika

Cindy zei

Zotte trees, géén blogstop voor jou!!!! Willen we niet, we willen alles zien, ook al kan ik het dan live zien ;-)
Hou de moed erin, lieverd, je komt er wel door en je weet me te vinden als je me nodig hebt voor de kids of iets anders, hé

xxx

Irene zei

Laat ons maar heerlijk meegenieten van alles wat jullie aanpakken. Maar Jaimie, uitsluitend als het je uitkomt hoor!!!!!
Succes ermee, Irene

Hetty zei

Ik geniet altijd van je leuke verhalen dus van mij mag je lekker doorgaan

gr hetty

Jolanda Cuper zei

Als het lukt blijf ik je volgen ook met alle bouwstress!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Ik blijf je volgen Jaimie met of zonder kaartjes!
Liefs
Christine

Mascha zei

Gewoon laten zien, hoor.
Groetjes Mascha

cristel zei

ik vindt het wel leuk om de vorderingen te zien hoor
grtjs

Kitty zei

Je verhalen daar geniet ik altijd van en ook je mooie foto's of dat nu kaarten of andere dingen( verbouwen ) zijn.
Maar ik hoop dat je na al de drukte rond het verbouwen nog de moed heb om het op je blog te zetten dus we houwen het gewoon lekker in de gaten en er zijn geen verplichtingen om het te moeten tonen.
Ik wens je heel veel succes,het zal vast heel mooi worden.

Groetjes Kitty

yvon zei

Als jij er zin in hebt en er tijd voor hebt dan vinden wij het geweldig om jullie verbouwing te volgen. Heel veel succes ermee en als je even geen zin hebt om te bloggen, no problem.
Groetjes, Yvon

elke verschooten zei

Komen jullie bij mij maar eens lekker ontspannen.

xxx

elke