zaterdag 2 juli 2011

Knutseltijdschriften te bestellen bij Magvilla !

Hallo allemaal,

Ik krijg per post elke maand knutseltijdschrift(en) opgezonden en daar laat ik jullie dan even van mee genieten,




Het eerste tijdschrift, is Papercraft inspirations, een engels tijdschrift, maar met boordevol superleuke " to do..",en natuurlijk nog veel meer leuks in, hier enkel ervan.






het tweede tijdschrift is Mijn Creatieve hobby, deze vind ik steeds zo leuk, omdat het een tijdschirft is met meerdere hobby's in, voor ieder wel iets naar zijn zin, kijk maar even mee,









de tijdschriften zijn te bestellen bij Magvilla , is een online kiosk waar je losse edities van vele binnen en buitenlandse magazines kunt bestellen.

Zelf vind ik er mooie creaties in staan om zeker uit te proberen!


Groetjes,

3 opmerkingen:

Michelle zei

Ik heb al een paar mooie projecten gezien zeg! Altijd leuk dit soort bladen ;)

Irene zei

Dank voor de tip Jaimie, achter dat Engelse blad ga ik aan als ik er in September ben!!!!

Gezellig weekend, Irene

corry'kaart zei

hoy-hoy
wat een leuke bladen zijn dat, daar ga het water van in de mond staan:-))
groetjes van corry