woensdag 27 juli 2011

Knutseltijdschriften te bestellen bij Magvilla !

Hallo allemaal,

Ik krijg per post elke maand knutseltijdschrift(en) opgezonden en daar laat ik jullie dan even van mee genieten,


Het eerste tijdschrift is "Creatief met bloemen", een superleuk tijdschrift vol mooie bloemenpracht !


een bloemstukje maken,


of een heerlijke daguitstap rond bloemschikken maken,


of eens iets in een vaasje zetten,


het tweede tijdschrift is "Knutselwereld", een heel leuk tijdschrift om samen met de kindjes aan de knutsel te gaan,


bv voor een verjaardagsfeestje, een zee-thema kiezen en alles zelf maken,

of leuke diertjes op stekers maken
of voor 's avonds bloemen met sfeerlichtjes in maken,
of deze creatie, toch ook schattig , niet ?

misschien heeft u een tuinfeestje, leuk toch om dit alles te maken en de tafel zo te decoren,

de tijdschriften zijn te
bestellen bij Magvilla , is een online kiosk waar je losse edities van vele binnen en buitenlandse magazines kunt bestellen.

Zelf vind ik er mooie creaties in staan om zeker uit te proberen!


Groetjes,

4 opmerkingen:

Michelle zei

Beide tijdschriften zien er erg leuk uit, je doet er altijd wel wat leuke ideeén van op he :)
Heb ook nog twee tijdschriften liggen om een logje over te maken.

Fijne avond nog,
Liefs Michelle

Kitty zei

Leuk is dat he die tijdschriften en toch zeker als je ze krijgt er staan soms best leuke dingen in.
Een vriendin van mij krijgt ze ook thuis om er iets over te schrijven.
Veel plezier er mee.

Groetjes Kitty

Hetty zei

Het zijn mooie tijdschriften maar niets voor mij. Ik ben geen tuinman en heb geen kleine kinderen meer maar voor jou zijn ze wel super gaaf

gr hetty

Margo zei

Wat leuk, ik hoor het al, jij hebt wer lekker veel inspiratie opgedaan !
Liefs
Margo