donderdag 28 juli 2011

NR 1 is op weg naar de eigenares :-)

Hallo allemaal,

zo zien jullie dat het een kleine creatie is hé :-)


Deze eerste creatie word sebiet afgegeven (dat is het voordeel van dicht bij elkaar te wonen hé)

Terstraks naar de doe-het-zelfzaak gaan zien hier in de buurt, maar daar vonden we niet, het fijne zaagje, wat ik zoek, maar er is nog een winkel, wat verder wel, die het wel eens zou kunnen hebben en daar moeten we voor de verbouwing toch nog heen voor gerief, dus we zoeken voort hoor.

Groetjes,


21 opmerkingen:

hennie zei

Het ziet er wel erg geheim uit.
Je weet ons goed in spanning te houden Jaimie!
Succes verder, groetjes hennie.

corry'kaart zei

hoy jaimi
je bent wel erg geheimzinnig,de spanning groeit met de dag:-))
groetjes van corry

Gerda Hartman zei

Je maakt het wel heel spannend hoor!

regina zei

ooooo je maakt ons wel erg nieuwschierig ;)

gr regina

Margreet zei

Secret Story part I
;-))

yvon zei

Oh, ik kan daar niet tegen, al die geheimzinnigheid. Nee hoor, alle gekheid op een stokje, maar ik vind het wel steeds spannender worden.
Groetjes, Yvon

Saskia zei

Jaimie,

Joepie! Ik ben nu de trotse eigenares van dit prachtig werkje!!! Ik plaats het binnenkort op mijn blog, maar laat nu iedereen nog even in spanning! :)

Nogmaals bedankt hé!!!! Enne... 't was een gezellige middag! :)

Groetjes, Saskia

Christine zei

Ik ben benieuwd hoor Jaimie!!!!
Liefs
Christine

Cards by Jol zei

je weet de spanning hoog te houden.
je weet toch wel dat vrouwen van nature nieuwsgierig zijn?

groetjes jolande

Linda zei

Hahaha je maakt ons wel steeds erg nieuwsgierig hè, dit is net zo erg als een stuk chocola zien maar het niet op kunnen eten hahaha
gr linda

Margo zei

Hopelijk heb je gevonden wat je nodig hebt !
Ik net zoals de rest erg benieuwd !
Liefs
Margo

jans zei

je bou de spanning wel op om ons zo in het ongewisse te laten word steeds nieuwschieriger grt jans

Kaatje zei

ik ben al nieuwsgierig!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoor!.

gr.Louise

Thea zei

Ik ben helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor!

Groetjes Thea

nicolet zei

Je maakt het wel spannend hoor!
Groetjes Nicolet

Aleida zei

En Saskia weet het al! Ik wil het ook weten, ben best wel nieuwsgierig! ;-)

groetjes,

Hetty zei

Ik vind dat je ons wel heel nieuwsgierig maakt

gr hetty

Nicole zei

Dank je Jaimie het is idd erg mooi papier dit is van Tilda en dubbelzijdig en werkt ook erg leuk.

Het ziet er erg geheimzinnig uit ;)

Liefs Nicole

Anneke zei

Ben ook heel benieuwd!
Groetjes Anneke

Anneke zei

Ben ook heel benieuwd!
Groetjes Anneke