zaterdag 30 juli 2011

NR 2, 3, 4, 5 en 6 zijn ook weg nu

Hallo allemaal,


Terjuist is Anneke en haar mama even langs geweest, dames het was fijn en volgende keer doen we dat met wat meer tijd om creatief te kunnen doen hé ! :-)
Anneke ook nog eens mercikes om de afdrukjes en spullekes !!

Anneke heeft haar creatie nu ook en ze heeft dat van Margo, Martina, en Lia mee, want zij ziet de dames morgen, sebiet gaan mijn mama en ik dat van Liv nog afgeven :-)

Maar dames mag ik aub vragen om het niet op jullie blog te plaasten, want zo is de lol eraf voor de rest, want natuurlijk zijn het wel 80 dezelfde creaties hé!
En de rest moet het nog krijgen hé ! Dank u !

Mijn ventje heeft al voor de handzaag zaagjes meegebracht, dus ik kan weer verder hopelijk !!

Groetjes,

11 opmerkingen:

Cards by Jol zei

spannend!!!!!!!!

groetjes jolande

Elisabeth zei

Spannend hoor allemaal ;) Erg leuk

susie zei

Het was een leuke ontmoeting met deze dames hé :)

Seg deugnietje we moeten terug naar 't sh.c. want mijn schoolkrijtjes zijn op ... heu ... doosje is leeg ! ;))
Nog eens bedankt voor je superlieve kadootje meiske x

Nog nen vree dikke bees X

Aleida zei

He, ik wilde net bij de dames effe spieken. Jammer, nu moet ik nieuwsgierig blijven.
Fijn dat jullie het gezellig hadden, de boog kan niet altijd gespannen zijn, nietwaar?
groetjes,

Irene zei

Gaan ze straks op alfabet Jaimie?? Het is zo spannend en nu weet ik tenminste dat ik geen sneak peak krijg en nog hartstikke lang geduldig moet zijn....afzien,hahahaahaaa!!!!!

Liefs, Irene

Christine zei

Je weet het spannend te houden hoor!!
Liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Ben even een weekje weg en jij maakt weer schiterende dingen! Bovendien maak je ons erg nieuwsgierig!
Groetjes Jolanda.

Margo zei

Hoi Jaimie,
ja ik kan aftellen nu en dan weet ik wat het is !!!!!
Ik ga het niet op mijn blog zetten hoor en ben echt wel nieuwsgierig !
Liefs
Margo

regina zei

erg spannnnnnend hoor!!

gr regina

Lia zei

Dank je wel Jaimie voor de erg leuke attentie.
Ik heb een soort van kapstokje in de huiskamer hangen met allemaal ........ eraan in allerlei soorten , maten, materialen en kleuren en daar hangt die van jou nu mooi tussen te pronken!!!!

groetjes lia

Anneke zei

Hoi Jaimie, het was inderdaad heel kort, maar toch wel gezellig hoor ;) Leuk ook kennis te maken met je mama! Mijn mama vond het ook zeker leuk en voor herhaling vatbaar he ;) hihi...

Enne graag gedaan! Dank je wel voor je prachtige cadeau'tje :)

Groetjes Anneke