zaterdag 9 juli 2011

Ons knutselruimte is terug ok !! :-))

Hallo allemaal,

Eerst even zeggen dat mijn mama jullie allen dankt voor de beterschapswensen, vond ze héél lief van jullie !!

En dan nu kan ik eindelijk ons knutselruimte laten zien :-))


ik zal de foto's laten zien, van links naast de deur te beginnen en zo rond gaan,


hier even een detailfoto van het schapje, daar gaat mijn man nog een lichtpunt boven hangen, zodat ik daar mijn vaste plek kan maken om mijn creatie te trekken, want ik loop soms met mijn creatie heel het huis door om een foto te nemen :-)


die grote gele m&m die op de kast staat, is van mijn oudste broer gekregen, heb zo een paar keer laten vallen dat ik die graag zou hebben als ze hem weg deden en met hun verhuis heb ik hem gekregen :-) dank u broer'tje en schoonzus'je !!



op de bakjes vanboven heb ik al de gekregen kaartjes gezet , dank u !





nog even een paar detailfoto's, deze collage had ik ooit gemaakt van ons kindjes hun babyfoto's en die zijn gelukkig nog ok, zo ook hun eerste sloefje, tutje en haartjes. Hun melktand-potje staat op hun kamer.


en dit is hun eerste kleding waar ze als baby mee naar huis zijn gekomen. als mama blijf je dat graag bewaren hé, alléé of ik toch :-)



op foto ziet het er weer niet zo mooi uit als in het echt, maar ik ben wel zeer tevreden en vind het er weer supergezellig !! en het kriebelt al weer om erin te werken hoor!

Groetjes,

24 opmerkingen:

susie zei

ZO MOOI WEER !!! X :))

cheneson zei

heel mooi, en die dingen van de kindjes bewaar ik ook. Altijd een leuke herinnering
groetjes

regina zei

heel mooi allemaal weer geworden!
en ik heb ook nog een heleboel van mijn kinderen,je hebt er erg leuke creaties mee gemaakt!

gr regina

Linda zei

Het ziet er weer super uit, veel plezier in je hobby hokje
gr linda

Margo zei

Het ziet zo mooi uit en super gezellig, en heel georganiseerd ook zeg, je kan makkelijk overal aan denk ik. Jij kan daar trouwens een heuse workshop geven, zoveel plaats zeg, standaard voor 4 personen, of zie ik dat verkeerd ? ;) LOL Ik zal duimen dat je snel terug aan de knutsel kan in je vernieuwde hobbykamer !
Liefs
Margo

Annemarie en Merit zei

wat een heerlijk ruimte heb je om te knutselen, geweldig dat je het zo kan laten liggen en dan weer terug kunt keren en weer verder aan de slag kan. Prachtig zo'n grote ruimte,alles keurig gesorteerd,nou daar zullen heel wat mooie creatie's worden gemaakt!!!

groetjes Annemarie en Merit

Sarah zei

hele mooie knutselruimte heb je Jaimie.

Chapoo hoe alles weer terug in orde is gekomen ;)

Mvg Sarah

corry'kaart zei

hoy-hoy
wat heb je weer een leuke en vooral opgeruimde hobbykamer,ik zal maar geen foto''s van mijn hobbykamer plaatsen,ha,ha!
groetjes van corry

Irene zei

Wat hebben jullie hard gewerkt en wat ziet het er super uit!!!!
We zullen ons maar schrap zetten voor al het moois dat in die hobbyruimte gemaakt gaat worden!

Gezellige zondag, Irene

Christine zei

Hallo Jaimie,
Reuze zeg! Wat een toffe ruimte! Mijn hobbykamer is aan een schoonmaak toe want een mens verzamelt nogal wat hé! Ik wens je alvast veel plezier in je eigen plekje!
Liefs
Christine

Michelle zei

Wat een ruimte! Lijkt me heerlijk om zo'n knutsel kamertje te hebben :)

Lia zei

Prachtige ruimte en alles weer netjes, kan mij voorstellen dat het gaat kriebelen om er te zitten hoor, leuk de collages van de kids, jullie hebben hard gewerkt zeg,

groetjes Lia

Ageeth Holster zei

Wat hebben jullie hard gewerkt en wat is het een mooie knutselruimte geworden! Veel knutselplezier samen !
Lieve groetjes van Ageeth

Tinie zei

Wat een geweldige hobby ruimte heb je zo, lekker groot en dat van die kleertjes pakt je altijd he!!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Nou nou, dit ziet er toch erg goed uit, hoor! Ik wilde dat ik zo'n mooie hobbykamer had!
En wat een mooie projectjes laat je zien!

Groetjes, Marjan

Pauline zei

Wat fijn dat het weer een beetje opgeruimd raakt! En wat een geluk dat je mooie baby-herinneringen bewaard zijn gebleven!

Anneke zei

Hoi Jaimie, dat ziet er heel gezellig uit :) En mooi georganiseerd ook!! Leuk he zo'n eigen kamertje voor jezelf he ;)
Groetjes Anneke

Kristel zei

Dat ziet er super uit Jaimie!!
Groeten Kristel

Mascha zei

Wat een geweldige hobbykamer.
Groetjes Mascha

yvon zei

Wat heerlijk hé dat alles weer op zijn plekje staat. Ziet er alemaal super uit. En je moet eens bij mij op zolder komen kijken, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de baby kleertjes van de kids weg te doen.
Groetjes, Yvon

Cindy zei

Hey lieverd, fijn dat je het weer een beetje op orde hebt gekregen! Ziet er weer toppie uit hoor! En ja, ook ik hou alles bij van de kinderen maar moet het nog zo netjes wegsteken als jij ;-)

Je hebt weer hard gewerkt, zoals gewoonlijk ;-))

Knuffel lieverdje,
xxxx

marika zei

da ziet er goed uit he wijveke!tword tijd dat ik dat allemaal ne keer kom inspecteren

groetjes,marika

Marianne zei

dat ziet er mooi uit Jaimie, fijn dat alles weer in orde is.

Amarins zei

Wat super dat nu alles weer oké is. Er is veel werk verzet!
Geniet van je 'nieuwe' hobbyruimte.
Groetjes, Amarins