zondag 3 juli 2011

PPff, onze rug en zo moe word je ervan hé !!

Hallo allemaal,

Wij zijn nog steeds aan het opkuisen, mensen wat een werk en viezigheid, want dat nat karton stinkt , bah ! :-(

hier zie je onze grote kelder, als je van de trap komt en je draait links, ga je naar mijn ventje zijn hobbykamers, en heb je een plek rechts onder de trap waar onze koffers en kerstgerief, bloembakken,..staan, dat is ook nat geweest.


mijn man zijn werkruimte, moest dus allemaal nog in de rekken die er al stonden, maar daar waren we dus te laat voor , en er zijn dure en oude boeken van hem kapot gegaan :-(


dit is het deel als je van de trap naar het washok vanachter loopt, hier stond een deel van mijn mama haar gerief ook nog te wachten om naar haar woongedeelte te mogen eens het daar klaar is, maar ook daar waar we niet snel genoeg voor dus!



dit is dan ons washok, en boven de wasmachine/droogkas (daar was nu dat geel gespoten is!) daar vloog/spoot het water toen uit !


en op deze kast en in de bak ervoor lagen dus AL onze kleren (lees strijk dus ) en dat heeft allemaal van de veeg gehad, ik ben nu al 11 machine gaan draaien in de wasserette en ik ben er nog niet door , dekbedovertrekken van de winter/overige hoeslakens/fleece dekens/tafelkleed,. stonden in een grote zak nog op de grond, tja die hebben mijn mama en ik eerst naar de tuin moeten sleuren, want dat was door en door nat , dat moet dus eerst drogen voor we het kunnen meenemen !

weet je nu ons washok toch zo is en de machine stuk, gaan we het ineens aanpakken en schilderen en zien hoe we het in de toekomst gaan doen met een verhoog,..


dan ons hobbyruimte,



en dit was dus mijn verzameling servetten voor servettentechniek, tja nu niks meer natuurlijk ! Ook van bloemschikken is alles nat geworden en moest ik weggooien !


dit deel zijn we al naar het containerpark gaan brengen, omdat dat karton gewoon zo stinkt, mochten we daar nog goed betalen, omdat het nat gerief was, beetje nijdig geweest op die man, ne mens op kosten jagen, terwijl ge het wel braaf verzamelt en brengt naar daar , grrr!!!



vandaag moeten we nog verder doen met opkuisen .

Ik heb geprobeerd om gisteren mijn blogronde te doen, maar weet niet of ik iedereen al heb gehad, sorry dan, ik doe mijn best om langs te komen hoor, maar de moeheid slaat wel toe nu!

Groetjes,

24 opmerkingen:

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Goed dat jullie er de moed in houden hoor en gelijk er over nadenken hoe een dergelijke schade in de toekomst enigzins beperkt kan worden.
Ennuh ... degene die niet snapt waarom je even niet op hun blog komt is een ...
Sterkte met alle werkzaamheden, neem wel regelmatig je rustmomentje hoor! Het huis zal er langer staan dan jij ;-)

groetjes van Margreet

Cards by Jol zei

ooooo Jaimie, wat lees ik nu toch allemaal, meid wat een ellende,
ik heb wel een blogpauze maar kom zo nu en dan wel kijken en eigenlijk laat ik geen reactie achter, maar hier maak ik een uitzondering voor.
ik wil jullie heel veel sterkte wensen, ook voor je mama,( meid ik zou mijn ogen uit mijn kop janken )en dat jullie moe zijn dat snap ik.
heel veel sterkte met puin ruimen en het opknappen.

liefs Jolande

Carla zei

Hi Jaimie,

Wat een ellende zeg!
En wat heb je veel weg moeten doen zeg! Zonde, maar je kunt er verder ook niks mee.
En zeker verstandig om aan een ophoging te denken... Belachelijk eigenlijk en dat door een regenbui.
Hopelijk heb je snel weer wat rust en anders rust nemen, want dat is ook nodig hoor.

Succes met ruimen en opknappen!
Groetjes Carla

stempelfreaks zei

Oh ik heb een tijdje geen blogs kunnen bezoeken maar wat lees ik nu. Wat een drama voor jullie zeg!! Echt heel erg. Heel veel sterkte !!!
Groetjes Astrid & Larissa

martina's kaartjes zei

hoi jaimie
je hebt wel zalige ruimtes om vanalles mee te doen. jammer dat het zo moet aflopen. Maar ja, een mens leert altijd van miserie (lees : je steekt sterkere sloten nà een inbraak). Ik wens je veel sterkte, gelukkig is het droog weer en kan je alles nog veilig buiten zetten indien nodig. maar die containerparkman..... grrrrrr... die druppels heb je inderdaad niet nodig !
veel moed,
groetjes, martina
x

Mascha zei

Ik vind dit zo erg en heb zo met je te doen. Wat een werk.
Groetjes Mascha

Pauline zei

Er komt geen eind aan al dat werk om het weer in orde te maken he?
Wat een toestand...hoe is het met de naaimachines afgelopen?

susie zei

Pff wel spijtig van vele spulletjes die we MOETEN weggooien :(
Maar we zetten ons erdoor en we gaan er weer tegenaan vandaag hé meiske !
Weer wat uit de kelder gooien en hop nog eens een ritje naar de wasserette ..
Dikke knuffel en bees X

Lia zei

Och och, arme Jaimie/mama/papa en de kindjes, wat een ellende, lijkt mij verschrikkelijk om zo al je spulletjes te zien verdwijnen in de container. Maar houd moed hoor en dat je kunt bloggen, lijkt mij logisch,

groetjes Lia

Tinie zei

Die rug herken ik, maar ik wens jullie heel veel succes!!!

Groetjes Tinie

yvon zei

Jeetje, Jaimie, ik lees het nu pas. Wat een ellende meid, vreselijk en dan al dat opruimen, kan me voorstellen dat je het een beetje zat wordt. Meid, houdt de moed erin en heeeel veeeel sterkte. En dat je nu niet zo veel in blogland zit, jammer dan, je eigen huisje gaat voor hoor. Groetjes, Yvon

Hetty zei

Oh wat ziet dat er allemaal erg uit en wens je dan ook veel sterkte met alles weer op orde brengen

gr hetty

regina zei

oooch wat een ellende en wat erg wat jullie allemaal weg moeten gooien!

heel veel sterkte met het opruimen!

gr regina

Irene zei

Het is zowat een grote verhuizing en de voorjaarsschoonmaak in een Jaimie. Geen wonder dat jullie hartstikke moe zijn en vrouwke toch.......dan blog je toch gewoon even niet, je hebt wel iets anders aan je hoofd zou ik zeggen. Liever vroeg naar bed als je de hele dag zo hebt staan beulen, je moet ook aan de gezondheid denken!!!!

Knuffel, Irene

Kaatje zei

oh jee, wat een ellende zeg! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat een pech zeg! Heel veel succes met opruimen!

groetjes,
Annika

Jolanda Cuper zei

Ooh ooh wat een pech allemaal! Tjeetje wat een schade. Kun je misschien nog iets vergoed krijgen? Hoop het echt voor je!
Heel veel sterkte met het opruimen!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Allermensen toch Jaimie,wat vreselijk,ik zou echt gek worden.
Je spullen meis wat zonden,ik zou weg lopen,en terug komen als het weer netjes was.
Hier zou ik echt niet tegen kunnen,en als het nu weer gaat regenen,wat dan....

Heel veel sterkte jullie daar allemaal.
Liefs Riet.

Tamara zei

Jeetje Jaimie, wat een ongelovelijk drama!! Ik kan al een tijdje niet reageren op blogger vandaar dat ik niet eerder wat van me heb laten horen. Ik wens jullie heel veel sterkte!! xx Tamara

Sarah zei

Hey Jaimie,

Doe maar gerust op je gemak voor je blogronde. We zien wel als je langs komt ;)

Je huis en al de schade die jullie opgelopen hebben gaat nu even voor he.

Je kan je foto's gebruiken voor je schadeverzekering he ? ;)

Veel sterkte

Mvg Sarah

Christine zei

Ik moet je bewonderen! Maar ja je kan niet anders dan verder doen. En als jij nu niet aan het bloggen kan, alle begrip daarvoor!
Liefs
Christine

Debby zei

jeetje wat een ellende allemaal. en logisch dat je boos word als je moet betalen je komt het netjes brengen en dan moet je nog betalen ook. je had het gratis kunnen dumpen, maar omdat je zo netjes bent moet je er nog voor boete. heel veel sterkte hopelijk heb je snel weer alles op orde


-xx- Debby

Margo zei

Hoi Jaimie,
heel veel moed nog met het verder opruimen !
Maar inderdaad af en toe wel eens een 'break' nemen hoor, anders hou je het niet vol !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Hoi Jaimie,

Wat een ellende allemaal,ik zou niet weten waar ik beginnen moest.

Wens jullie heel veel sterkte toe.

gr.Louise

marika zei

ik heb er gewoon geen woorden voor,zo erg vind ik het voor jullie.Nogmaals veel sterkte!