woensdag 13 juli 2011

Superleuke voormiddag gehad !!

Hallo allemaal,

Eerst even zeggen dat ons Witte'ke, gisteren veilig, vuil en uitgehongerd binnen kwam vliegen hoor :-))

Vanmorgen vroeg de bus op, richting Elke Verschooten, als we net van de bus waren, kreeg ik tel van Margo, we hebben daar dan ergens afgesproken, ze had mijn 5 copics bij , die ik van Chantal mocht overkopen, want die had ze per ongeluk dubbel aangekocht, nu hebben wij deze 5 nr's erbij, joepie,


Meiden dank u voor de hulp, maar ons Margo'tje is ook een deugenietje hoor, want ze had ook een envelop bij, ze had die al gepost aan mij, maar blijkbaar is er op de post iets mis gegaan, want de envelop stak terug in Margo haar eigen bus, dus ze had ze maar ineens bij en kijk wat er in zit ség !! Een zelfgemaakte thee-kaart, hhhmmm sebiet tasje thee met onze verse munt erin, en zie hoe een schattige stempelafdrukjes en wéér zovéél !!


Margo'tje, mercikes hé !!!

Oh lieve mensen toch, ik word zo stilaan verlegen hoor, van al jullie lieve daden, steunende woorden, lieve mails, ...ENORM MERCIKES !!!

En na al dit leuks, zijn we natuurlijk snel naar Elke doorgegaan, en daar hebben we een toffe, leerrijke workshop "inkten" gevolgd, En dit boekje met verschillende inkttechnieken hebben we gemaakt. foto's zijn wel getrokken bij slecht weer hé :-(







Elke, nogmaals dank u voor de toffe workshop !

Ook mijn lief vriendinneke Cindy'ke wil ik nog eens dikke merci zeggen, voor op mijn (b)engels te passen terwijl !!

En nu lieve mensen, ga ik en mijn mama nog een lekker tasje thee drinken :-)

Ik ga proberen morgen op jullie blogje langs te komen, nu gaat me dat niet meer lukken, te moe voor vrees ik :-)

Groetjes,

20 opmerkingen:

Irene zei

Heerlijk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en zulke mooie dingen hebben gemaakt (en gekregen!!). Heb je toch ook nodig zo'n dagje voor jezelf als je zoo hard hebt gezwoegd als jullie 2!
Ik ga ook naar mijn bedje, slaap lekker

Irene

Anneke zei

Leuk te horen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En veel plezier met je nieuwe copics en afdrukjes :)
Groetjes Anneke

Kaatje zei

ziet er hartstikke leuk uit! Lekker even een dagje geen verbouwing!

groetjes,
Annika

Christine zei

Wat goed dat jij eens een leuke dag had want de boog kan niet altijd gespannen staan hé! Lief van Margo al die afdrukjes. Morgen ga ik ook bij Elke voor een ander workshop, deze die jij deed vandaag heb ik ook al gedaan en ik heb er heel wat van opgestoken!
Liefs
Christine

Sarah zei

leuk om te horen dat je een leuke ontspannende dag hebt gehad.

Verwen witteke maar eens goed van mij, zodat ze weer op krachten komt. ;)

Mvg Sarah

Lia zei

Wat heerlijk dat jullie je lekker hebt kunnen ontspannen en bij geleerd hebben,

groetjes Lia

Margo zei

Nen deugeniet, ikke ? ;)
Het is je van harte gegund hoor !
Jullie hebben echt een erg toffe workshop gevolgd, dat zijn wel heel mooie technieken die jullie hebben geleerd he !
Erg tof boekje !
Liefs
Margo

scraplouise zei

Fijn dat jullie zo'n leuke Workshop hebben gehad, ziet er allemaal leuk uit hoor.

gr.Louise

nicolet zei

Gezellig zo'n dagje samen!!
Leuke kaarten heb je ook gemaakt!
Groetjes Nicolet

Charlotte zei

Ziet eruit alsof je veel bijgeleerd hebt in de workshop bij Elke! Erg leuk! Ik ga in augustus ook een kaart maken bij Elke. Ik kijk er al helemaal naar uit! :)
Groetjes,
Charlotte

susie zei

Was leutig gisteren hé meiske :)
Ik heb mijn ogen nogal uitgekeken, hoeveel verschillende technieken er wel zijn !
Dit is ne keer hééél fijntjes werken, iets totaal anders dan dat we de laatste tijd gewend zijn hé ;)

Toch blij dat ik deze workshop meegedaan heb en hop naar de volgende ... :)
Wanneer zijn we weg ?

Dikke knuf x

Thea zei

Blij te horen dat Witteke weer veilig thuis is, je kunt je huisdieren echt niet missen hoor! En zo te lezen hebben jij en Susie een hele leuke dag gehad na alle tegenslag.

Groetjes Thea

corry'kaart zei

hoy-hoy
wat een leuk boekje met al dat soort stempeltechnieken,GEWELDIG!
groetjes van corry

marika zei

fijn te lezen dat witteke weer veilig en gezond thuis gekomen is.
En natuurlijk ook heel leuk dat jullie zo'n aangename en leerrijke dag achter de rug hebben.Dat mag ook wel ne keer he

groejes,marika

Tinie zei

Wat heerlijk zo'n middag!!! Het resultaat mag er ook zijn, schitterend!!!

Groetjes Tinie

Gerda Hartman zei

Fijn dat jullie zo'n leuke middag hebben gehad. Heerlijk als je dat met je mama kunt doen en witteke weer thuis. Ook fijn!

Aleida zei

Leuk en zeer leerzaam! Mooi boekje heb je ervan gemaakt, handig als naslagwerk.
groetjes,

elke verschooten zei

blij dat jullie ervan genoten hebben.

xxx

elke

Cindy zei

Héél graag gedaan sé sjoeke ;-)

Dikke knuf,
xxxx

Carla zei

Leuk zo'n workshops.

En ben je gisteren goed doorgekomen. Hier in Goes heeft het de hele dag geregend en heb een paar keer aan je moeten denken en gehoopt dat deze regen bij jullie voorbij ging.

Groetjes Carla