woensdag 6 juli 2011

waar zitten we nu weer hé :-)

Hallo allemaal,

Geen containerpark en wasserette voor ons vandaag hoor, het weer bepaalde daar anders over en we hebben al natte voetjes genoeg gehad hé :-)

dus maar thuis verder werken, de kindjes mochten nog eens naar mijn schoonouders, en ik en mijn mama zijn in haar woongedeelte boven gaan verder werken, en wat zijn we gaan doen...

behang plakken, zo van dat vliesbehang, waar mijn mama daar een kleurtje verf tegen wil gooien, alléé gooien, ze zal het wel netjes doen hoor ;-)

We begonnen laag, want ja het is onder het dak hé,


" toch eens checken of mijn mama dat wel goed gedaan heeft hoor " ....oh neen dat is niet waar, grapje, ik kan zelf niet eens plakken hoor :-)


dan gaan we al een beetje hoger met de muur hé, daar was het al 3m10, dus werd met de ladder al nipjes, en wij zijn toch grote meisjes ,hihi.


hihi, neen mama, als kikker springen met het papiertje helpt niet...LOL


Toen zei mijn mama , kom spring op de stelling, ik rijd je naar de muur, spannend hé , daar was de muur op het hoogste punt 3m40


en mijn mama was terwijl beneden het papier aan het goed trekken , want ja het zijn lange panden zo hé !



Morgen gaan we verder en dan is er nog een langere pand aan de beurt, 3m70.

Kindjes zijn fris gedoucht en nu kruip ik er zelf nog onder en dan lekker slapen,
morgen weer een nieuwe drukke dag.

Oh ja en nog één detail in de hobbyruimte in orde maken, maar wanneer dat gaat lukken? en dan ga ik daar foto's van laten zien hoor !
Ik ben er al superblij mee, en vind het gezelliger dan daarvoor.

Groetjes,

15 opmerkingen:

Pauline zei

Jaimie wat heb ik toch een bewondering voor je, wat een energie heb jij toch elke dag!
Knap hoe je alles aan het aanpakken bent!

Carla zei

Eens met Pauline.
Na de ellende gewoon de draad weer oppakken en doorgaan waar je eerder was gestopt. Chapeau!

Groetjes Carla

regina zei

hoi

daar ben ik het ook mee eens,goed van je!!

na al die ellende,knap hoe je dat allemaal weer aanpakt!

gr regina

Annemarie en Merit zei

wat een "knapperds" zijn jullie, veel succes weer de volgende dag!

Terray zei

Zo harde werkers!! Ik heb bewondering voor jullie ijverigheid. Maar ik zie dat het heel erg mooi gaat worden.
Succes nog verder

Groetjes
Tertia

scraplouise zei

Wat een werkpaarden zijn jullie zeg, ik heb echt bewondering voor jullie!.

gr.Louise

Sarah zei

ik bewonder jullie, dat je zo snel weer bezig bent met in orde maken.

bedankt voor je berichtje op mijn blog, misschien een dagje ofzo eens weg

mvg sarah

Anneke zei

Super dat je terug de zin hebt gekregen! Zo gaat alles weer vooruit en geraakt alles toch af he :) Veel succes nog ;)
Groetjes Anneke

Charlotte zei

Wat een energie hebben jullie beide zeg! Dag in dag uit klussen...
Vliesbehang is echt een goed ding. Wij hebben dat bij ons niet gedaan en hebben er een beetje spijt van. Onze muren zitten echt vol putjes enzo en als het licht op die muur staat...
Tja, dat weten we dan ook weer voor volgende keer :)

Groetjes
Charlotte

martina's kaartjes zei

ziet er niet simpel uit ! amai, en zeg nog eens dat vrouwen niet de handen uit de mouwen kunnen steken hahahaha.... fijn voor je dat het zo goed vlot en dat hobbyen... wel dat is nu een beetje veranderd in 'verbouwen', is dat ook geen hobby ? veel succes, het ziet er al goed uit moet ik zeggen, wow ! respect,
groetjes, martina
x

Tinie zei

Mijn petje af voor jullie, knap hoor!!!

Groetjes Tinie

Hetty zei

Ik heb echt bewondering voor jullie dat jullie het allemaal zelf doen

gr hetty

Aleida zei

O ja, de zoldermuur behangen, dat heb ik ook eens gedaan. Hele lange banen. Het is goed dat jullie stevig behang gekozen hebben!
groetjes,

Mo zei

Wauw wat een werk zeg van die lange flappen,maar wordt mooi. En ook nog een hobbykamer. Nou ik kan je vertellen, wij wonen nu ongeveer 3 maanden in ons huis en we gaan zaterdag eindelijk een buro laten maken. De muren die kwamen maar niet af en ik moet nog steeds het plafond witten hihi. Maar als het af is laat ik ook een foto zienhoor. Veel klusplezier.
Greetz Mo

Irene zei

Jullie zijn kanjers Jaimie!!!!
Leuk ook eens een plaatje van jou en je moeder te zien...jullie zijn nog harstikke jong zeg!!!!!

Groetjes, Irene

PS: is er eigenlijk iets wat jullie niet kunnen???????