zondag 10 juli 2011

We klussen gewoon verder hoor

Hallo allemaal,

Ik kan géén wasserette meer zien, en dan ben ik er nog niet door hé, maar het laatste deel is in zicht, en dan tja is het verder het gewone wasgoed dat je anders ook hebt hé, maar ja met een gezin heb je al snel twee machines per dag bij elkaar hé.

Gisteren heeft mijn vriendin Cindy'ke, op mijn kindjes gelet, ze mochten op het verjaardagsdeestje komen van haar jongste dochter en mochten daarna daar nog blijven spelen, Cindy'ke, schatje mercikes voor de hulp hé meid !!! En dat was voor mij en mijn mama het moment om even alleen , aan en af voor gerief naar de winkels te lopen, zo hebben we ook al verf voor ons washok gaan halen.

En verder blijven mijn ventje, mijn mama en ik gewoon verder klussen,




enkel mijn mama is toch nog niet 100% hoor, ga haar toch naar de dokter moeten sturen hoor ! (lees sleuren naar daar ,hihi).

Nu ga ik verder strijken.

ps, ondanks onze drukte probeer ik toch netjes bij jullie langs te komen hoor, tenslotte doen jullie ook moeite voor ons , en dat is zeer fijn, dus ik vind het niet meer dan normaal, dat ik voor jullie hetzelfde probeer te doen.

Groetjes,

20 opmerkingen:

Aleida zei

Zo, jullie zijn flink bezig! Je hobbykamer is super gezellig geworden. En met allemaal dichte plastic dozen op de grond!
Sterkte met de rest, en op tijd pauzeren, he?
groetjes,

Margo zei

Het is hard werken, maar je kunt daarna dan wel genieten van het resultaat he !
Liefs
Margo

Tinie zei

Knap hoor hoe je bezig bent, succes met strijken, altijd mijn favoriete werkje:)!

Groetjes Tinie

Cindy zei

Lieve schat van mij, das super graag gedaan! Je weet dat de kids altijd welkom zijn hier, ongeacht wanneer hé! Denk maar al aan dinsdagavond, hoe je zal kunnen genieten met je ventje ;-))

Dikke, dikke, dikke knuffel voor je, met al je harde werk verdien jij dat én eigenlijk nog zoveel meer!!!
xxxxxx

Jolanda Cuper zei

Zo te zien knapt het al erg mooi op! Hoop voor je moeder dat het niets ernstigs is. Sterkte met alle drukte!
groetjes Jolanda.

Irene zei

Passen jullie wel een beetje op de gezondheid!!!!!!!!
Wij hebben net uren zo'n vreselijke harde regen gehad, de vijver begon al over te lopen, de tuin stond blank en ik moest direct aan jullie denken!!!
Nu is mijn man aan het afpompen en zie je het langzaam aan weer normaal worden. Dat zijn toch tropische toestanden waar wij helemaal niet aan gewend zijn en zojuist rijdt ook de brandweer door de straat dus ergens zitten ze in de problemen!
Straks lekker slapen jullie en morgen gezond weer op!

Groetjes, Irene

Lia zei

pfffffff Chapeau hoor!
Wat een energie hebben jullie, ik denk dat ik allang ingestort zou zijn.....
Heel veel succes met al het werk dat jullie nog gaan/moeten verzetten.

groetjes Lia

susie zei

Ge hebt gij die ' koekedoos ' schoon ingepakt zenne !
Je hebt daar een mooi werkje gepresteerd meiske :)
En morgen gaan we nog ne keer andere verf halen hé !

Dikke knuffel.. X

Kitty zei

Zo wat een energie hebben jullie zeg,wat een werk heb je al verzet petje af hoor.
Het zal er super mooi uit gaan zien.

Succes met jullie volgende klussen.

Groetjes Kitty

Hetty zei

Oh wat zij jullie toch erg druk maar het resultaat mag er zijn , ik had de scrapkamer nog niet bewonderd maar wat is die super gezellig geworden, knap werk van jullie, nog veel sterkte met alles

gr hetty

yvon zei

Waar kan je al die energie kopen?? Heb je een kilootje voor mij? Nee, alle gekheid op een stokje, petje af voor jullie alle 3, maar neem ook jezelf in acht. Je hebt er niets aan als dadelijk 1 van jullie gevloerd is.
Lieve groetjes, Yvon

cheneson zei

amaai goed bezig, sleur uw mama maar naar de dr want ziek blijven rondlopen is ook niks

groetjes

Carla zei

Jullie gaan wel door zeg! Chapeau!
Wat moet er nog geklust worden?

Groetjes Carla

manuela zei

Oh wat zij jullie toch erg druk maar het resultaat mag er zijn en
ik had de scrap hobbykamer nog niet bewonderd maar wat is die super gezellig geworden
nog veel sterkte met alles
liefs manuela

Lia zei

Wat een bezige bijtjes zijn jullie zeg,

groetjes Lia

nicolet zei

Succes met het verder klussen Jaimy!
Groetjes Nicolet

Sarah zei

Veel geluk met verder klussen.

Chapoo hoe jullie doorzetten ;)

Mvg sarah

Gerda Hartman zei

Tjonge, jonge, wat verzetten jullie toch bergen werk. Echt petje af hoor. En goed op mama blijven passen hé! Succes verder!

Marianne zei

succes met klussen Jaimie.

scraplouise zei

Je Hobbykamer zit er weer geweldig uit, jullie zijn wel doorzetters hoor, en hup moeders naar de dokter.

gr.Louise