zondag 14 augustus 2011

BLOGPAUZE !!!

Hallo allemaal,

Ik neem een blogpauze, voor hoelang weet ik nog niet, ik heb het gewoon te druk met alles en ik kom niet aan bloggen toe nu, mijn blog voelt ook meer als een druk aan nu, en dat is geen fijn gevoel zo, dus daarom even een blogstop. Ik kom ook even niet bij jullie langs, want ook daar gaat teveel tijd inzitten nu, sorry.

Achter de schermen blijf ik natuurlijk wel voort doen aan creaties en jullie kleine creatie, er liggen er al 22 klaar, maar ik ga ze ineens allemaal afwerken, dus nog even geduld :-)

Ik wens iedereen nog een fijne (zomer?)vakantie!!
Aan kinderen die terug naar school vertrekken, veel succes met het nieuwe schooljaar!!

En kijk nog eens een schattige foto van ons Minty'ke en ons Floor'tje :-))


Tot later,

33 opmerkingen:

cheneson zei

geniet van je blogpauze, zal je zeker missen.
leuke foto van de poezekes

Irene zei

Jammer maar heel begrijpelijk Jaimie! Doe rustig aan, geniet van het restje vakantie van de kinderen en er komt weer een beetje mooier weer dus dat zou helemaal fijn zijn toch??

Liefs, Irene

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Als het een 'ik moet' gevoel gaat geven ga je lekker een poosje off-blog, tank lekker bij en doe waar je wél zin in hebt.
Ik ben ook wel eens blogmoe hoor, overkomt iedereen wel een keer!
Leuke foto van Minty en Floortje.
Geniet lekker van je gezinnetje en je hobby's en we zien je tzt wel weer 'online' komen :-)

liefs en groetjes van Margreet

Saskia zei

Jaimie,

Zo', blogpauze kan wel eens goed doen hoor! Ik heb ook een 'zomerstop' genomen... en nu, na een 2-tal maanden, heb ik weer zin om te knutselen en te bloggen. Neem gerust even pauze om je batterijen weer op te laden!

Lieve groetjes, Saskia :)

Mascha zei

We zien je wel weer vanzelf verschijnen in blogland. Geniet van je blogpauze.
Groetjes Mascha

yvon zei

Hoi Jaimie,
Het wordt inderdaad wel eens tijd om aan jezelf te gaan denken, lijkt mij zo. Neem alle tijd en laad lekker op. Doe gewoon waar je zin in hebt en we zien je vanzelf weer verschijnen. We lopen niet weg.
Lieve groetjes, Yvon

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie... Niets moet alles mag... Neem ff lekker de tijd voor jezelf... en kon dan maar weer Fris en Fruitig terug in blogland.....

Groet Sandra

Charlotte zei

Hoi Jaimie! Als je blog aanvoelt als een 'verplichting' is een blogpauze een goed idee!
Je blijft in elke geval in mijn bloglijst staan dus ik zie je wel weer verschijnen!
Geniet van de blogpauze en veel plezier met alles waar je verder nog mee bezig bent!
Groetjes,
Charlotte

Tamara zei

Hoi Jaimie
Je heb gelijk hoor!! Geniet van je blogpauze, we zien je vanzelf weer verschijnen:-)
xx Tamara

Anneke zei

Hoi Jaimie,
Geniet er maar van hoor :) En probeer vooral niet te veel hooi op je vork te nemen en te rusten! hihi... We houden zeker en vast nog wel contact he!!
En als er iets is geef je maar een gil ;)
Groetjes Anneke

Sarah zei

geniet van je blogpauze, we zullen wel zien als je terug bent.

Wendy Kamp zei

Hoi Jaimie!

Je hebt groot gelijk hoor. Het bloggen moet ontspanning zijn en niet als een verplichting voelen. Doe rustig aan en neem lekker de tijd voor jezelf!

Groetjes,
Wendy

regina zei

oo jammer we zullen je missen !

maar je hebt wel gelijk neem maar lekker de tijd!

gr regina

Tinie zei

Helemaal gelijk en genietse!!!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Even lekker rustig aan en zorg voor jezelf! Je foto is echt een schatje!

Groetjes, Marjan

Aleida zei

Doe rustig aan, het is hobby geen verplichting!
Eerst de verbouwing en natuurlijk de kindjes weer naar school. Dus weer in de routine.
groetjes,

Annemarie en Merit zei

Hoi Jaimie,

wat jammer we zullen je missen met je heerlijk verhalen, maar doe even lekker rustig aan geniet nog even van de kids die nog wat weekjes vakantie hebben,ene....succes met de klus-praktijken.
Tot BLOGS!!!

groetjes Annemarie en merit

Saskia zei

Geniet van de pauze en we zien je wel weer verschijnen.
groetjes Saskia

Tania zei

Je blog mag geen verplichting worden hé. Het moet leuk blijven. Maar vaak is het ook een verslaving ;-)

Scrappingann zei

Bloggen moet een hobby zijn en géén verplichting, natuurlijk zal ik je gaan missen, maar als je het weer oppakt, sta ik weer voor je blog deur hoor.
Doe rustig aan !!
Groetjes van Anja / Scrappingann

stempelfreaks zei

Jammer hoor maar wel begrijpelijk. Geniet nog lekker van de vakantie. En heel veel succes met het klussen. We zien je vanzelf wel weer voorbij komen.
Liefs Astrid & Larissa

Jolanda Cuper zei

Neem de tijd om rustig aan te doen want het bloggen is natuurlijk wel voor je plezier! Het is geen aangenomen werk hoor!
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

neem de tijd, bloggen moet wel leuk blijven, ik zl je creaties missen maar vooral je verhaaltjes, geniet van je blogpauze.

groetjes jolande

Kaatje zei

succes met alles en wij lopen niet weg hoor :)

groetjes,
Annika

Hetty zei

Oh wat zal ik je verhaaltje en alles missen maar het is goed als je even aan jezelf gaat denken, geniet er maar lekker van

gr hetty

miriam zei

zal je wel gaan missen met je leuke verhalen en alles , maar geniet van je blogpauze.
Eerst aan je eigen denken
liefs miriam

Michelle zei

Geniet lekker van je blogpauze en dat je vol energie weer mag terug komen ;) Fijne vakantie nog..

Liefs Michelle

Roos zei

Hoi Jaimie,
Zo herkenbaar meid, ik denk dat iedereen wel eens het gevoel heeft dat het even teveel is....tijd om gas terug te nemen!
Ik heb ook van die periodes dat het bloggen wel een last lijkt ipv een lust.
Dat kan niet de bedoeling zijn.
Doe even lekker rustig aan en over een tijdje heb je vanzelf weer zin en tijd om de "blogdraad" op te pakken.
Het beste meid!!!
Groetjes Roos

Marianne zei

succes met alles en tot later..........

manuela zei

Hoi Jaimie,

Neem de tijd om rustig aan te doen want het bloggen is natuurlijk wel voor je plezier! Het is geen aangenomen werk hoor!En heel veel succes met het klussen. We zien je vanzelf wel weer voorbij komen.

groetjes manuela

Margo zei

rust maar een beetje uit Jaimie !
Liefs
Margo

Gerda Hartman zei

Even lekker bijtanken hoor Jaimie. We zien je vanzelf wel weer verschijnen.

Sarah zei

Graak je door je werk ?

Mvg Sarah