donderdag 4 augustus 2011

Een jarige vandaag , 7 jaar !!

Hallo allemaal,

Vandaag is ons dochter jarig, 7 jaar.

Gisteren tussen al de drukte door, nog snel een kaartje in elkaar proberen te steken, het afdrukje had ik toen bij Margo met jaar copics ingekleurd, ben er zelf niet echt tevreden erover, maar ik moest snel zijn en dat lag dus grijpklaar :-), dus ben ik daar op voort gegaan, en dan in chenilledraad (schrijf ik dat nu juist?), een 7 gemaakt en erop gekleefd en nog een tekstje gestempeld.


Straks gaan we haar bestelde taart ophalen bij ons marika'tje !

Verder nog drukke dagen hier, kindjes blijven helaas in hun pestbui hangen, zal het weer wel voor iets tussen zitten zekers, wat voor zomer is dat nu ook, géén hé, ppff. het regende wééral gisteren :-(

Alles wat gisteren mis kon gaan, ging ook mis, ggrr, wil ik mijn boor gebruiken voor de creatie'tjes, deed die het ineens niet meer, even daarna, ik steek mijn strijkijzer in, loopt het water ineens uit de bak ??, en nog zoveel meer kleine frustraties op één dag , dat je op de duur wilt roepen, " komaan hé ség!! ".

Maar hopelijk vandaag beter hé en beter weer ook aub :-))

En ook nog eens mercikes aan jullie, voor de steeds lieve reacties en toffe tips voor de uitstapjes !! Ook jullie tips van scrapwinkels toen, heb ik eens opgeschreven, dus we komen NL toch eens onveilig maken hoor :-)

Groetjes,


32 opmerkingen:

Jannie zei

Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
En wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt, super leuk !!!!
Wens je een hele gezellige dag en hopelijk gaat vandaag alles beter.
Hier gaat het zonnetje al een beetje schijnen dus ik hoop voor je dat dat bij jullie ook zo is vandaag.

Groetjes Jannie.

Sandraatsjuh zei

Hey Jaimie,

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de al grote meid... Geniet er vandaag lekker van, en ik hoop voor jullie dat de zon zich dan vandaag ook lekker laat zien.....

Fijne dag....

Lia zei

Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Maak er een mooie dag van en hopelijk krijgt ze ook zonneschijn op haar feestdag.

groetjes Lia

Linda zei

gefeliciteerd met jullie dochter ik wens jullie een fijne dag toe met MOOI WEER hihi
gr linda

hennie zei

Lieve Jaimie van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Vandaag zal haar bui zeker opklaren. Zeker als je de taart gaat aansnijden en de visite komt.
Geniet van de dag en misschien moet je minder hoge eisen aan jezelf stellen en samen met de kinderen genieten van het vrij zijn. Over een paar weken moet alles weer in het garel lopen.
Lieve groetjes hennie.

Lia zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter en je kaart is erg leuk.
Misschien omdat het feest is vandaag, zijn de kids ook wat vrolijker,

groetjes Lia

Margreet zei

Hoi Jaimie,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter haar verjaardag. Lief kaartje gemaakt hoor en straks smullen van de taart.
Hier schijnt het zonnetje, hopelijk bij jullie in het zuiden ook, zowel buiten als binnen ;-))

Fijne dag gewenst,
groetjes van Margreet

Pauline zei

Gefeliciteerd met je dochters verjaardag!
Hopelijk wordt het vandaag WEL een mooie en fijne dag!
Hier schijnt al de zon voor haar!

Cards by Jol zei

van harte gefeliciteerd en een heel fijne verjaardag, hier schijnt de zon, ik hoop bij jullie ook, je kaart is super mooi, zal de jarig vast blij mee zijn.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat voor de jarige, de dag begint al met zon, dus da's al goed, nietwaar ? leuke kaart...
en die tegenslagen, dan hou ik het gewoon voor bekeken en ga gewoon aan het lezen of zo... daar kan vaak niks mee mis gaan =)
grtjs, martina
x

Irene zei

Van harte gefeliciteerd met je kleine, grote meid Jaimie!!!Die slechte zin gaat vanzelf over als ze straks haar mooie kaart, lekkere taart en de rest van de presentjes ziet dus..hou de moed er in en maak er een feestdag van!!!!!

Liefs, Irene

Anneke zei

Gefeliciteerd aan de jarige!!
En ja soms heb je zo van die dagen he :) Had er gisteren ook zo een! Hij begon al slecht, want ik viel direct toen ik op stond, recht op mijn gat :) haha!! Een hele schaaf wond en dik en blauw nu vandaag, kan er amper op zitten! Maar alle geluk dat we erom kunnen lachen he ;)
Groetjes anneke

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en van harte gefeliciteerd met je dochter en ik hoop voor jou dat ze vandaag in een beter bui zijn

gr hetty

marika zei

allereerst gefeliciteerd met de jarige!geef haar maar nen dike smakkerd van mij.
En als je al op mijn blog gespiekt hebt,heb je pech want ik zet de taart er pas op nadat je hem opgehaald hebt.

groetjes en tot straks!
marika

Demi !! zei

Gelukkige verjaardag aan mijn klein nichtje!!!!!!!!!!!
Ik ben zoooooooo blij dat ik straks naar jullie kom :-)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

corry'kaart zei

hoy jaimi
van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en dan ook nog voor haar zo mooie kaart krijgen,dan word je dag vanzelf weer goed:-))
groetjes van corry

Aleida zei

Gefeliciteerd en een fijne dag! Je hebt een mooi kaartje gemaakt.
groetjes,

Gerda Hartman zei

Jaimie, van harte met je dochter. Mooi kaartje heb je gemaakt. Ik hoop dat jullie een fijne dag met elkaar zullen hebben.

cheneson zei

proficiat, ik wens jullie een leuke dag toe.
ik heb zo de indruk dat alle kindjes een pest humeur hebben, vermoed dat het weer er voor iets tussen zit

yvon zei

Hai Jaimie,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleine (grote) meid. Een hele fijne dag voor haar gewenst. En met zo'n mooi kaartje zal je ongetwijfeld een glimlach op haar gezichtje hebben getoverd. Hier schijnt inmiddels de zon, dus ik hoop dat die zich bij jullie ook nog laat zien.
Groetjes, Yvon

Kitty zei

Van Harte Gefeliciteerd en een leuke gezellige dag gewenst.

Groetjes Kitty

Mascha zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. En je kaarje voor haar heb je weer mooi gemaakt.
Groetjes Mascha

Wendy Kamp zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter!
En wat een mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt!!

Groetjes,
Wendy

Saskia zei

Mooie kaart en gefeliciteerd met je dochter. Dat weer, vreselijk. Vandaag was het redelijk maar nu regent het al weer.
Jullie nog een fijne verjaardagsavond.
Groetjes Saskia

Sarah zei

een hele gelukkige verjaardag aan de jarige.

mooie foto van je konijntjes ;)

Christine zei

Proficiat met de verjaardag van je meisje! Je kaartje vind ik leuk geworden, zal ze wel blij mee zijn!
Liefs
Christine

nicolet zei

Alsnog gefeliciteerd met je dochter.
Je kaartje is schitterend geworden voor haar!
Groetjes Nicolet

regina zei

een heel leuk kaartje en nog gefeliciteerd met je dochter!!

gr regina

Roos zei

Hoi Susie,
Een beetje te laat, maar alsnog Proficiat met jullie dochtertje, en Oma met haar kleindochter!
Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad, en hadden jullie net zulk mooi weer als in nederland.
Leuke kaart heb je voor haar gemaakt, en......was de taart lekker?
Alvast een fijn weekend gewenst, groetjes Roos

Marianne zei

gefeliciteerd met je verjaardag, dochter van jaimie. Een mooie kaart heb je gemaakt hoor Jaimie. Was de taart lekker?

miriam zei

Een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd met je dochter.
Leuke kaart heb je voor haar gemaakt
gr miriam

Terray zei

Wat grappig om te lezen dat je dochter ook op 4 augustus jarig is.
Mijn dochter ook en ze is 9 geworden.

Van harte gefeliciteerd nog ;-)

Groetjes
Tertia