vrijdag 5 augustus 2011

Een late verjaardagskaart gemaakt

Hallo allemaal,

Terjuist met de oudste nicht even zitten knutselen, ik moest voor haar jongste zusje nog een verjaardagskaartje maken, want toen zij jarig was, waren zun allen op vakantie, dus daarom nu een late kaart van mij nog.

De stempelafdruk is van een ruil, die heb ik nog eens ingekleurd met de derwents en met droge chalk de achtergrond gedaan, dan heb ik eens een kaart ander dubbel gevouwen en de stempel er half over laten hangen, nog een lint erbij en zo vond ik het goed. In het écht is de kaart toch steeds mooier dan op foto hé.


En nu moet ik voort doen, want sebiet komt er nog bezoek :-)

Groetjes,

22 opmerkingen:

Linda zei

wat een lief kaartje
g rlinda

Margreet zei

Wat een schattig kaartje Jaimie!
Dat zal het nichtje vast erg leuk vinden :-)

martina's kaartjes zei

nog een dikke proficiat voor de verjaardag van jullie dochter.
een heel leuk kaartje
grtjs, martina
x

Kitty zei

Heel leuk is die snelle verlate verjaars kaart geworden.
Leuk zo het stempel afdrukje.

Fijn weekend en groetjes.

Kitty

Irene zei

Hele leuke kaart Jaimie en het modelletje vind ik ook heel geslaagd!!

Gezellige weekend, Irene

Anneke zei

Prachtig kaartje Jaimie!! En een leuk afdrukje he :) Het is mijn favoriet van magnolia ;)
Groetjes Anneke

Cards by Jol zei

heel leuk kaartje.

groetjes jolande

regina zei

een heel leuk kaartje!!

gr regina

Gerda Hartman zei

Wat een geweldig leuk kaartje weer. En die taart is fantastisch. Was vast heel lekker.

Michelle zei

Wat een lief kaartje, mooi zo met die strik erbij maakt het helemaal af :)

Mascha zei

Het is je weer gelukt om zo'n lief kaartje te maken.
Groetjes Mascha

M@rjan zei

Wat een schatje van een kaart! Mooie strik!

Groetjes en fijn weekend!

Marjan

marika zei

echt een heel mooi en lief kaartje!
bedankt voor uw lieve berichtje op mijn blog.Ge weet,tis met veel liefde gedaan he

dikke knuffel,marika

Christine zei

Leuk kaartje Jaimie en de taart hieronder is te mooi om op te eten!
Liefs
Christine

miriam zei

wat een schattige mooie kaart jamie
gr miriam

manuela zei

Wat een schattig kaartje Jaimie!
en de taart hieronder is te mooi om op te eten!
liefs manuela

cristel zei

een heel mooi kaartje heb je weer gemaakt
grtjs

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Hoi Jaimie,

wat een leuke kaart! Met de tekst zo achter het plaatje! Prachtig! Valt vast wel in de smaak!

Groetjes,

GerJanne

stempelfreaks zei

Wat een ontzettend leuk kaartje.
Groetjes Astrid & Larissa

Annemarie en Merit zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt jaimie! Heel goed gelukt.

liefs, merit en annemarie

Liesbeth zei

Wat een leuk kaartje!
groetjes Liesbeth