dinsdag 2 augustus 2011

Hebben jullie dat ook wel eens ??

Hallo allemaal,

Vandaag moest normaal een uitstap-dagje naar Sprookjeswonderland in NL worden...

MAAR...

het begon al vanacht, de slaap niet kunnen vatten, liggen draaien, woelen, eigenlijk maag-buikpijn hebben dat je maar 's nachts opstaat en wat achter de laptop kruipt, tegen 's morgens nog even een uurtje terug je bed in kruipt, maar eigenlijk niet slaapt, maar wat rust !
Dan opstaat, en al merken dat je kinderen voor geen seconde overéén komen, en eigenlijk liever elkaar jennen en jouw de kast op jagen van de stress, grrr; zo een dag dat je eigenlijk ook al denkt, oh 27 gr is wel véél voor 5 u (2, 5u enkele reis) in de auto te moeten zitten met twee ruzie makende kinderen , die niet van plan zijn op te houden, ook eis je 100x dat ze stoppen !!!! Vermoeiend, hoe kom je daar nu bij :-)

Toch denk je nog, kom misschien als ze iets te doen hebben gaat het hen wel lukken, we zullen ze al eens mee nemen in de auto naar de winkels, maar na 5 min denk je, NEEN !!! géén daguistap vandaag voor ons, dat is enkel meer frustratie voor ons, geld kwijt voor niks en dan nog twee kinderen die even ambetant doen!

Dus een gewoon (druk) dagje thuis met twee lastige kinderen !

Mijn oudste broer is mijn man komen helpen met verder verbouwen. En ik ga vanavond verder proberen te werken aan jullie creatie'tje :-)
Morgen ga ik beslissen , waar deze 10 creatie'tjes al naar toe gaan :-)

Maar hebben jullie dat ook , dat je op zo een dag wou dat die dag gewoon al om was ?!!

Ik heb wel een leuke foto voor jullie van mijn konijntjes getrokken terjuist, schattig hé ?!
27 gr of niet, dicht bij elkaar liggen doen ze nog steeds hoor :-)


Groetjes,

24 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Ja zo´n dag is mij niet ongewoon. Rest je niets anders dan een wijs besluit te nemen Jaimie en dat heb je gedaan. Schattige foto van de konijntjes, lief hoor. Groetjes van Ageeth

Linda zei

Wat een tegenvaller voor je want je wou zo graag erheen. Nou ik hoop voor jullie dat er nog een goede dag komt en dat jullie er toch nog naar toe kunnen gaan. Wat een schattige fotó van de konijntjes ze liggen er heerlijk relaxed bij.
gr linda

nicolet zei

Ooh wat jammer dat hetar ik snap je wel!
Hopelijk kun je binnenkort wel gaan!
Groetjes Nicolet

Aleida zei

Balen, maar soms moet je je aanpassen aan de situatie.
Goed opgelost.
groetjes,

Michelle zei

Soms heb je gewoon van die dagen.. Proberen om wat leuks voor jezelf te doen en hopen dat de dag snel voorbij is :)

Pauline zei

Goed van je dat je je plan hebt veranderd!Ik ging dan vaak wel...en dan heb je inderdaad geen plezier op zo,n dag.
En ach...het was toch te warm!
En er komen nog veel meer dagen!

miriam zei

Goed dat je het veranderd hebt als je zoveel geld moet uitgeven moet je wel een fijne dag hebben.
Wat een lieve foto

gr miriam

cristel zei

nou dat kom je inderdaad allemaal wel eens tegen maar je hebt het toch goed opgelost en er komen toch nog dagen he
grtjs

Pierelantijntjes zei

wat een leuke foto van die konijntjes Jaimie.
Nou ik heb ook wel eens zo'n dag hoor. Groot gelijk dat je dan besluit om niet te gaan!
liefs Ester

Christine zei

Ik ken dat gevoel ook Jaimie! Zo'n dag waarvan je denkt laat die maar gauw voorbij zijn! Wijs besluit heb je genomen en je denkt maar volgende keer beter!!!!
Liefs
Christine

marika zei

dat zijn die dagen dat ik het liefst het huis uit vliucht,zonder kinderen wel te verstaan!
Hoe voel je je ondertussen?Al wat beter hoop ik

groetjes,marika

hennie zei

Als je je nachtrust mist is het moeilijk om de dag door te komen.
Fijn dat je man toch heeft kunnen klussen. Er waren vandaag erg veel mensen onderweg, wees maar blij dat je lekker thuis gebleven bent.
Lieve groetjes hennie.

Cards by Jol zei

veel te warm om zo.n eind te rijden en ja ik ken die dagen, dat je eigenlijk het liefst op bed wil blijven liggen met een dik boek.
nu maar hopen dat de kids morgen een betere bui hebben en jij een goede nachtrust hebt vannacht.

groetjes jolande

yvon zei

Weet precies hoe je je voelt maar, gelukkig zijn we niet de enige. Je hebt een heel wijs besluit genomen, ik weet niet of ik dat gedaan had. Wil altijd maar liever de lieve vrede bewaren.
Sterkte, groetjes, Yvon

Hetty zei

Ik hoop voor jou dat je kinderen morgen beter gemutst zijn en wat een
leuke foto van de konijntjes

gr hetty

Sandraatsjuh zei

Ohhh Jaimie, die reactie van kinderen snap ik wel hoor.. Ja we doen het niet meer echt waar beloofd... en daarna elkaar gelijk weer in de haren vliegen.. nee daar zou ik ook niet mee op pad gaan.. hahahha wij zijn vandaag naar een atractiepark geweest en dat ging gelukkig super..> Ondanks het Snikhete weer!

Elisabeth zei

een tegenvaller qua uitje misschien. Maar misschien ook beter, en iedereen heeft wel eens zo dag. Dat je liever in je bed kruipt en pas de volgende dag wakker word.

Wat een leuke foto van de konijnen :)

Gerda Hartman zei

Ze kunnen vast niet met én niet zonder elkaar. Er komen vast betere dagen.

M@rjan zei

Kan me nog wel herinneren hoor Jaimie, dat geruzie af en toe. Het was ook wel erg benauwd, misschien lag het daar ook aan en dus snap ik je beslissing om niet dat uitstapje te doen heel goed. Hoop dat ze vandaag weer net zo gezellig zijn als die twee konijntjes op je foto.

Groetjes, Marjan

Anneke zei

Hoi Jaimie, wat spijtig! Maar ja zo zou je er ook niks aan hebben gehad he ;)
Hopelijk zijn ze vandaag braver ;)
Groetjes Anneke

Kaatje zei

wat jammer zo'n dag! Je konijntjes zijn in ieder geval wel lief!

groetjes,
Annika

Carla zei

Bedankt voor het complimentje!

En zo'n warme dag is ook niet goed voor een uitstapje ;o)
Er komen zeker nog wel dagen dat jullie wel een uitstapje kunnen maken in de vakantie.

Groetjes Carla

Marijke zei

Ik kan me zulke dagen met de kinderen ook wel herinneren, maar aan alle dagen komt weer een einde en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen moet je maar denken. De kinderen hebben ook wel eens hun dag niet.Goed van je dat je niet gegaan bent, andere keer lukt het wel, zul je zien. groetjes Marijke.

stempelfreaks zei

Soms heb je van die dagen die maar snel voorbij moeten gaan. van dat slapen is heel herkenbaar. Heb ik ook af en toe. Hopelijk kunnen jullie er binnenkort wel heen.
Groetjes Astrid & Larissa