donderdag 11 augustus 2011

"Less is more"


Hallo allemaal,

Zoals ik vanmorgen al schreef, heb ik 17 kaartjes in het totaal gemaakt, maar allemaal snelle kaarten, dus "Less is more" is hier echt wel van toepassing geweest :-))

Ik heb niet enkel voor Lieke een kaart gemaakt, ook voor iedereen die betrokken is met of rond Lieke, (tenslotte iedereen krijgt graag een kaartje hé),

dus ook voor...

Naniek,


Florien,


Liam,


Vera, (de beste vriendin van Lieke, dus ik heb de kaartjes hetzelfde gemaakt, hopelijk vinden ze het beide leuk zo ?)


Lotte,


Fleur,


en één voor Ellen , de ouders van Lieke, en de oma en opa van Lieke,


de ander 7 kaartjes, kan ik nog niet laten zien, want die heb ik opgestuurd en hopelijk komen die nog op tijd aan !

Jullie kleine creatie word ook verder aangewerkt, enkel even in een minder snel tempo, Lieke ging echt wel even voor nu !!

Groetjes,

14 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes allemaal Jaimie.

Liefs Riet.

manuela zei

wat zijn ze allemaal prachtoge kaartjes

groetjes manuela

marika zei

wat een mooie kaartjes allemaal.
Als ieders hart zo mooi was als het jouwe,dan zou de wereld zoveel mooier zijn.

groetjes,marika

Annemarie en Merit zei

Wat ben je toch een schat, zoveel kaartjes je denkt echt aan iedereen.
Lief van je hoor.En het zijn stuk voor stuk nog prachtige kaarten ook.
Wij sturen ook weer een kaartje richting Lieke.

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt. Erg lief van je. Wij gaan ook een kaartje sturen!!
Groetjes Astrid & Larissa

Cards by Jol zei

zo jij hebt niet stilgezeten, mooie kaartjes heb je gemaakt, lief dat je dat doet.

groetjes jolande

nicolet zei

Je bent lekker op dreef Jaimy. Ze zien er allemaal mooi uit!
Groetjes Nicolet

M@rjan zei

Geweldig initiatief, je kaartje gaan als een speer en zien er mooi uit!

Groetjes, Marjan

Wendy Kamp zei

Wauw wat een mooie kaartjes allemaal Jaimy! En wat super lief dat je dat allemaal doet...

Groetjes,
Wendy

Anneke zei

Hoi jaimie, wat een mooie kaartjes heb je gemaakt :) Leuke afdrukjes heb je ook gebruikt!
Nog een heel fijn weekend
Groetjes Anneke

Margreet zei

Hoi Jaimie,
Wat een ontzettend leuke kaartjes heb je weer gemaakt en less is more is hier zeker op van toepassing. Enig gewoon.
Je bent lekker creatief druk hoor!
Ben je nog een dagje weg geweest in NL?
Fijn weekend verder en een poot voor het beestenspul ;-)
groetjes van Margreet

Margo zei

Wat een prachtige kaartje Jaimie ! Ik zie dat ik de verjaardag van je dochter heb gemist ! Dat ga ik nog goedmaken hoor !
Liefs
Margo

Sarah zei

allemaal even prachtig

ik zou het niet kunnen

Carla zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt.
Lief dat je voor iedereen wat hebt gemaakt.

Groetjes Carla