zondag 14 augustus 2011

OPROEP VOOR LIEKE!!!!

Hallo allemaal,

(deze post blijft even bovenaan staan, dus voor nieuwe post scrol naar onderen dan !)
Hier ben ik weer even snel, het is hier heel druk, dus ik heb haast geen tijd om te bloggen nu.

Waar ik wel even tijd voor wil maken is om een oproep te doen voor Lieke, zij heeft helaas terug kanker !!!

Dus lieve mensen allemaal aub zend ons lieve Lieke, véél kaartjes, dat zal ze zo leuk vinden !! Haar verhaal kan je HIER lezen en het adres kan je HIER vinden, (als je de envelop standaard houd en het gewicht onder de 50 gr, is post naar Amerika niet duur hoor!!)

Ik heb voor Lieke dit kaartje gemaakt, lieke is gek op donkerrose en donkerpaars.


Ik heb 17x "less is more" kaartjes gemaakt, dat van Lieke was er één van, de rest laat ik later zien .

AUB STEUN LIEKE MET EE? LEUK KAARTJE, DANK U !!!!!!

Groetjes,

14 opmerkingen:

hennie zei

O, o Jaimie wat is dat toch moeilijk!!!
Ik heb haar adres genoteerd en ga haar een kaartjes sturen.
Liefs hennie.

Jolanda Cuper zei

Heel verdietig ik zal haar nogmaals een kaartje sturen. Lief van jou dat je het regelt!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Wat erg zeg Jaimie,je heb een prachtige kaart voor haar gemaakt.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

hier krijg ik kippevel van, zo triest, je kaart voor haar is prachtig.

groetjes jolande

M@rjan zei

Ja, dit is zeker erg triest! het arme kind. Jouw kaart is mooi, Jaimie!

Groetjes, Marjan

cheneson zei

ocharme toch, soms zit het echt niet mee he

groetjes

cheneson zei

kaartje int nederlands of int engels ?

jaimie zei

Hallo cheneson.....in het nederlands

Dank u,

groetjes,

Christine zei

Dit stemt een mens triestig, maar voor het kaartje wordt gezorgd!
liefs
Christine

kaartjesinspiratie zei

Hoi Jaimie

Dat is wel een heel heftig verhaal zeg wat ik daar lees!
Ik zal ook haar adres noteren en van mijn kant uit een kaartje voor haar maken.

XXX Kim

kaartjesinspiratie zei

Hoi Jaimie

Dat is wel een heel heftig verhaal zeg wat ik daar lees!
Ik zal ook haar adres noteren en van mijn kant uit een kaartje voor haar maken.

XXX Kim

Hetty zei

Dit is zeker erg triest maar ze zal
zeker heel blij zijn met je mooie
kaartje

gr hetty

susie zei

Heel mooi kaartje voor Lieke meiske ! xx

Saskia zei

Supermooie kaart voor Lieke!!!!

Groetjes, Saskia & co.