vrijdag 9 september 2011

Even iets laten horen van me

Hallo allemaal,


Ik laat gewoon even iets horen van mijn kant, ik mis mijn blogje wel terug nu, maar heb nog niet de fut om er creatief terug in te vliegen, sorry voor jullie kleine creatie want die ligt hier dus ook nog te wachten.

Ik voelde mij de laatste tijd heel moe en futloos en tja dat is voor mijn doen, niet ok hé :-)
dus na een dokterbezoek en bloedafname, konden ze zien dat ik een serieus te kort aan ijzer heb (al jaren hoor, dus dat was niks nieuw), maar ook een lichte vorm van bloedarmoede en een burn-out als gevolg van het afgelopen jaar, neen niet van de verbouwingen, maar al het emotionele dat we op de weg zijn tegen gekomen en waar je helaas niks aan kan veranderen.

Met mijn gezin is alles ok hoor ! Kindjes hebben sinds 1 September terug school.
Mijn mama haar woongedeelte zit in de eindfase en nog even en dan wonen we terug apart, maar wel tesamen in één huis :-), je kan het kangoeroewonen noemen :-).
Mijn kindjes zien er naar uit, na jaren samen te hebben moeten slapen, nu eindelijk een eigen slaapkamer te krijgen, nu mijn mama boven gaat wonen, dat gaat dus ook weer leuk en spannend worden voor hun om hun eigen kamer in te richten en kleur te kiezen,..

Ik hou jullie wel op de hoogte verder, maar nu ga ik eens écht eerst aan mezelf denken en hopelijk komt mijn creativiteit weer snel terug!



Groetjes,

32 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Jaimie,
Leuk even iets van je te horen. Gelukkig is het niet iets heel ernstigs met je gezondheid, neem de tijd en pas goed op jezelf. Het creatieve komt heus wel weer terug.

Liefs
Thea

Kitty zei

Je heb gelijk om eens eerst aan jezelf te denken.
Doe het lekker rustig aan en geniet van de dierbare momenten.

Groetjes Kitty

Sandraatsjuh zei

Hey meis,

wat leuk om even wat van je te "horen"/lezen....

Doe rustig aan.. Blogland blijft wel bestaan....

Hou je taai..

liefs
sandraatsjuh

Marijke zei

Fijn iets van je te horen, let goed op jezelf en laat blogland even voor wat het is. Je gezondsheid en je gezin is het belangrijkste hoor. Heel veel sterkte en
groetjes Marijke.

Sarah zei

Hey Jaimie,

k'ben blij nog eens iets van je te horen.

Zorg goed voor jezelf, je gezondheid gaat voor ;)

Weten je kinderen al welke kleur ze gaan kiezen ? Waren ze blij terug naar school te gaan ?

de groetjes aan iedereen,

Mvg Sarah

Irene zei

Van de week heb ik aan je lopen denken en nu is er dus een fijn bericht over hoe het met jullie gaat. Heel verstandig dat je aan jezelf denkt Jaimie en wat ik al eerder schreef ....wij lopen niet weg! Fijn dat straks het wonen voor alle partijen super is, wat zal iedereen genieten.
Wij gaan er even tussen uit en volgende maand moet ik het ziekenhuis in dus op mijn blog wordt het ook stil.

Liefs, Irene

Wendy Kamp zei

Hoi Jaimie,

Fijn om weer even wat van je te horen. Het is goed dat je even rustig aan doet en de tijd voor jezelf neemt.
De vooruitzichten op jullie nieuwe woonsituatie klinkt ook heel positief.

Pas goed op jezelf hoor!

Liefs,
Wendy

Linda zei

Hé meissie, neem lekker je tijd en rust die je nodig hebt. Denk goed om je eigen hoor.
Veel liefs Linda

tiny zei

Hallo Jaimie,

Ik heb net zelf ook zo'n periode achter de rug.Veel gebeurt om me heen en geen lust om op de blog iets te schrijven.
Je moet naar jezelf luisteren jij weet het beste wat je lichaam voelt.Ik hoop dat je je weer snel de oude Jaimie zult voelen.
Sterkte meis,

Liefs Tiny

Annemarie en Merit zei

Hoi Jaimie,

Fijn weer even wat van je te horen.
Gelukkig gaat alles (naar omstandigheden ) goed. Doe rustig aan en die creativiteit komt acht wel een keer terug!!
Fijn dat het huis op gaat schieten lekker bij maar toch uit elkaar.

Lieve groetjes Annnemarie en merit

Christine zei

Leuk je te horen Jaimie! Jaag je niet op, het komt wel weer in orde. Zorg goed voor jezelf en neem gerust je tijd, wij wachten op je!!!
Liefs
Christine

Saskia zei

Blij weer wat van je te horen. Neem de tijd en geniet van je gezinnetje, de rest komt vanzelf weer.
Groetjes Saskia

Pierelantijntjes zei

Dan lieve Jaimie,
Goed dat je aan jezelf denkt hoor! Probeer dat vast te houden, en neem de tijd, om weer tot jezelf te komen.
Ik wens je het allerbeste toe,
XXX Ester

Pauline zei

Fijn om weer iets van je te horen!
Goed dat je nu rust neemt, dat heb je gewoon af en toe nodig.
Succes met alles en hopelijk ben je snel weer de oude!

Cards by Jol zei

wat fijn om weer wat van je te horen, doe maar rustig aan hoor.
dat creatieve komt vanzelf wel weer.
fijn te horen dat het met je gezin goed gaat, succes verder met het verbouwen.

groetjes jolande

Bietje zei

Hallo lieve Jaimie, leuk weer wat van je te horen. Maar je hebt helemaal gelijk: Gezondheid gaat voor alles. Dus zorg dat je weer de oude Jaimie bent, neem je tijd en wij blijven hier gewoon op je wachten hoor.

Lia zei

Goed je weer te horen, doe a.u.b. rustig aan, dat is de beste medicijn en vooral: luister naar je lichaam, wij lopen niet weg hoor, succes met de verbouwingen,

groetjes Lia

M@rjan zei

Doe jij nou maar lekker rustig aan voor zover mogelijk, je moet weer tot jezelf komen en dat heeft tijd nodig. neem die nou maar, dat bloggen en het crea gedoe is niet belangrijk, tenzij jij dat wilt. Sterkte Jaimie, het komt allemaal weer goed.
En succes met het huis!

Groetjes, Marjan

Tania zei

Fijn dat je iets laat horen. Let maar eerst op jezelf, de rest volgt dan als vanzelf.

Jolanda Cuper zei

Verstandig soms moet je even pas op de plaats maken en voor jezelf kiezen! Hoop voor je dat je snel weer de oude wordt!
Prettig weekend Jolanda.

Mascha zei

Doe maar lekker rustig aan en we zien je vanzelf wel weer op je weblog.
Beterschap.
Groetjes Mascha

cheneson zei

hey jaimie, leuk om van je te horen.Ik vroeg mij al af hoe het met je ging.
hopelijk ben je snel weer beter, doe maar rustig aan nu

groetjes

stempelfreaks zei

Leuk weer wat van je te horen. Je gezondheid gaat boven alles dus doe lekker rustig aan.
Groetjes Astrid & Larissa

yvon zei

Je hebt helemaal gelijk, eerst zelf weer helemaal toppie worden en dan komt de rest vanzelf weer. Hele lieve groetjes, Yvon

Hetty zei

Wat fijn dat we weer even iets van je horen en
je moet ook eerst echt heel goed aan jezelf
denken en we zien je vanzelf wel weer verschijnen,
heel veel sterkte

gr hetty

corry'kaart zei

hoi jaimy
fijn om je even te horen, en freubelen komt vanzelf wel,soms neemt een mens te veel hooi op zijn vork en word je terug gefloten
dus eerst lekker uitrusten en we vergeten je niet hoor!!
groetjes van corry

Carla zei

Gewoon uitrusten... De zin in alles komt echt wel terug. Ik heb dat zelf ook weleens. Dan heb ik meer aan mijn hoofd en de blogjes blijven achter, maar dan komt er moment dat alles weer terugkomt...

Lieve groetjes Carla

Anneke zei

Hoi Jaimie, leuk om je nog eens te horen! Maar je moet goed rusten he meid!! En naar je lichaam luisteren he ;) OOk al is dat soms moeilijk, ik weet er alles van. Maar toch moeten we het doen anders wordt het enkel erger he! Maar probeeer nu maar te genieten van alles rondom je en je huisje dat stilletjes aan afgeraakt ;) De kindjes zullen ook wel blij zijn met een eigen kamertje :)

We moeten zeker nog eens afspreken he ;)

Groetjes Anneke

Anoniem zei

hallo jaimie leuk om van hier nog op je blogje te kijken saluutjes he tot de volgede keer

Michelle zei

Fijn om te horen dat je het wat rustiger aan doet. Altijd om jezelf denken he ;)

miriam zei

leuk om toch weer even iets van je te horen.
Doe hte rustig aan
liefs miriam

Aleida zei

Het is goed om even de batterij weer op te laden. Gewoon de tijd er voor nemen. Sterkte.
groetjes,