maandag 26 september 2011

Waar zijn we mee bezig nu

Hallo allemaal,

Nog eens even een berichtje van mijn kant.

Wij zijn nog steeds druk bezig in ons huis zoals je hieronder kan zien :-)


en als ik niet in ons huis(en -houden) bezig ben, zijn mijn mama en ik, mijn kindjes naar hun buitenschoolse activiteiten gaan brengen/halen, en de agenda staat goed vol van beide hoor !
Elke dag een sport en ons dochter slaagt er zelfs in om er twee te hebben op een zaterdag, en neen ik dwing ze niet, ze doen dat graag, dus dat stimuleer ik wel graag ;-)

wat wel maakt dat ik nu geen tijd heb om iets anders te doen, maar niet dat ik dat erg vind nu, ons huisje netjes krijgen is nu onze nr één op ons lijstje hoor :-)

Ik heb ook geen tijd om jullie blogs te volgen, sorry. Met dit bericht wilde ik gewoon weer even ets laten horen van mij, zodat jullie weten dat ik mijn blogje en jullie niet vergeet hoor.
Jullie kleine creatie vergeet ik ook niet, enkel gaat het niet vooruit nu, nogmaals sorry, maar er liggen er wel zes klaar om te versturen, enkel de tijd eens nemen om ze ook echt te gaan posten moet ik doen daarvoor!

Groetjes,

17 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi jaimi
leuk om toch wat van je te horen en als je huisje af is dan komt de tijd voor het creatieve vanzelf wel weer:-))
groetjes van corry

Thea zei

Hoi Jaimie,

Leuk even weer een berichtje van je! Doe lekker je eigen ding en denk maar zo als het huis straks op orde is heb je weer een fijne plek om te knutselen.
Maar heeft je mama het net zo druk? Die zien en horen we ook niet, hi hi. Doe haar maar de groetjes van mij.

Liefs
Thea

Christine zei

Nog veel moed Jaimie bij de verbouwingen en je zult nog wel een beetje tijd krijgen maar een mens kan niet alles tegelijk doen meid!
Liefs
Christine

yvon zei

Je huisje gaat nu gewoon voor hoor Jaimie, zodra dat allemaal weer op orde is kan je lekker weer aan de knutsel. Wij vergeten jou ook niet hoor.
Lieve groetjes, Yvon

Linda zei

Hoi hoi

Leuk weer wat van je te horen, em ga maar eerst je huisje afmaken, dan kun je daar van gaan genieten
gr linda

Margo zei

Hoi Jaimie,
wat leuk om je terug op de blog te zien verschijnen !
Heel veel moed nog met de verbouwingen !
Liefs
Margo

Annemarie en Merit zei

Hoi Jaimie,

wat leuk even een berichtje van je te lezen,
Fijn dat alles goed gaat en ik zou zeggen .....KLUS gewoon lekker door, als het af is kun je met een heel tevreden gevoel terug kijken dat jullie dat allemaal zelf hebben gedaan.

groetjes Annemarie en merit

nicolet zei

Succes met het verbouwen verder!
Groetjes Nicolet

marika zei

wat zul jij blij zijn als alles klaar is he!
Veel plezier met alle drukte

groetjes,marika

Cards by Jol zei

hoi jaimie, wat leuk om van je te horen.
heerlijk toch dat straks je huis klaar is en naar je zin, dat en de kindjes gaat voor, de rest komt wel weer.

Liefs Jolande

cheneson zei

leuk nog eens iets van jou te horen.
doe maar rustig aan je knutseltjes geraken vanzelf af als je weer wat meer tijd hebt

groetjes

Hetty zei

Wat leuk om weer eens iets van je te horen maar
doe wel rustig aan hoor met klussen en denk goed
aan jezelf

gr hetty

Aleida zei

Het is goed te horen dat alles goed gaat. En een meisje moet doen wat een meisje moet doen, toch? Lekker doorgaan en we zien je wel weer een keer.
groetjes,

scraplouise zei

Hoi Jaimie fijn te horen dat alles met jullie gaat, veel succes verder en we zien je wel weer verschijnen.

gr.Louise

Wendy Kamp zei

Hoi jaimie!

Leuk om even wat van je te horen. Zo wat ben jij druk op dit moment zeg. Kan me voorstellen dat je even geen tijd voor je hobby hebt. Doe rustig aan en we zien vanzelf weer een creatie van je verschijnen.

Liefs,
Wendy

M@rjan zei

Sterkte met alle drukte!

Groetjes, Marjan

Sarah zei

leuk nog eens iets van je te horen, veel sterkte met de verbouwingen.

Mvg Sarah