donderdag 27 oktober 2011

Eerste foto-challenge is een feit :-)

Hallo allemaal,

De eerste foto staat op die blog hoor, enkel heeft die blog kuren en wil hij niet update gelijk ik wil dat hij het doet :-) , denk dat het een hij is, anders zou dat ding toch meewerken hé ...LOL .

Het uur staat juist , op die blog staat de foto er ook op, enkel zie ik hier op mijn andere blog dat de blog toch niet update blijkbaar, hebben jullie dat ook zo , voor de personen die hem misschien ook als link op hun blog hebben staan ? Ik probeer het straks op te lossen , maar helaas weinig tijd nu ervoor.

Tot later,

Groetjes,

3 opmerkingen:

hennie zei

Wat ben je toch een heerlijk bezig bijtje!
Liefs hennie.

martina's kaartjes zei

ik wens je alvast veel succes, beloof zelf liever niks of ik kan meedoen, of het mij ligt....
grtjs, martina
x

creanja zei

succes!ga best lukken! gr anja