zaterdag 15 oktober 2011

Hallo'kes :-)

Hallo allemaal,

Het ruikt hier naar een heerlijke bananencake,


maar zal maar nier te hard ruiken, want dan krijg ik barstende koppijn :-(,
ik zit namelijk met een flinke kopvalling/luchtwegenontsteking, bah !
Twee weken geleden had ik een kopvalling en je denkt..ik heb hier en daar nog wel iets in te nemen van medicatie en het leek weg te zijn,
maar helaas niks was minder waar, het kwam in alle hevigheid terug en nu zit ik aan de antibiotica want alles is ontstoken en het was aan het zakken naar mijn longen, dus pech hé. En ik ben geen goede zieke, ik doe dus gewoon door, met gevolg dat ik soms in de dag ergens in slaap val voor een uur en super dwaas weer wakker word, dat ik denk, "oh neen 6u 's morgens ik heb me overslapen!" en dan even de kluts kwijt ben als ik recht ga zitten en merk dat ik in de zetel lag ? ..LOL, zot zijn doet geen pijn hoor :-))

Ik mis jullie wel allemaal hoor, maar het is hier zoooooo druk, ( de kindjes hebben beide elke dag een buitenschoolse activiteit, verbouwingen gaan door, onze zoon gaat van school veranderen, dus ook daar druk rond,..) dat ik geen tijd heb (misschien wel maak) voor mezelf nu.
Maar dochter maakte mij daar attent op in de week en ze vroeg hoe het kwam dat mama niet meer knutselde, ik zei " gewoon te druk voor nu", ze antwoorde "dat is niet goed , maar mag ik dan al uw knutselgerief hebben?" :-)
Toch een schat van een dochter hé.

Toch ga ik proberen om ergens terug een momentje te nemen voor mezelf hoor, want soms kom ik mezelf wel tegen , maar dan loop ik mezelf voorbij :-)

Kan beginnen met jullie creatie af te werken, want dat word nu wel écht tijd hoor, maar dan moet ik eerst onze knutselkelder terug op orde leggen, dat is nu net het minder leuke werk hé.

Groetjes,

24 opmerkingen:

nicolet zei

OOh wat vervelend zeg Jaimy! Hoop dat je snel wat mag opknappen!
Liefs Nicolet

Saskia zei

Jaimie,

Alvast véél beterschap!! Laat de taart je smaken hé, ze ziet er zo lekker uit!!

Ik ben natuurlijk benieuwd naar de nieuwe school van je zoon! :)

Lieve groetjes, Saskia & co

Linda zei

Beterschap meissie en doe nou vooral eens rustig aan hè, denk goed om jezelf
gr linda

Wendy Kamp zei

Wat rot Jaimy, hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Sterkte met alles!

Lieve groetjes,
Wendy

Lia zei

Doe maar rustig aan hoor Jaimie, enne......tijd voor jezelf is wel heel erg belangrijk hoor!!

groetjes Lia

cheneson zei

veel beterschap, en af en toe is aan uzelf denken he

groetjes

Sarah zei

veel beterschap. probeer je af en toe ook eens te ontspannen en tijd voor jezelf te nemen he, Jaimie ;)


mmmmmmmm lekkere taart. Mag ik ook een stukje ?
Hoe gaat het met alle dieren en je moeder ?

Mvg Sarah

Hetty zei

Ik wens je heel veel beterschap en de taart ziet
er weer lekker uit

gr hetty

Lori zei

So delicious,my boys would love this, can you send it to Canada...lol, thanks for sharing!

Christine zei

Wel, wel Jaimy, ben jij ziekjes? Wat vervelend hé! Hopelijk knap je snel op en vergeet niet aan jezelf te denken hé meid!!!
Liefs
Christine

Michelle zei

Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, tijd voor jezelf nemen is heel belangrijk en vooral nu hé!

Fijne avond nog,
Liefs Michelle

Cards by Jol zei

mmmmm, bananencake, ik kan het bijna ruiken.
beterschap en wel goed op jezelf passen hé, want het gezin draait op jou en soms moet je toch proberen tijd voor jezelf te nemen, maat dat freubelen komt vanzelf wel weer.
knap maar snel op, mama's kunnen niet ziek.
leuk om weer even van je te horen.

groetjes jolande

Irene zei

De lamme helpt de blinde zeggen ze toch dus dit "lijdend voorwerp" wil jou toch snel beterschap wensen Jaimie...rustig aan hoor, zonder jou loopt het helemaal in het 100!!!

Liefs, Irene

Margo zei

He Jaimie,
wat leuk om nog eens wat van je tegen te komen op de blog !
Verzorg je maar goed en geniet van de lekkere taart !
Liefs
Margo

yvon zei

Hoi Jaimie,
Ziek nu eerst maar eens een keertje echt goed uit meid, anders blijf je maar sukkelen. Enne, dat bloggen dat komt vanzelf wel weer. Lekker taart heb je trouwens gemaakt, als hij smaakt zoals hij eruit ziet...... yummy.
Lieve groetjes, Yvon

cristel zei

blij iets van je te horen en heel veel sterkte met de verkoudheid he en inderdaad soms wat tijd nemen voor je zelf ook al is het druk
grtjs

Anneke zei

Hoi Jaimie,
fijn je weer eens te zien hier in blogland :) Maar je moet je wel verzorgen he!! Veel beterschap gewenst, en probeer soms toch een beetje tijd voor jezelf te maken! Soms heb je dat gewoon eventjes nodig en kan je er weer tegenaan :) Liefs anneke

marika zei

beterschap wijveke!
en natuurlijk heel veel succes met alles waar je mee bezig bent.
Die dochter van u is toch een slimmeke he,haha

lieve groetjes,marika

Bep zei

Hoi Jaimie,

Wens je heel veel beterschap, en ben blij dat het goed met jullie gaat, kan begrijpen dat je met al dat klussen in huis geen tijd voor blogland heb.
Veel succes met alles wat nog op stapel staat.

Lieve groetjes Bep

Agitte Huberts zei

Beterschap en neem er maar een lekker stukje van dan knap je misschien wel op

Sonja zei

van harte beterschap ! Je hebt toch tijd voor jezelf gemaakt, je hebt een bananencake gefabriceerd ! Nooit gehoord van, gezien en gegeten van een bananencake, wat een uitdaging ;)

groetjes,
Sonja

Jolanda Cuper zei

Geniet van je bananen cake en beterschap!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Als je jezelf voorbij loopt, wel even lief lachten naar jezelf, he?
;-)
Ik kan alleen maar zeggen: rustig aan en heel veel beterschap!
Het was fijn even te horen hoe het nu met je gaat.
groetjes,

Riet zei

Wat fijn wat even van je te horen Jaimie.
Meisje let op je zelf en je lichaam,zo gaat het echt niet verder.
Denk ook aan je kindertjes,die hebben een gezonde moeder hard nodig.

Sterkte met alles lieverd.
Liefs Riet.