dinsdag 25 oktober 2011

Halloween !

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie dank u zeggen, voor de reactie en volgers bij ons kindjes hun blogje, je had hun oogjes moeten zien glinsteren bij het (voor)lezen van de reacties, écht waar dank u !!!

En joepie, de zin om kaarten te maken is er terug :-))
Enkel de inspiratie is nog zoek, maar voor deze kaart kwam mijn inspiratie tijdens het koken!
Ik was aan een heerlijke pompoensoep bezig en een overschotel met gevulde tomaten, en door het zien van de kleurencombinatie rood/oranje, kwam ik op de herfst en zo kwam ik dan weer op halloween.

Dit is mijn kaartje geworden, (weet eentje voor mijn mama) , ook deze afdruk is van een stempelruil geweest.

Ook zie je de heerlijke pompoensoep erbij staan :-)


Tot later, op jullie blogje !

Groetjes,

19 opmerkingen:

Thea zei

Mmmm, lekker pompoenensoep! Je kaart is super geslaagd.

Groetjes Thea

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr linda

Cards by Jol zei

wat een leuk kaartje en zo mooi op de foto gezet.

groetjes jolande

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje jij zit goed in de halloween sferen!!!

leuke foto heb je gemaakt.

groetjes annemarie en merit

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt ! en helemaal met achtergrond en al ! wow, t is te zeggen dat je 'goesting' terug is, mooi
grtjes, martina
x

Saskia zei

Hé Jaimie! Wow, toffe kaart én prachtige foto!! Super!!

Lieve groetjes, Saskia :)

Aleida zei

Mooi kaartje! Mooi tafereeltje!
groetjes,

Christine zei

Mooie kaart en jeetje wat heb jij er een werk van gemaakt om te fotograferen! Alles past perfect!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Kristel zei

Een prachtige kaart Jaimie!!
Groeten Kristel

Jolanda Cuper zei

Wow geweldige foto en kaart natuurlijk! Die vilten pompeon is ook erg mooi!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en geniet maar
lekker van je pompoensoep

gr hetty

regina zei

oooch wat een lief kaartje!

gr regina

Anneke zei

Vind hem prachtig Jaimie, en toevallig maak ik vandaag ook pompoensoep :) lekker he!!
Groetjes Anneke

Irene zei

Wat heb je hier een smaakvol tafereeltje van gemaakt Jaimie, leuke kaart en jummie soep!!

Irene

stempelfreaks zei

wat een prachtig kaartje zeg!! Heerlijk de pompoensoep.
Groetjes Astrid & Larissa

Margo zei

Wat een prachtig kaartje !
Liefs
Margo

Michelle zei

Super dat kaartje. Ik heb nog nooit pompoen soep gehad, toch maar is een keer proberen..

Anoniem zei

Dag Tante Jaimie ,
Dat is een super mooi kaartje en de pompoensoep ziet er ook heel apetijtelijk uit :p
Dikke kus Rani