donderdag 20 oktober 2011

hobbykelder groot genoeg hoor, maar toch :-)


Hallo allemaal,

Yes, het kriebelt terug voor mijn hobbygerief terug al vast te nemen, enkel nog geen tijd om ook echt iets te doen nu, maar ik was de hobbykelder aan het opruimen en ik weet het, ik heb een grote hobbykelder, dus wat ik nu aan het doen hé?

Maar...die hobbykelder heeft geen verwarming hoor, dus het is begint daar nu frisjes aan te voelen en ook betrap ik me er op, dat ik steeds met papier, derwent of copics en stempel(of- afdruk) en benodigdheden voor die kaart naar boven kwam om gezellig tussen de drukte te komen zitten, maar natuurlijk niet met al mijn frullen, die blijven in de hobbykelder hoor.

En aangezien ik net een plaats vrij had in de keuken, heb ik me daar een plaatsje gemaakt, voor aan een kaart te werken, terwijl ik aan mijn eten bezig ben,...

Dit is mijn tweede kleine plekje in huis nu :-) (niet op het oude vuile behang letten hoor!)


Natuurlijk voor ik het tot dit resultaat kon brengen, zat onze zoon er al aan, die had gisteren geen school en ik vond de monster-stempels , dus ja die wilde wel eens aan de slag met stempels en inkt, zijn zus kwam net thuis van school en keek bewonderend mee hoe haar broer leuke monsters maakte.


Dit zijn zijn monsters geworden, leuk hé, je kan zelf de details stempelen gelijk je wilt.


Terwijl je dan in je keuken iets wegzet, of bijzet,..tja dan ga je ergens anders ook beginnen hé , daarom ben je een vrouw hé :-)
Dus in de living onder die lelijke oude schouw had ik al een mandje gezet en drie lichtjes en ik was nog op zoek of ik geen denne-appels in huis had voor erin te leggen ofzo, maar toen ik terug keek naar mijn mandje...

was mijn probleem van een leeg mandje opgelost...ons Witte'ke hielp mij wel even :-))
heb haar wel gezegd, " als je dan toch wil helpen, doe dan tenminste de lichtjes naast u, ook aan hé!"


Maar ik had geen tijd meer om nog verder te zoeken naar vulling voor mijn mandje, want ons dochter moest naar de dansschool (zij doet dat op woensdag, den broer op vrijdagavond daar).
Maar den broer moest wel mee, want de papa was gaan werken.
Wil je bewijs dat onze zoon groter is aan het worden :-) Je deelt tijdens het wachten, toch geen tafel met je mama en je bomma meer hé, neenee, gewoon de tafel ernaast gaan zitten hoor.


Tot wat later,

Groetjes,

16 opmerkingen:

Debby zei

lekker toch zo'n eigenplekje in de keuken en is nog eens lekker warm in de winter maanden.

Mooie monsters heeft je zoon gemaakt

hoe is het nu met jullie poezen kindje.......is het wondje al aan het genezen???

groetjes Debby

manuela zei

Heerlijk nog een eigenplekje gevonden en danwel in keuken en lekker warm in de winter maanden
en wat kan je zoon leuke monster maken hij is erg creatief erin zeg
en hoe is het idd met poezen kindje
is het wondje al aardig aan het genezen ????????

Liefs Manuela

marika zei

zeg,is dat niet het tafeltje waar uwe laptop op staat?Ge beseft toch dat dat tafeltje binnen de kortste keren te klein gaat zijn he.Zoek u maar alvast een kastje uit om in de veranda te zetten,zodat ge daar ook al wat spulletjes in kwijt kunt.Dan moet ge niet telkens naar beneden lopen om alles op te ruimen,hihi
En uwe kunstenaar heeft da prachtig gedaan zenne,Vinie vind zijn monsterkes heel leuk

groetjes,marika

Margo zei

Wat superleuk Jaimie !
Dat ziet er een gezellig knutselhoekje uit, maar let op want zo proper blijft dat niet, dat heb je bij mij wel gezien :)
Heel leuke monstertjes inderdaad en wat wordt hij groot zeg, lekker stoer aan een eigen tafel :)
Liefs
Margo

Hetty zei

Wat een gezellig knutselhoekje heb je er weer van
gemaakt en die monsters zijn erg leuk. Ik heb weer
genoten van je verhaaltje

gr hetty

Irene zei

Wat een gezellig verhaal Jaimie, we zijn weer helemaal op de hoogte gebracht en het reilt en zeilt toch wel weer lekker allemaal...fijn! Kleine mannekes worden groot en je zult dat knusse hoekje in de keuken wel vaker moeten delen vrees ik!

Irene

yvon zei

Hoi Jaimie,
Wat ziet dat er gezellig uit, veel beter dan in een koude kelder.
Je zoon is lekker bezig geweest, heerlijk als kinderen ook van knutselen houden. Die van mij moeten er niets van hebben..
Gezellige dag vandaag.
Groetjes, Yvon

Wendy Kamp zei

Wat een leuk hoekje heb je ervan gemaakt Jaimy! Ziet er gezellig uit!
De monsters vind ik ook erg grappig.
Fijn ook om te lezen dat je weer met knutselen enzo bezig bent!

Lieve groetjes,
Wendy

Anneke zei

Ik kan me inderdaad voorstellen dat het daar beneden kou begint te worden, maar je hebt de perfecte oplossing gevonden :) hihi..

En die monstertjes zijn leuk he!
En ja zeg een echte grote jongen is hij aan het worden :)
Groetjes Anneke

jans zei

een eigen hobby plek is mooi en handig maar je je zit daar meestal alleen dus ik herken dat heb boven mijn hobby kamer maar er staat alweer een mand met spulletjes benden in mijn andere huis had ik een aparte hoek bende recht tegenover de pc vond ik veel gezeliger boven is het wel opgeruimder nu alles uit huis is maar als de rest van de fam thuis is ga je toch niet zo gauw alleen daar zitten dus best handig zoo'n plaatdje in de keuken maar ik heb jammer genoeg geen plaats in ons nieuwe huis benden grt jans

tiny zei

wat een gezellig plekje heb je gemaakt in de keuken!Ben je niet bang dat straks alles naar boven verhuist?Als ik ergens anders ga zitten, moet ik altijd weer iets gaan halen wat ik nodig heb.Is het dan niet vochtig in je kelder?Leuk de kat in het mandje, die zien alles aan als hun ligplaatsje.Onze hond zit vaak op tafel, ach hij is niet zo groot, maar af en toe denk ik dat hij een kat is! hahaha


groetjes Tiny

Cards by Jol zei

dat is wel luxe 2 werkplekjes en de poes in het mandje, hoelang blijft je vulling daar zitten?
mooie monsters heeft je zoon gestempeld en tja, bij mama gaan zitten wachten is ook wel suf hoor, als je al zo'n grote kerel bent.


groetjes jolande

cheneson zei

t mandje is toch mooi gevuld met uw poezeke :)
leuke monsterkes

Aleida zei

Gezellig verhaal!
groetjes,

corry'kaart zei

hoi jaimy
je bent toch rijk als je uit verschillende plekjes kan kiezen,zomers met de hitte in de kelder en in de winter lekker in de keuken:-))
groetjes van corry

Christine zei

Twee leuke plekjes voor jouw! Ik moet zeggen de monstertjes van je zoontje vind ik top hoor! Nog leuk voor een Halloweenkaartje!
Liefs
Christine