zondag 23 oktober 2011

Love you !

Hallo allemaal,

Ons dochter was vandaag aan het stempelen , inkleuren,knippen, plakken,...
Kijk aub eens op hun blogjes, ze staan vanboven aan de rechterkant bij mij, ze zouden een reactie ook wel leuk vinden :-) Dank u.

en tja nu begon het bij mij toch ook echt wel te kriebelen, dus ik had de copics ineens vast :-))
Maar je merkt het toch dat het even geleden is hoor, de inspiratie was ver zoek, maar ik heb het geprobeerd en het was zo leuk terug een kaartje te maken.

Deze is voor mijn mama geworden :-)


Ook heb ik nog uit mijn tapasboekje, een nagerechtje gemaakt, taartjes van blauwe bosbessen, mijn schoonzus lust graag die besjes, en die was gisteren op bezoek dus dat was een meevaller voor haar en ze gaf mij als compliment, dat ze precies van de bakker kwamen, daar doen we het toch voor hé :-)) Dank u schoonzusje, voor je lieve complimentje!!

En zo zagen de taartjes eruit, met het deeg had ik wat problemen , maar het is toch nog mooi gekomen, niet, ieder deegje is uniek, dat maakt het handwerk :-)



Groetjes,

25 opmerkingen:

yvon zei

Hoi Jaimie, Wat een ontzettend lief kaartje heb je voor je moeder gemaakt. Daar zal ze erg blij mee zijn. Dat afdrukje is ook zo schattig. Fijn voor je dat alles weer een beetje terugkomt. En je taartjes zien er weer overheerlijk uit.
Groetjes, Yvon

cheneson zei

ben is gaan piepen op de blog van je kindjes, leuk dat ze de creativiteit van de mama hebben

groetjes

Cards by Jol zei

prachtig kaartje heb je gemaakt en de cakejes zien er ook mooi uit, ik ga nu even bij je kindjes koekeloeren.

groetjes jolande

Annemarie en Merit zei

lief kaartje en wat een heerlijk taartjes.

groetjes annemarie en merit

Lia zei

Lief kaartje en je taartjes zien er ook lief en lekker uit,

groetjes Lia

Linda zei

Wat een lief kaartje, mooi gedaan. Ik zal even bij je kindjes kijken
gr linda

Debby zei

hoi hoi

als je de taartjes zo ziet krijg je er gelijk trek in hahaha.

De creaties van je dochter had ik al gezien..........dat heeft ze heel erg leuk gedaan.

Je kaartje voor je mams is ook erg mooi geworden. het was weer een productief middagje

groetjes,
Debby

marika zei

lief kaartje,daar zal u mama wel blij mee zijn.
De taartjes zien er in ieder geval wel lekker uit

groetjes,marika

martina's kaartjes zei

leuk kaartje heb je daar ! en mmmmm, die gebakjes, die hoeve absuluut niet allemaal hetzelfde er uit te zien !!! net daarom vind ik ze er lekkerder uitzien, anders lijkt het zo fabriek achtig !
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Pauline zei

Mmmm, dat ziet er heerlijk uit!

Riet zei

Prachtig kaartje Jaimie,lief die stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

jopie zei

wat een leuke kaart en de taartjes zien er heerlijk uit groetjes jopie

Anneke zei

Hoi Jaimy,
wat zien ze er super lekker uit :)
En je kaartje ziet er helemaal top uit!!
Groertjes Anneke

Irene zei

Lief kaartje voor je moeder en wat ben ik blij dat je niet om de hoek woont...........ik zou dichtgroeien van al dat lekkers dat jij aan de lopende band maakt!!!

Irene

M@rjan zei

Je moeder vond het kaartjes vast super, want dat is toch een schatje? En die taartjes... meid jij kunt zo high tea's gaan organiseren, je bent en een ster in bakken en koken.

Groetjes, Marjan

Thea zei

Fijn dat je weer lekker aan het knutselen en bakken bent! Leuke kaart hebt je gemaakt.

Fijne dag,
groetjes Thea

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een schattige kaart heb je gemaakt en die taartjes zijn echt yammy yammy!
groetjes van corry

cristel zei

je bent weer zeer creatief bezig geweest hoor super jammy
grtjs

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en je hebt het nog niet
verleerd hoor. De taartjes zien er ook mooi en lekker
uit. Heb me gelijk bij je zoon aangemeld maar bij
je dochter gaat dat niet

gr hetty

Tania zei

Wat een mooi kaartje! Je dochter kan er ook wat van.

Saskia zei

Wat zien de taartjes er heerlijk uit, zalig met blauwe bessen.
groetjes Saskia

Wendy Kamp zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt en de cakejes zien er heerlijk uit!

Groetjes,
Wendy

Margo zei

Prachtig kaartje en wat een lekkere taartjes !
Liefs
Margo

Christine zei

Wat zien die gebakjes er smakelijk uit en je kaartje is super! Leuk voor je mams!
liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart!
Wat zien die gebakjes er heerlijk uit het lijkt wel van de banketbakker! mmmmmm
Groetjes JOlanda.