woensdag 26 oktober 2011

Nog een nieuwe blog aangemaakt !!

Hallo allemaal,

Ik miste Martina haar kleurenkaartenteam en had even gehoord bij haar of zij het erg vond of ik een soort gelijke challenge deed, maar dan niet met kleur, en op woensdag :-), maar met een foto-inspiratie en op zondag van elke week.

En ook niet alleen voor ons kaartenmaaksters hé, want ik heb ook anders volgers op deze blog :-) Iedereen kan meedoen , het wel niet met prijzen en sponsors hoor!!

Maar ik heb er toch een aparte blog voor aangemaakt, foto-inspiration-challenge
dus ik hoop dat jullie er even een kijkje gaan nemen en hopelijk voor de fun ervan allemaal meedoen ?? Geen verplichting hoor!! Alleen om plezier aan te beleven hé!!

Misschien ook tot daar dan ,

groetjes,

7 opmerkingen:

M@rjan zei

Leuk initiatief Jaimie!
Succes met je blog!

Groetjes, Marjan

regina zei

leuk idee hoor!

ik ben volger geworden!

gr regina

Cards by Jol zei

succes met je nieuwe blog.

groetjes jolande

marika zei

amai,weer een nieuw blog.Ge vliegt er wel goed in zeg.'kZal ne keer een kijkje gaan nemen sie

groetjes,marika

Marijke zei

Ik begrijp wat je bedoelt, het was leuk iedere week een kleurenkaart maken maar een foto is toch een stuk moeilijker lijkt me. Ga proberen of ik mee kan doen, maar beloof niets hoor. Ben nog steeds erg druk met werk en prive dingen. Veel succes in ieder geval en hopleijk gaat het goed lukken.
Groetjes Marijke.

Michelle zei

Wat leuk zeg, ik zal er regelmatig is op gaan kijken :)

Illyana zei

ik vind het spook mooi ik wil ook dat kaartje

illyana