zondag 16 oktober 2011

Nog gevonden op de camera :-))

Hallo allemaal,

Ik let goed op mezelf hoor, alléé voor mijn doen toch hé..

En proeven van mijn cake heb ik gedaan, enkel als je zo een kopvalling hebt, is het moeilijker te oordelen naar smaak ,.. maar hij is op, dus ik denk dat die wel goed zat :-))

Ik mis de laatste dagen mijn derwents en copics, dus misschien is dat een goed teken dat de knutselkriebel wel ergens terug zit te wringen :-)

Maar ik heb deze foto's van zelfgemaakte kaarten nog gevonden op mijn camera, die zijn nog van in de zomervakantie ergens, ze waren voor mijn beste vriendin Cindy'ke en haar gezin en voor Margo'tje en haar gezin.









Groetjes,

23 opmerkingen:

Marley zei

Wat een mooie,zomerse kaartjes! En die cake hieronder ziet er superrrr lekker uit! liefs, Marley

Thea zei

Hoi Jaimie,
Ik had je bananencake-berichtje even gemist, maar het ziet er overheerlijk uit!
Leuke kaarten had je nog bewaard, pas goed op jezelf en zoals je dochterje ook al zei af en toe een momentje voor jezelf nemen anders ben je straks je knutselspulletjes dus "kwijt".

Liefs
Thea

yvon zei

Leuke 's-zomerse kaartjes had je daar nog zeg. Enne, sterkte hé.
Groetjes, Yvon

Kitty zei

Heel mooi je kaartjes vooral die van het strand

Gr Kitty

Roos zei

Hey Jaimie hoe gaat het met je, en met je mama?
Ik heb je een tijdje gemist, al was je er wel af en toe zie ik nu.
Heel begrijpelijk dat je druk bent, je huis en gezinnetje gaat nou eenmaal voor het bloggen, en zo moet het ook.
Doe rustig aan, zorg goed voor jezelf en je kaartjes zijn heel mooi!
Groetjes Roos x

Christine zei

Leuke kaartjes Jaimy!
Liefs
Christine

Jannie zei

Leuke kaartjes had je nog op de camera staan
Groetjes Jannie

Lia zei

Leuke kaarten Jaimie, ik plaats niet iedere dag hoor, ongeveer 2x per week, maar sla wel alle kaarten op! Zo heb ik altijd nog wat achter de hand,

groetjes Lia

regina zei

hele leuke kaartjes heb je gemaakt!

gr regina

Annemarie en Merit zei

Hoi Jaimie,

Wat een vrolijke leuke zee-kaarten heb je geplaatst.
Zien er prachtig uit, leuk at je weer even terug bent, ene beterschap he.

groetjes annemarie en merit

cheneson zei

leuk als je zo een kaartje krijgt bij thuiskomst

groetjes

Margo zei

Ha dat klopt, dat was zo leuk, kaartjes die op ons lagen te wachten toen we thuis kwamen !
Ik hoop dat alles snel op zijn pootjes komt bij jullie en dat je snel wat knutseltijd hebt !
Liefs
Margo

Cards by Jol zei

wat een leuke kaartjes, heerlijk zomers, goed dat je ze nog op je camera had staan.

groetjes jolande

Mascha zei

Zoals je ziet ben ik weer terug in weblogland maar wel met een nieuwe weblog. Moest wel een hoop bijlezen hier. En zoals altijd vind ik dat je hele mooie dingen laat zien.
Groetjes Mascha

Pauline zei

Ik vraag me al het hele weekend af wat toch een "kopvalling"is...
Maar fijn zal het niet zijn!
Beterschap hoor,

groetjes Pauline

Hetty zei

Wat een super mooie kaartjes

gr hetty

Irene zei

Dat je cake op is zegt al genoeg en dat het weer begint te kriebelen ook Jaimie, alles op zijn tijd en dan gaat het helemaal goed komen.

Irene

Anneke zei

leuke kaartjes heb je deze zomer gemaakt Jaimie! En je eens je je copics of derwent terug vastneemt denk ik dat je snel terug verslaafd geraakt :) hihi... Als je handen eenmaal beginnen te kriebelen!! haha..
Groetjes Anneke

Riet zei

Wat een mooie kaartjes Jaimie.

Liefs Riet.

Aleida zei

Wat fijn dat zo'n fototoestel een geheugen heeft! Leuke kaartjes om op de mat te vinden als je terugkomt!

Zorg goed voor jezelf!
groetjes,

creanja zei

welkom terug 'k heb je berichtjes gemist en ook je bezoekjes! je mooie kaarten op je blog staan sommige lijken wel in 3d vooral de bovenste!

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Jaimie,
Een tijdje niet aan bloggen toegekomen en voel dat ook niet als een verplichting. Dat moet toch kunnen! Eerst druk met mijn administratie en daarna heerlijk op vakantie geweest. Dat heb je op mijn blog kunnen zien.
Maar wel even jouw blog een eindje terug gelezen. Vervelend dat je zo moe bent, maar wat wil je als je toch het nodige te verwerken hebt/gehad. Neem daar de tijd voor meissie. Anders ga je er inderdaad zelf aan onder door. Bloggen moet leuk blijven en geen druk zijn. Altijd weer leuk om van iemand na een tijdje weer te horen. Hoop dat je kamer nu klaar is en de kinderen een eigen kamer hebben.
Wat een leuke foto van konijn en kat. Je bananen taart ziet er ook lekker uit. Doe rustig aan het knutselen komt wel weer van zelf.
Gezellige hartelijke groetjes Lida

martina's kaartjes zei

hihihi, verloren kaartjes ! op de eerste lijkt tilda in de zee te zitten, ik moest wel even dubbel kijken ! leuk
grtjs, martina
x