dinsdag 18 oktober 2011

Ons Minty'ke toch

Hallo allemaal,


In de week merkte ik dat ons Minty haar achterpoot vanboven zeer deed, maar ik zag niks, ik mocht er enkel niet aankomen, dacht verkeerd terecht gekomen , we zullen het in het oog houden, maar gisteren kwam ze binnen en zag ik dit, bbrr een lelijke open wonde,


dus direct de dierenarts gebeld en gevraagd of ontsmetting met vloeibare iso-betandine goed was, en inderdaad dat moesten we doen, 3X per dag, is het daarna nog niet beter, dan moeten we ermee naar hem komen natuurlijk, dus ik ben benieuwd of we het zo mooi gaan krijgen.

Duimen jullie mee op een mooie genezing en geen verdere ontstekingen ofzo!

En nu ga ik verder stressen, want om 8.30 u hebben wij een gesprek rond de tafel, met de eventuele nieuwe school (oude school van ons dochter) voor onzen zoon (na jaren misschien eindelijk terug een gewoon onderwijs, wie weet hé!), duimen jullie ook daar voor mee?!!
Hij en wij vinden het in elk geval superspannend !

Ik ben zééééééééééééér fier op onze zoon, hij heeft op één maand tijd véél nieuwe beangstigende, en voor hem, grote stappen gezet, hij doet buitenschoolse activiteiten met "normale" kinderen en hij doet het nog steeds flink en gaat zelfs twee (street)dansoptreden doen binnenkort, waar hij superzenuwachtig voor is en bang, maar hij wil graag proberen en dat op zich is al véél waard hé!! Ook wil hij opeens gel in zijn haar, deoderant , mama niet overal mee binnen gaan, hij doet het ineens alleen, jaja kleine jongens worden gasten :-))
Maar mama krijgt nog wel haar quality-momentje van hem 's avonds, dan is het ons momentje!

Tot later,


Groetjes,

10 opmerkingen:

Linda zei

Nou joh sterkte met de poes. En wat trots kunnen julie op je zoon zijn, veel succes met het gesprek.
gr linda

Kitty zei

Veel sterkte met jullie poes en heel veel succes met al jullie ondernemingen wat scholen en al betref.
Leuk zeg wat je zoon allemaal in zijn mars heeft.
Super.

Groetjes Kitty

cheneson zei

hopelijk geneest het poezeke goed, kleine jongens worden groot, fijn als ze het zo goed doen he

miriam zei

sterkte met de poes.
Fijn dat je zoon het zo goed doet
gr miriam

regina zei

ooooch heel veel sterkte met de poes!

gr regina

Thea zei

Och arme Minty, ik hoop dat het allemaal meevalt.
Super van je zoon! Succes met alles.

Groetjes Thea

Cards by Jol zei

sterkte met Minty, hoop dat het snel geneest en ik zal duimen voor jullie hoor.
wat een kei van een zoon hebben jullie, ook hem wens ik veel succes.


groetjes jolande

corry'kaart zei

nou hopelijk word de poes snel weer beter en wat je zoon betreft,dan kan je merken dat het een echte kerel gaat worden:-))
groetjes van corry

Sarah zei

veel beterschap voor je poes, hopelijk word ze snel beter.

ik kan dat ook nooit aanzien als ze pijn hebben. dus hopelijk heeft ze niet veel pijn

Mvg Sarah

Anneke zei

Hopelijk wordt de poes snel beter! En wauw wat leuk voor jullie en je zoon dat hij al zoveel doet, en tja kleine jongens worden stoere binken he :) hihi... Groetjes Anneke