dinsdag 18 oktober 2011

Wat school betreft...

Hallo allemaal,

Jammer, maar helaas, het is niks geworden, ze hadden goede argumenten en iedereen denkt in het welzijn van onze zoon hé!
Maar we hebben daar wel vernomen van het clb (is centrum voor leerlingenbegeleiding), dat onze zoon wel nog maar dit schooljaar moet uitdoen in zijn school en niet gelijk zun zeggen, twee jaar, en dat hij dan gewoon kan instappen in een gewoon middelbaar onderwijs !
Dus dat is nog maar 8 maand in deze school, ik eis wel een sterke communicatie of daar gaat eens een bom ontploffen vrees ik, ben hun laksheid beu!
Onze zoon doet zelf zoveel moeite nu, dat gaan zun niet kapot maken hoor!!

ps, en wj zijn natuurlijk even fier op ons dochter hé, die doet allemaal hetzelfde als den broer, behalve tekenles niet, daar heeft zij zwemles in de plaats voor.

Groetjes,

11 opmerkingen:

marika zei

o,wat jammer dat het niet positief is afgelopen.Jullie hadden er zo op gehoopt.Maar zoals je zegt,het is nog maar 8 maanden.En alhoewel die maanden ook erg lang kunnen duren,toch wel te overzien.
Wat lopen onze levens weer mooi samen he.Jij ook een ziek/gewond huisdier,en hier ook een 11-jarige die nu al een week met gel in z'n haar loopt en vooral geen kus meer wil in het bijzijn van anderen,haha

groetjes,marika

Anoniem zei

Hallo Jaimie,
Wat fijn dat je weer vaker op je blogje bent.Je hebt de laatste tijd wel veel meegemaakt las ik.Hoe is het nu met jullie kat?Lelijke wond is dat, goed schoonhouden.Ik hoop dat je zoon het goed blijft doen op school, wat een gedoe allemaal zeg!En dat noemt men onderwijzers!Ik heb zelf ook weinig gereageerd op berichtjes, misscjien heb je het gemerkt.Komt allemaal omdat ik met mijn google account telkens in de knoop zit, dus nu ga ik maar anoniem antwoorden.Maar dan weet je dat ik het ben, Tiny van....iedere dag is anders. hahaha

groetjes tiny

Sarah zei

zeer vervelend he, soms die scholen.

ik zal duimen voor je zoon en dochter ;)

Mvg Sarah

Gerda Hartman zei

Jamie wat jammer voor jullie en je zoon, maar wel heel fijn dat je weer terug in blogland bent. Heb je gemist.

Elisa zei

Sommige scholen zijn niet echt geweldig maar, echt mega jammer. Ik zal duimen voor je zoon en natuurlijk je dochter :)

Gr Elisa

ps. ik ben ook verhuist naar wordpress.
http://wittelotus.wordpress.com

Margo zei

Veel succes he !
Liefs
Margo

Aleida zei

8 maanden doorbuffelen, maar dan naar gewoon middelbaar onderwijs. Dan heb je wel wat om naar uit te kijken. Kan hij nog even flink oefenen met dapper zijn!
En je weet het misschien nog niet, maar je kunt je echt niet meer vertonen zonder gel in je haar, hoor! ;-)
groetjes,

Cards by Jol zei

jammer dat het niet is geworden wat jullie ervan hoopten, maar moed houden hoor, even 8 maanden doorbijten.

groetjes jolande

Bep zei

Hoi Jaimie,

Jammer van de uitslag maar je kinderen zijn nu al kanjers en je zoon zal zich zeker deze 8 maanden goed houden denk ik, ga er voor duimen.
Hoe is het nu met jullie kat?

Gr...Bep

stempelfreaks zei

Jammer hoor voor jullie!! We zullen voor jullie gaan duimen. Even die 8 maanden volhouden.
Groetjes Astrid & Larissa

Hetty zei

Wat is dit jammer voor jullie maar wens jullie
heel veel sterkte

gr hetty