zaterdag 22 oktober 2011

Weer heerlijk aan de bak en kook geweest

Hallo allemaal,

Dank u om jullie bezorgdheid , wat lief van jullie, maar ik over doe me niet hoor, ik wilde dat berichtje van de kleine creatie-bak ook plaatsen voor jullie, zodat jullie zien dat ik jullie niet vergeten ben :-)

Mijn kopvalling is nog niet volledig weg, maar op zijn laatste zo nog.
Maar gelukkig voel ik me stilaan beter en beter na maanden niet creatief te hebben gedaan, komt het terug kriebelen, maar elke dag met kleine stukjes, en dat is goed, ik zie wel waar ik welke dag sta.

Ook hebben wéér problemen met onze zoon zijn school, dus dat geeft weer een zwaar hoofd, zowel bij hem als bij ons natuurlijk, en hij moet er nog 8m doen (gelukkig zitten er nog vakantiedagen in), maar als je zo school moet loop, duurt 8m laaaaaang hé!

Om te ontstressen , heb ik deze week nog eens soep en gebak gemaakt, hhmm en dan ruikt het huis zo heerlijk!!

Witloofsoep met smeltkaas en gekookte hamreepjes;


Soep van geroosterde kerstomaatjes met verse kruiden en yoghurt;
(er zit een rode chilipeper in, dus geloof mij, die yoghurt is geen overbodig product erin :-))


Mager gemarmerd viervierde gebak;


Prei-waterkerssoep;


Tomatensoep met tortellini ;


Appelcake;


En de volgende recepten liggen ook klaar, maar eerst terug boodschappen doen.

Maar nu moet ik voort doen, want den oudeste moet naar de tekenschool sebiet.

Groetjes,

18 opmerkingen:

nicolet zei

Zo wat ben je lekker actief met koken! Ziet er wel lekker uit!
Groetjes Nicolet

Irene zei

Jeetje Jaimie, je kunt wel een eethuisje beginnen en dan als super toetje: zelfgemaakt ijs of 1 van je heerlijke taarten....daar rij ik dan voor om zodra ik weer een beetje kan zitten!

Fijn weekend, Irene

Elisa zei

Wat zitten er lekkere dingen tussen. Heerlijk

Annemarie en Merit zei

wat ziet het er allemaal weer heerlijk uit!!!!

groetjes en een fijn weeken annemarie en merit

Kitty zei

Zo dat ziet er heerlijk uit zeg het water loopt uit mijn mond.
Hier ligt alles gereed voor een appeltaart.
Dat was al zo lang geleden.

Groetjes en een fijn zonnig weekend.

Kitty

M@rjan zei

Ohh, wat ben je toch een keukenprinses!! Het ziet er allemaal even heerlijk uit! Fijn te lezen dat het weer beter met je gaat!

Fijn weekend, Marjan

Anneke zei

hhmm ziet er heerlijk uit allemaal :)
Groetjes anneke

Tania zei

Hmmm, dat ziet er allemaal superlekker uit! Ik krijg er honger van.

Gerda Hartman zei

Jamie, ik krijg zo'n trek als ik naar je blogje kijk. Zo subiet maar eens een broodje klaar gaan maken en dromen van jouw lekkere soepjes erbij (lol). Fijn dat je weer kunt genieten van het creatief bezig zijn. Hoop dat er snel betere tijden aanbreken voor je zoon. Fijn weekend verder.

Marianne zei

Dat ziet er lekker uit Jaimie, mogen we komen proeven? ;-)

Mascha zei

Dat ziet er allemaal lekker uit. wanneer kan ik langs komen!
Groetjes Mascha

Cards by Jol zei

jij bent lekker bezig geweest met bakken en koken, op dit moment wordt er voor mij gekookt, want we eten bij onze dochter.

groetjes jolande

Christine zei

Geef me snel je adres, ik kom direct proeven!! :-)
Liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Leuk om te zien dat je weer heerlijk aan het kokkerellen bent!
Groetjes Jolanda.

Margo zei

Ziet er allemaal lekker uit zeg !
Als ik vanmiddag tijd heb maak ik hier appel-kruimeltaart :)
Ik hou ook zo van de lekkere geur van gebak die dan in het hele huis hangt !
Liefs
Margo

miriam zei

ziet er allemaal lekker uit zeg.
Ik doe dat ook zo graag met mijn dochter samen gisteren hebben we cake gebakken (ruikt altijd zo lekker) vanmorgen een kwarktaart voor het bezoek vanmiddag gemaakt.
En morgen wil ze cupcakes maken met haar vriendin.
Hoop dat het met je zoon snel weer wat beter gaat ,want 8 mnd is nog lang als ze het niet naar hun zin hebben op school.
liefs miriam

Saskia zei

Dat ziet er allemaal prima uit, heerlijk gewoon.
Groetjes Saskia

Bep zei

Goedendag Jaimie wat een culinaire hoogstandjes heb je weer gemaakt ziet er allemaal lekker uit.

Gr...Bep