zaterdag 5 november 2011

Aan het oefenen met onze copics

Hallo allemaal,

Nu mijn knutseltafel met tekengerief boven staat, is het gemakkelijk om tussen alle bedrijven door, even snel iets in de kleuren, al doe je er een hele dag over soms :-)

Ik zie zoveel mooie inkleuringen, maar zelf kom ik toch niet tot zulk mooi resultaat hoor, enkel binnen de lijntjes kleuren gelijk een kleuter lukt mij nog best :-))

Dit heb ik terjuist even gedaan, we hebben 21 copics, maar ja daar kan je nog niet veel mee combineren, maar ik heb geprobeerd en dit is het geworden.


Ik mis mijn andere hobby's zoals handwerk wel een beetje, dus is zien of ik dat ook niet terug kan opnemen, en aan de kleine creatie heb ik ook voort gedaan, maar aan dit tempo, aiai gaat eind deze maand niet lukken, zeker niet nu ik onze zoon moet les gaan geven.

En voor dat laatste moeten we sebiet nog naar winkels. Dus onze dag is weer goed gevuld.
Hopelijk nog tijd om van dit afdrukje nog een kaartje te maken.

Oh ja gisteren had ik eens frambozen-tiramisu gemaakt, dat is eens iets anders en frisser van smaak dan de gewone , het hapte lekker weg :-) (mijn keukenprobeersels moet ik ook dringend eens update !)

groetjes,

15 opmerkingen:

marika zei

arm schaapke,maar 21 copics,hihi.Maar je hebt mooi gekleurd hoor.En oefening baart kunst he.
Maak je ook foto's van je klasje als die af is?

groetjes,marika

Tinie zei

Ik vind het super goed gelukt!!! Zelf vind ik de copics heel erg mooi werken, maar wat is het moeilijk. Daarom neem ik graag een kijkje op andere blogs!

Groetjes Tinie

M@rjan zei

Gewoon doorgaan met oefenen! en als je liever handwerkt, ook doen. Het moet allemaal leuk blijven, die hobby's van ons :)

Groetjes, Marjan

Bep zei

Hoi Jaimie,

Ondanks dat je weinig copics heb, is dit toch aardig gelukt en oefening baart kunst.
En af en toe een handwewrkje is ook niet mis toch.

Gr...Bep

Michelle zei

Het ziet er al wel mooi uit hoor, kleuren passen goed bij elkaar. Zo'n verzameling moet ook groeien he ;)

Hetty zei

Wauuuw ondanks dat je nog niet zoveel copics
hebt heb je het heel mooi ingekleurd

gr hetty

Cards by Jol zei

mooi ingekleurd hoor, leuk afdrukje.

groetjes jolande

corry'kaart zei

vind het heel knap dat je zo resultaat haalt met deze copics
groetjes van corry

Christine zei

Hey vlijtig liesje, je kleurwerk is toch best aardig gelukt en we zijn wel allemaal zo begonnen zeker...
Doe jij maar lekker waar je zin in hebt!
Liefs
Christine

Marianne zei

Ik heb zelf geen ervaring met copics, maar het ziet er toch goed uit hoor.

Tania zei

Het resultaat mag er zeker zijn! Ocharme, "maar" 21 copics ;-)

cristel zei

ziet er goed uit hoor je stempel afdrukje maar doe alleen de dingen die je graag wilt doen he het komt allemaal wel weer op zijn pootjes terecht
grtjs

Margo zei

Heel leuk ingekleurd hoor Jaimie en doe nu maar rustig 1 ding tegelijk !
Liefs
Margo

Riet zei

Super mooi ingekleurd Jaimie.

Liefs Riet.

Carla zei

Hoi Jaimie,

je afdrukje ziet er goed uit hoor!
Ook heb ik even naar beneden gescrollt om te kijken wat je allemaal gemaakt heb... Ik kan alleen maar zeggen: leuke kaartjes!

Groetjes Carla