vrijdag 18 november 2011

Dank u !

Hallo allemaal,

Dank u voor de reacties, en zoals ik al schreef, ik weet het wel dat het mijn eigen blog is hoor.

Ik ga het inderdaad gewoon hier blijven plaatsen en volgers die het erg vinden, hebben de keuze om eraf te gaan, alle begrip voor.

Oh ja en het niveau van lesgeven is niet gelijk in een gewoon onderwijs op hun leeftijd, helaas is het met onze zoon anders, hij is jaren op een zeer laag niveau geschoold (alhoewel wij echt dachten dat hij les kreeg op niveau van een gewoon onderwijs, dat bleef zijn school toch beweren aan ons, maar ja niks aan te doen en we proberen het ok te maken, door hem nu leuke lessen te geven en we zien wel waar hij komt, hij is een slimme jongen, dus zal het wel snel bij zijn).

Ik weet niet meer wie het mij hier vroeg, maar neen ik krijg geen subsidie om hem zelf les te geven, en neen een privé-leraar hebben ze ook niet.
Het werpt bij beide enorme vruchten af, en daar doen we het allemaal voor hé en ik zou het niet meer veranderen, wij hebben voor heel het gezin de juiste keuze gemaakt!

Hihi, en ook ik moet boeken kopen voor mijn eigen hoor ! Want ik wil het wel goed en juist doen natuurlijk.


Ik hoop snel een kaartje te kunnen maken, alles ligt al klaar hoor, dus als ik vijf minuten tijd vind, is die van mij :-)....oh neen toch niet, dan moet ik strijken, wassen, kuisen,... :-(
Maar neen........ik maak gewoon eerst een kaartje :-))

PS; Linda ik ben uw gewonnen challenge-afdrukjes niet vergeten hoor, enkel ben ik wél vergeten de scanner te gaan zoeken en aan te sluiten, dus ah dat zal ik met mijn vijf minuten straks gaan doen :-)

Groetjes,



13 opmerkingen:

Margo zei

Ja lekker druk heb je wel he !
Maar ja voor de kinderen doen we alles he !
En troost je Jaimie, als de kinderen eenmaal het huis uit zijn (binnen 40 jaar ofzo) en onze handen willen nog mee, ... dan hebben wij dus een zee van tijd die ineens van ons is en kunnen we naar hartelust knutselen he, nu moeten we het inderdaad met een paar 'gestolen' minuutjes per dag doen :) LOL
Dikke knuffel hoor !
Liefs
Margo

Margo zei

Ja lekker druk heb je wel he !
Maar ja voor de kinderen doen we alles he !
En troost je Jaimie, als de kinderen eenmaal het huis uit zijn (binnen 40 jaar ofzo) en onze handen willen nog mee, ... dan hebben wij dus een zee van tijd die ineens van ons is en kunnen we naar hartelust knutselen he, nu moeten we het inderdaad met een paar 'gestolen' minuutjes per dag doen :) LOL
Dikke knuffel hoor !
Liefs
Margo

Peggy zei

Veel succes met het thuisonderwijs voor je kids.
Al wil je dit met volle overtuiging voor je kids doen, zal het vast niet makkelijk zijn. Maar ik ben zeker dat wat jij je kids bied nergens tegenop kan !!!!

"sjapoo" :))

Grtjs Peggy

Linda zei

Ach joh doe lekker rustig aan, het kan toch ook wat later een keertje het heeft echt geen haast hoor. iedereen begrijpt wel hoe druk je het hebt nu. Ik heb alle bewondering voor je hoe je dat allemaal doet zo met je kindjes.
gr Linda

Marianne zei

succes met de lessen Jaimie en met het rond krijgen van het huishouden. Heb je nog niet ergens geinformeerd of je geen recht hebt op hulp in het huishouden?

Cards by Jol zei

ik vind het knap van je en dat jullie je er goed bij voelen dat is het belangrijkste, je wilt je kinderen graag gelukkig zien en dan doe je daar alles voor.
mijn kinderen zijn volwassen, maar ik ga nog steeds voor hen door het vuur, dat is houden van.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Jaimie, je hart volgen, denk dat dat belangrijk is, voor jouw en de kindjes! Fijne dag verder.

corry'kaart zei

hoi jaimy
knap van je om alles in eigen beheer te doen en later plukken jou kinderen er de vruchten van!
mijn compliment voor jou!!
gr corry

Hetty zei

Ik vind het erg knap van je dat je zelf les
geft an je kinderen maa als ze zich daar
veel beter bij voelen dan is dat fijn

gr hetty

cheneson zei

haha nu mag je zelf idd geen fouten meer schrijven, wel te begrijpen dat er veel energie kruipt in het thuis onderwijs
succes ermee

stempelfreaks zei

Super knap van je hoor dat je zelf lesgeeft. Lijkt mij niet mee vallen. Maar als je kinderen het er zo goed bij doen is het alleen maar fijn. Het geeft je een goed gevoel en je krijgt er veel voor terug.
Fijn weekend.
Groetjes Astrid & larissa

scraplouise zei

Hoi Jaimie,

Wat een veranderingen allemaal, knap van je hoor, ik neem mijn petje voor je af, maar als je ziet dat je kinderen daar gelukkiger van worden dat geeft je kracht,

gr>LOuise

Cindy zei

't is de beste keus die je hebt kunnen maken. Ben er zeker van dat de kindjes met plezier zullen leren :) En wat wens je nog meer dan dat de kinderen op die manier helemaal openbloeien hé. je schoonzus Cindy xxx