zaterdag 19 november 2011

Een zeer snelle herfstkaart

Hallo allemaal,

Tja als je geen tijd hebt, doe je toch gewoon maar een zeer snelle kaart hé, ik heb de freebie van Meljen's Designs (hoop dat ik de bladeren apart mocht gebruiken?) en die heb ik ingekleurd met derwentpotloden.

Dit is het geworden,


Ik ben toch blij dat ik dit knutselmomentje heb genomen.

Maar nu kruipen we ons bedje in, want dit weekend hebben wij en de kinderen een (misschien voor onze zoon wel een te) spannend weekend, ons kinderen gaan voor de eerste keer met hun dansschool, een dansoptreden doen (ons dochter overmorgen jazzdance, en onze zoon morgen en ook overmorgen streetdance) !

Groetjes,

22 opmerkingen:

Cards by Jol zei

gaaf kaartje, ook snelle kaartjes zijn mooi, dat laat jij hier zien.
veel plezier bij de dansoptredens.

groetjes jolande

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende herfstkaart, snelle kaartje zijn dus ook mooi!!

gr annemariee n merit

Lia zei

Wat een prachtige snelle herfstkaart, heel mooi,

groetjes Lia

Margreet zei

Hoi Jaimie,
Wat een warme herfstkaart! Vluggertje of niet, ook deze is weer erg leuk.
Oh wat leuk die dansoptredens! Ik wens de kinderen heel veel succes maar vooral héél véél plezier, want dat moet het zijn hè, geen Amerikaanse hysterische toestanden hoor ;-)
Gezellig en relaxed weekend gewenst!

scraplouise zei

Misschien snel maar niet minder mooi.

Geniet van je weekend,

LOuise

Elisa zei

Mooi kaartje

martina's kaartjes zei

leuk kaartje ! succes dit weekend
grtjs, martina
x

Anneke zei

Leuk kaartje Jaimie! En veel succes dit weekend :)
Groetjes anneke

marika zei

fijn om nog eens een creatie van jou te zien.
Wens de kids heel veel succes!ik ben er zeker van dat ze het alletwee supergoed gaan doen

groetjes,marika

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtig herfstkaartje! Leuk gedaan ook met de strik.
Ja de zwangerschap loopt op het einde (nog 2 en een halve week), spannend he.
Met Marianne gaat het aardig goed, op haar blog heb ik een update gezet.

Fijn weekend!

Groetjes,
Wendy

Gerda Hartman zei

Prachtig kaartje. Heel veel succes met de kindjes dit weekend.

Tinie zei

Wat een gaaf geheel, prachtige kleuren heb je ook gebruikt!!

groetjes Tinie

M@rjan zei

Mooie snelle kaart, en fijn dat je weer een knutselmomentje had, het gaat toch kriebelen, hè?
Veel plezier dit weekend!

Groetjes, Marjan

Marianne zei

maar wel mooi hoor

Linda zei

Hij is helemaal leuk dat herfstkaartje. Heel veel plezier bij de dans optredens, spannend hoor voor die kids.
gr linda

corry'kaart zei

hoi jaimy
een erg mooi kaartje in de herfstkleuren!
gr corry

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en veel succes
met de dansoptredens

gr hetty

Riet zei

Wat een mooie kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Thea zei

Ik vind hem prachtig! Mooie warme kleuren, ik kom heus nog wel langs hoor ;-) je blog is eigenlijk veels te leuk.
Nog bedankt voor je lieve e-mail!

Lieve groetjes Thea

Margo zei

Heel leuk kaartje Jaimie !
Liefs
Margo

Carla zei

Leuke herfstige kaart!

Illyana zei

illyana

ik vinb het kaart mooi