dinsdag 29 november 2011

Helaas, helaas,.. en 2 kladboekjes gemaakt

Hallo allemaal,

Eerst even melden dat ons uitstapje niet is doorgegaan, waarom niet ?
De heenreis was al een uitstap op zich !
Ten eerste ik vertrok thuis al met bartsende hoofdpijn (ja ook ik heb daar soms ineens veel last van, grr).
Ook hoor ik graag, " Neem het openbaar vervoer", ja willen we (mijn mama, ik en de kindjes) doen, maar laat dan treinen en bussen wat meer rijden buiten de stad, hier kan je bus en trein maar om het uur nemen, en ik dacht dat het loket open was, tja vergeten niet na de middag, dus stonden we aan de trein 20 min te vroeg, zonder ticket en zonder geld op zak,(dacht in het loket met bankcontact te betalen hé), alles lag daar opgebroken en om daar in de wind en kou te staan wachten aan een spoor met kinderen, vind ik steeds wat eng.
Dus mijn mama stelde voor dat ze met de auto tot in Antwerpen wilde rijden, ok zo gedaan , maar we hebben niks anders gedaan als rond gereden, we mochten dan niet overal in rijden, of enkelrichting, of wegomlegging, of politie die het verkeer stond te regelen omdat er iets gebeurd was, de straat van de ondergrondse parking (en andere) kon je niet in door wegomlegging, overal zat verkeer vast, en we hebben aquatopia gezien vanuit de auto hoor, ...geloof mij, het was na 1 1/2 u onderweg te zijn, voor iedereen genoeg geweest en de zin zakte in de schoenen hoor, dus gewoon terug naar huis.
We zullen het op een andere dag wel eens gaan doen met het openbaar vervoer, want met de auto is dat gewoon niet te doen daar! En ook ineens misschien nog eens een bezoekje aan Elke doen hé :-))

Ik laat jullie nog mijn supersnelle creatie zien van vanmorgen, ik heb er kladboekjes van gemaakt, ik heb hard karton genomen, van 10x12 cm, daarop (handgeschept?) ecru papier, en daartussen gerecycleerd papier, en dat allemaal op 2cm vanboven gerild, zodat het handig open gaat, en als afsluiter vanboven glinsterpapier erop van 10x10 en dan de naam erop. en een koordje erdoor heen gedaan.


Oh ja en de kindjes waren goed voorzien vertokken hoor, ze hadden elk een klembord met een educatief lespakket op bij, ik zie dat het bij de lessen hoorde hé :-)


Groetjes,

13 opmerkingen:

marika zei

o,wat jammer van jullie uitstapje zeg.Maar uitstel is geen afstel he.
Ik vind die kladblokjes er erg leuk uitzien,daar zullen ze ook wel blij mee zijn

groetjes,marika

Linda zei

Wat zijn die kladblokjes leuk geworden, heel mooi gedaan. Jammer van je uitstapje, maarja volgende keer beter hè
gr linda

Irene zei

Echt balen dat het uitstapje geen succes is geworden, gelukkig je kladbokjes wel Jaimie!!

Irene

Cards by Jol zei

wat jammer van jullie uitstapje.
de kladblokjes zien er super uit.

groetjes jolande

cheneson zei

vervelend dat jullie er niet geraakt zijn
mooie kladblokjes

Aleida zei

Jammer dat het niet gelukt is.
Je blokjes zijn leuk geworden en het pakket lessen ziet er gewichtig uit.
groetjes,

Christine zei

Je moet maar denken dat je kladblokjes goed gelukt zijn Jaimie! Maar het is natuurlijk wel jammer als je iets plant en dan lukt het niet, eventjes balen dan...
Liefs
Christine

scraplouise zei

Jammer dat jullie uitstaple niets is geworden, volgende keer beter.
Je blokje zien er super uit.

gr.LOuise

Margo zei

Wat jammer van jullie uitstapje !
Liefs
Margo

Patricia Garcia zei

Cute creation Jaimie, I hope you have a great day!!

Hugs,
Patricia

M@rjan zei

Nou, kan me wel voorstellen dat als het zoveel gedoe is, je het liever uitstelt tot een andere keer. Je hebt i.i.g. twee mooie kladblokjes gemaakt en de pakketten zien er ook prima uit. Ze hebben vast van de les ook veel geleerd.

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat leuk gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

cristel zei

jammer van de uitstap zeg maar je blokjes zien er wel leuk uit hoor
grtjs