zaterdag 26 november 2011

Hier ben ik wat mee van plan hoor

Hallo allemaal,

Met dit ben ik wat van plan, niks groots, geen kaart, ik weet wel ongeveer wat,


Maar...

geen tijd,
geen fut,
concentratie & inspiratie = 0,
te moe (en dat laatste bepaalt zovéél hé, ppff)

En ik weet dat je gaat zeggen " dat is niet erg, laat het liggen, tot de zin er is",
maar iedereen die knutselt weet dat dit gewoon een super rot moment is hé.

je wilt iets doen, maar het gaat niet,
je zou beter iets doen, want dan ben je tevreden daarna,
je zou het moeten maken, want het zou maandag op de post moeten,
....

hetzelfde voor de kleine creatie, ik zie er constant op, ik zou zelf willen voort doen,
want ik wil er ook zelf graag aan voort doen, zo ook Wendy haar creatie, straks bevalt ze en moet ik afkomen met een vriendenboek, want dan gaat dat kleintje naar school :-))
En neen ik haal niet teveel hooi op mijn vork, ik zou gewoon "tijd voor mama" op de kalender moeten schrijven :-)

Och ja morgen misschien, ik denk dat ik eens één keer goed moet uitslapen !!!

Ik wilde gewoon maar eens klagen hoor, het kan niet altijd goed zijn hé ,hihi.
Mijn gezin roept me, ze zitten te wachten voor de film te starten, dus ik ga lekker lui doen nu !!

Dank u om te luisteren.

groetjes,

13 opmerkingen:

Cards by Jol zei

gewoon lekker lui doen, mag ook wel eens.

groetjes jolande

corry'kaart zei

hoi jaimy
denk dat wel meer bloggers dit gevoel kennen:-))
en alles op zijn tijd nu lekker op de bank hangen en filmpje kijken dan springt ineens weer een idee in je hoofd,dus geniet ook van de rustige andere dingen!
gr corry

Christine zei

Ja ik ken dat gevoel! Zo'n echt baaldagje! Maar wees nu eerst maar eens lekker lui wie weet gaat het daarna niet wat beter!
Liefs
Christine

Kitty zei

Lekker lui zijn daar doe je niemand kwaad mee,ook jij mag dat hoor,je loop al heel de week in tempo.
Ook ik ben lekker lui al meerdere dagen.
Geniet van de momenten dat je eens even lekker niks hoef te doen.

Groetjes Kitty

Irene zei

Gezellig genieten met z'n allen op de bank en even helemaal nergens aan denken en NIETS doen/moeten......wedden dat je daarna (en een goede nachtrust) weer puf hebt?

Fijne zondag, Irene

Linda zei

Veelo plezier met de film en doe gewoon lekker lui joh
gr linda

Bep zei

Hoi Jaimie,

Kan me voorstellen dat je moe bent, je wilt je uiterste best doen voor je kinderen maar cijfert jezelf daardoor weg en ontspanning moet ook een schooljuf hebben en jij dus ook maar een schooljuf doet de deur van school dicht en gaat naar huis, dat is bij jou ietsjes anders, dus relax vandaag maar heel de dag de boog kan niet altijd gespannen staan.

Lieve groetjes Bep

Margreet zei

Stort je hart maar eens lekker uit hoor, en moe .... wat wil je met al je banen! Moeder, kookster, schoonmaakster, verpleegster, schooljuf, enz enz enz enz enz
Geniet van eens lekker lui te wezen en even niéts te moeten! Tijd voor jezelf, hebben anderen even vette pech, jammer dan ;-))
De wereld vergaat dan heus niet hoor.
Fijne RUSTIGE LUIE dag verder!
groetjes van Margreet

Kaatje zei

even niets doen kan ook lekker zijn!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Fimpje kijken is toch ook leuk, gewoon lekker genieten je bent al druk genoeg en je inspiratie komt heus vanzelf wel weer terug.

gr.Louise

Aleida zei

Het probleem van moeders met jonge kinderen. Zeker als je ze ook nog zelf les moet geven! Ooit, wordt het wel beter.
groetjes,

jans zei

ken het gevoel hab het vandaag ook alleen op de bank gehangen dus mag best eens moet toch kunnen grt jans

Margo zei

Hoi Jaimie,
zonder lachen maar je moet dat af en toe doen he, tijd voor jezelf inplannen, dat kan je gerust op een dagplanning zetten en als je je kinderen een hele dag hebt lesgegeven en dan ook nog eten hebt gemaakt, dan verdien je wel een uurtje voor jezelf om zonder schuldgevoel over de afwas of de strepen op de vloer even te genieten van je hobby of wat anders !
Succes !
Liefs
Margo