maandag 21 november 2011

Lelijke(?) kaart maar met een mooie boodschap! :-))

Hallo allemaal,

Ons kinderen zijn gaan turnen nu, dus terwijl heb ik hen deze supersnelle kaart gemaakt,
waarom , gewoon omdat wij nog steeds vol lof zijn van hun prestatie dit weekend.
Het is voor hen en ons een grote stap vooruit in de goede richting en wij zijn écht superfier op hun inzet erin en onze ondersteuning erin, dus daarom nog eens een kaartje van mama en papa om hen te laten weten dat wij hen super graag zien !!

Het is een kaart met de woorden die wij al heel het weekend zeggen, en de woorden zijn in gelpen geschreven, en ik heb erop getekend met grijse gelpen, sebiet vinden ze het op tafel bij binnen komen :-)

De kaart zelf is misschien niet knap, maar de boodschap erop telt nu even meer :-))


Mijn mama en ik gaan ze nu terug ophalen,

Ik probeer nog langs te komen op jullie blogje hoor!
Mercikes lieve mensen voor al jullie steun en jullie blijheid voor onze kindjes, dikke merci !!!!

groetjes,

13 opmerkingen:

Christine zei

Dit kaartje geeft je gevoelens weer Jaimie en dat is wat eigenlijk telt, zeker voor je kindjes!!!
Liefs
Christine

Linda zei

Het is toch een heel lief kaartje,ik denk dat je kindjes er heel blij mee zullen zijn
gr linda

Cards by Jol zei

het gaat om de woorden, heel lief.

Groetjes Jolande

creanja zei

Het gaat toch vooral om de lieve inhoud! groetjes anja

corry'kaart zei

dit is echt iets om dagelijks naar te kijken, en dan weet je waarom je alles met liefde doet!
gr corry

Anneke zei

Daar zullen ze best wel heel blij mee zijn Jaimie :) Altijd leuk he om zo'n liefdevolle kaart te krijgen :)
Groetjes Anneke

Margo zei

Wat leuk dat er een kaartje op ze wachtte na het turnen !
Neem je toch wel soms een momentje om niks te doen ? Ik kan dat ook niet zo goed maar is soms wel nodig hoor !
Liefs
Margo

cristel zei

soms zeggen woorden meer als plaatjes he
grtjs

marika zei

misschien niet het mooiste,maar zeker wel het meest waardevolle kaartje.Dus ik vind hem super!!!

groetjes,marika

scraplouise zei

Prachtig Jaimie!!.

gr.Louise

Elisa zei

Dit kaartje heeft iets, hierdoor vind ik hem helemaal niet lelijk. Maar juist eigenlijk wel mooi ;)

Gerda Hartman zei

Ik moest eens even bijlezen hoor. Die kaart hebben ze zeker verdiend!

Riet zei

Echt een super kaartje Jaimie.

Liefs Riet.