maandag 28 november 2011

Mijn Zondag zag er zo uit ...

Hallo allemaal,

Dat lui zijn was maar enkel tijdens de film hoor, je hoort mij niet klagen hoor, ik zou niet anders meer willen nu en och een zittend gat heb ik toch gewoon niet :-))

Gisteren was het héél de dag (lekker lang in kamerjas hihi).
Zoekwerk... (die open bladzijde klopt niet hoor, niet op letten ).


Alles vanuit de boeken inscannen.


Ik kon helaas niks afprinten van mijn gemaakte werkbladen, want we moeten een nieuwe inktvulling gaan kopen.

Ons thema door heen de week is "WATER", en zo zit er Dinsdag dan ook een uitstapje naar Aquatopia in, in functie van de lessen natuurlijk, maar toch ook even een uitje hé :-)

En inderdaad hebben wij ook speeltijden en middagpauze op onze lesrooster staan, anders houden zij en ik het niet vol hoor. Maar de voormiddag is steeds in de klas zelf, de namiddag is meer praktisch gericht, dus dat kan zijn naar de winkel gaan, waar je dan hun sociale vaardigheden , rekenen, bewegen in het verkeer(nog niet met de fiets hoor, die van mij is nog kapot), of thuis knutselen, ...leert terwijl, en dat hoort er ook bij hé, niet enkel lesstof inpompen hé!
Dat is dan het voordeel aan thuisonderwijs, wij zitten niet vast in een klaslokaal hé, wij kunnen buiten ook leren.

Groetjes,

7 opmerkingen:

marika zei

je bent er maar druk mee he.Maar goed,je haalt er natuurlijk wel heel veel voldoening uit als je die stralende gezichtjes ziet.En daar doe je het dan ook voor nietwaar.
Alvast veel plezier voor je uitje naar aquatopia,lijkt mij wel heel leuk

groetjes,marika

M@rjan zei

Een goede voorbereiding is het halve werk, en dat doe jij zeker!
Veel plezier deze week.

Groetjes, Marjan

Anneke zei

Hoi Jaimie, je hebt zo te horen een leuk en gezellig weekend gehad! Lekker een pyjama dagje houden kan helemaal geen kwaad he :) Hier gebeurd dat ook soms! hihi... En soms is het inderdaad rot om te willen knutselen en dan geen inspiratie te hebben! En veel plezier morgen he in aquatopia :)
Groetjes Anneke

chantal zei

Hoi J&mie, wat is dat lang geleden zeg. Ik las wdat je thuis lesgeeft. Wauw dat is niet niks. Leuk dat je erover schrijft hoe je het doet en er foto's bijdoet.
veel succes Chantal

Cards by Jol zei

veel (leer)plezier morgen.

groetjes jolande

Margo zei

Ziet er goed uit hoor !
Geniet van jullie uitstap !
Liefs
Margo

Elisa zei

Je bent altijd lekker bezig, heerlijk om te zien. Druk druk en druk :)