dinsdag 29 november 2011

Opzij, opzij, opzij, ....maak plaats, maak plaats,....

Hallo allemaal,

De titel van mijn berichtje hé, hihi, met dat liedje zit ik dus nu in mijn hoofd :-)

Ik heb dit klaar liggen en ik zou het graag tegen sebiet klaar hebben , om mij te nemen op uitstap, dus ik heb haast !


Voort doen nu, oh neen eerst de droger gaan aanzetten, of onze zoon moet in zijn onderbroek mee, en dat gaat frisjes zijn aan zijn billen zijn nu , dus we zullen zijn broek maar drogen hé :-)

Sorry dat ik niet direct op jullie berichten reageer , maar ik heb amper tijd voor mezelf.

Groetjes,

5 opmerkingen:

Linda zei

Hahaha nou schiet maar snel op dan en veel plezier met de uitstap
gr linda

Sandraatsjuh zei

maak plaats maak plaats maak plaats we hebben ongelovelijk veel haast!! we moeten rennen springen vliegen vallen en weer opstaaaaan...we kunnen nu niet blijven we kunnen nu niet blijven staaan..... Oh help ik ben besmet met het liedje nu.. HELPPPP hoe kom ik er van af!! enne bedankt he!! hahahaha grapje

yvon zei

Hé, bezig bijtje. Hou je jezelf ook een beetje in de gaten?? Veel plezier met jullie uitstapje.
Groetjes, Yvon

cheneson zei

broek droog gekregen ? t is buiten idd iets te fris nu om zonder te gaan ;)

corry'kaart zei

nou je bent wel erg druk met van alles,kijk uit dat je niet jezelf voorbij rent:-))
gr corry